به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

صادقی: بازیکنان استقلال در سطح لیگ یک نیستند

صادقی: بازیکنان استقلال در سطح لیگ یک نیستند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز معتقد است این تیم در ابتدای فصل به خوبی بسته نشده و بازیکنان این تیم در حد و اندازه‌های لیگ دسته اول نیستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عزیز صادقی درباره سقوط زودهنگام استقلال اهواز به لیگ دسته دوم اظهار داشت: من از اوایل نیم‌فصل به این باشگاه آمدم. تیم از ابتدای فصل به خوبی بسته نشده بود و بازیکنان در حد و اندازه‌های لیگ دسته اول نبودند. بازیکنانی که اکنون داریم، بازیکنانی نیستند که بتوان با آنها کاری انجام داد. این هم به این خاطر است که از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به خصوصی بودن باشگاه استقلال اهواز، از مشکلات مالی باشگاه گلایه کرد و گفت: آقای جهانداری از زمانی که تیم را تحویل  گرفته، با انبوهی از بدهی روبه‌رو شده است. من هم بخش زیادی از انرژی خود را صرف مطالبات طلبکاران باشگاه می‌کنم. به بازیکنان پولی نداده‌ایم و آنها از لحاظ انگیزه در شرایط ایده‌آلی نیستند. حتی در تغذیه اعضای تیم با مشکل مواجه هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان اینکه نمی‌توان با تیر و کمان به جنگ تفنگ و تانک رفت، تصریح کرد: برخی بازیکنان از نیم‌فصل، تیم را ترک کرده‌اند و هر چه با آنها تماس می‌گیریم، پاسخ نمی‌دهند. در مجموع شرایط بدی داریم و استقلال اهواز هیچ وقت چنین شرایطی نداشته است. قرار شده پنج بازیکن امید به تیم ما اضافه شود تا این فصل را آبرومندانه به پایان برسانیم و شایعه شکست عامدانه را از ذهن‌ها خارج کنیم.

صادقی در مورد حضور استقلال اهواز در فصل آینده لیگ دسته دوم، با بیان اینکه آمده است که فصل آینده به باشگاه کمک کند، خاطرنشان کرد: مسئولان استان خوزستان قول دادند که به باشگاه کمک کنند چون آنها هم از نتایج تیم ناراضی هستند. مطمئن باشید فصل بعد با اقتدار و در شأن استقلال اهواز خواهیم بود و 4،3 هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم، به لیگ دسته اول می‌کنیم. مطمئن باشید استقلال اهواز از این شرایط خارج خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
4
اقای صادقی شما خودت کجای فوتبال بودی که درباره بازیکنا نظر میدی؟ بازیکن بودی؟ مدیرعامل باشگاهی بودی؟ چون مسئول هتلی اقای جهانداری شمارو گذاشت مدیرعامل باشگاه که وقتی میاد اهواز تو هتلتون اقامت کنه. شما تا حالا تیم لیگ دسته سه استان مدیریت کردی که میای نظر میدی؟ واقعا جای تاسف داره برا فوتبال خوزستان که شما میشی مدیرعامل استقلال اهواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
3
خاک بر سر ما بازیکنان استقلال اهواز که شما راجب ما حرف میزنی !!همه میدونن که خودت فقط وفقط بخاطر اینکه کارمند هتل بودی به این سمت انتخاب شدی!!آیا خوزستان اینقدر قحط الرجال شده که شما باید مدیر عامل قدیمیترین ومحبوب ترین تیم استان باشی؟؟خاک بر سر ما که تو مدیر عامل ما هستی.خاک برسر فوتبال خوزستان که همه مردان بزرگش خانه نشین شدند وامثال تو وجهانداری هر کاری دلشون میخواد با این تیم میکنند.
جاسم صگوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
1
من از عاشقان قدیمی استقلال اهوازم به خدا همه عشقم همین تیمه مسوولین عمدا تیم ریشه دار وبه این روز افتادند اینها اگربه فکر بودند استقلال دوم تشکیل نمیدادند واستقلال خوزستان را درست کردند که استقلال اهوازرا محوکنند حالا تیمه استانه ودوست داریم استقلال خوزستان رو ولی استقلال اهواز جایگاه وهواداران مشتاق قدیمی خودشوداره وماهم خدایی داریم در ناامیدی بسی امیداست
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
2
آقای عزیز صادقی شما اگر معرفت و تعصب داشتی کارمند و زیر دست جهانداری نمی شدی.بخدا خفته که شخصی آدم جهانداری بشه کسی که قدیمی ترین و محبوبترین تیم استان را نابود کرده.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها