به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: بازی با سیاه‌جامگان فینال است

طیبی: بازی با سیاه‌جامگان فینال است

خوزستان اسپورت- کاپیتان استقلال خوزستان که مدتی با مصدومیت بازی می‌کرد، حالا شرایط بهتری دارد و خود را آماده بازی با سیاه‌جامگان مشهد کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد طیبی که امید زیادی به آسیایی شدن دوباره استقلال خوزستان دارد، فکر می‌کند بازی با سیاه‌جامگان مثل یک فینال می‌ماند. فینالی که یک طرف آن سیاه‌جامگان برای فرار از سقوط می‌جنگد و در طرف مقابل استقلال خوزستان به دنبال کسب 3 امیتاز و نزدیک شدن به سهمیه آسیا است.

کاپیتان استقلال خوزستان که از الان هم به بازی مهم و سخت مقابل لخویا قطر فکر می‌کند و البته به امتیاز گرفتن از آن بازی هم امید زیادی دارد، در مورد وضعیت تیمش، بازی با سیاه‌جامگان، گل نزدن‌های آرش افشین، تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا و ... صحبت می‌کند.

به نظر می‌رسد امروز کار سختی مقابل سیاه‌جامگان مشهد داشته باشید. مقابل تیمی که برای نیفتادن تلاش می‌کند و در بازی خانگی به چیزی جز کسب 3 امتیاز فکر نمی‌کند.
 بله، به هر حال با شرایطی که سیاه‌جامگان در جدول رده‌بندی دارد مطمئنا در تلاش است در بازی خانگی‌اش به پیروزی برسد. البته ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که در جدول شرایط خود را بهبود ببخشیم و به سهمیه آسیا نزدیک‌تر شویم. به خاطر همین با وجود اینکه می‌دانیم حریفمان برای برد به میدان می‌آید و کار سختی خواهیم داشت، ما هم برای کسب 3 امتیاز می‌جنگیم و برای رسیدن به این هدف به مشهد آمدیم. این بازی به خاطر شرایط حساس 2 تیم مثل یک فینال می‌ماند. فینالی که نقش مهمی در جدول خواهد داشت.

تغییر کادرفنی سیاه‌جامگان و آمدن اکبر میثاقیان چقدر می‌تواند روی کار شما تاثیر داشته باشد. به نظر می‌رسد این مساله هم کارتان را سخت می‌کند.
 ما توجهی به سیاه‌جامگان و تغییر کادرفنی‌اش نداریم چون همیشه برای خودمان بازی کردیم. در واقع به زمین می‌رویم تا تمام تلاش خود را به کار بگیریم و با دست پر از زمین خارج شویم. برابر سیاه‌جامگان هم به همین صورت است و ما به دنبال این هستیم که با ارائه یک بازی خوب، از حریف امتیاز بگیریم چون هنوز امید زیادی به کسب سهمیه آسیا داریم.

باخت به پرسپولیس و تساوی مقابل ذوب‌آهن باعث شد سقوط عجیبی در جدول داشته باشید که این اتفاق هم تیم‌تان را از سهمیه آسیا دور کرده.
 خب بالاخره جدول به همین صورت است که با یک برد می‌توان به رده چهارم جدول رسید و با یک باخت هشتم و نهم جدول شد. ما در برابر پرسپولیس کار سختی داشتیم. به هر حال پرسپولیس تیم صدرنشین است که بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. در آن بازی ما نیمه اول سردرگم نشان دادیم که گل خوردیم اما در نیمه دوم بازی دست ما بود و می‌توانستیم نهایتا یک مساوی بگیریم که این اتفاق نیفتاد. به هر حال بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. مقابل تیمی که بدون شک قهرمان لیگ شانزدهم می‌شود. در بازی با ذوب‌آهن هم بدشانسی آوردیم. ما چند موقعیت صددرصد گل را خراب کردیم. خودم، آرش افشین و بقیه در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم و اینطور شد که به تساوی رضایت دادیم.

آرش افشین در این بازی خیلی موقعیت خراب کرد که جای انتقاد دارد.
 آرش واقعا بازیکن خیلی خوبی است و خیلی تلاش می‌کند. ما هم خیلی دوست داریم او گل بزند چون می‌دانیم اگر یک گل بزند فشارها از روی او برداشته می‌شود و در بازی‌های بعدی هم می‌تواند به ما خیلی کمک کند. ان‌شاءالله او در بازی‌های بعدی خودش را نشان می‌دهد و گل می‌زند.

بعد از بازی با سیاه‌جامگان مشهد هم مقابل لخویا قطر بازی دارید که بازی مهم و سختی است. در بازی رفت خیلی خوب کار کردید که البته با مساوی به پایان رسید. فکر می‌کنید در بازی برگشت می‌توانید از این تیم امتیاز بگیرید؟
 بازی رفت‌مان مقابل لخویا مثل بازی با ذوب‌آهن بود. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که توپ‌ها گل نمی‌شد. وقتی توپ‌ها به گل نرود بازی یا مساوی می‌شود یا می‌بازیم که خدا را شکر ما مساوی گرفتیم. البته هدف ما کسب پیروزی بود که بی‌دقتی کردیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم امتیازات مهمی از این تیم بگیریم چون قطعا تلاش می‌کنیم صدر را از دست ندهیم. در کل تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای استان خوزستان و کشورمان باشیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هم به تمجید از تیم‌تان پرداخته. در جریان این مساله هستید؟
 بله، این مساله باعث افتخار است. از همه مهم‌تر هم این است که ما با همه نداری‌ها و مشکلات توانستیم نتایج خوبی بگیریم. شک نکنید ما با همین وضعیت باز هم با انگیزه کار می‌کنیم تا بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم اما از مسوولان انتظار داریم به فکر تیم‌مان باشند چون ما شغلی جز فوتبال نداریم و اگر مطالبات‌مان را ندهند نمی‌توانیم از پس مخارج زندگی برآییم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
3
دوست داریم کاپیتان باغیرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها