به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نیک‌نفس: ذوب‌آهن بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

نیک‌نفس: ذوب‌آهن بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در دیدار با ذوب‌آهن از پیش باخته نیستیم، چرا که این تیم، بزرگ‌تر از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان که آن‌ها را شکست دادیم، نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدزبیر نیک‌نفس در خصوص دیدار پیش رو تیمش برابر ذوب آهن، اظهار کرد: به نظرم این بازی از دیدار با پرسپولیس هم سخت‌تر است، چراکه ذوب آهن تیمی زخم خورده و شش بازی است که به پیروزی نرسیده است و می‌خواهد که حتما در زمین خود ما را شکست دهد. همچنین از نظر هوازی، با توجه به این که از ارتفاع پایین به سمت ارتفاع بالا می‌رویم، این موضوع نیز می‌تواند کارمان را سخت کند.

وی بیان کرد: ابتدای فصل زمانی که خوب نتیجه گرفتیم، انتظارات خیلی سریع از تیم بالا رفت و در ادامه نتوانستیم به راحتیِ ابتدای فصل کار کنیم و به نظرم برای بازی با ذوب آهن نیز از شرایط سختی برخوردار هستیم، البته ما از پیش باخته نیستیم، چرا که ذوب آهن، بزرگ‌تر از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان که آن‌ها را شکست دادیم، نیست.

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: به هر حال ما برای ارائه یک بازی منطقی به اصفهان می‌رویم و تلاش می‌کنیم با هر تاکتیکی که آقای کریمی اتخاذ می‌کند، بازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تعطیلات اخیر لیگ، فرصت خیلی خوبی بود که بازیکنان با طرز فکر و تاکتیک مورد نظر آقای کریمی هماهنگ شوند، چراکه پیش از این، وقت لازم را نداشتیم. اکنون از نظر بدنی و تاکتیکی خیلی بهتر از قبل شده‌ایم، ضمن این که بازیکنان مصدوم نیز همگی رسیده‌اند و به همین دلیل شرایط‌مان نسبت به قبل خیلی بهتر است.

نیک‌نفس گفت: تقریبا به هدف باشگاه که قرار گرفتن تیم در میانه‌های جدول است، نزدیک هستیم و به نظرم اگر همین روند را ادامه دهیم، به هدف مورد نظر نیز می‌رسیم.

وی در خصوص هواداران تیمش هم عنوان کرد: ما همیشه تلاش‌مان را می‌کنیم ولی فوتبال است و یک روز نتیجه می‌گیریم و یک روز نمی‌شود. به هر حال از هواداران می‌خواهم که هوادار همیشگی ما باشند و در تمام شرایط از ما حمایت کنند و مطمئن باشند که ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا با حمایت آن‌ها، نتایج خوبی کسب کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با بردی که برابر پرسپولیس به دست آوردیم، فاصله ما نسبت به تیم‌های تک رقمی کم شده است و اگر بتوانیم در پایان فصل جایگاه تک رقمی به دست آوریم، بسیار خوب است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
2
ضمن تبریک بابت شکست دادن پرسپولیس از کادر فنی و بازیکنان عزیزمان میخواهیم که با یک بازی منطقی و جسورانه شکست صنعت نفت در برابر همین ذوب اصفهان در آبادان را جبران کنن .
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
صنعت باید هم با احتیاط بازی کند هم دو مهاجم وارد زمین کند تا از ضد حمله بهتر استفاده کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها