به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

برانکو: به اندازه کافی تمرکز و شانس نداشتیم

برانکو: به اندازه کافی تمرکز و شانس نداشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:می‌دانستیم این بازی برای ما سخت است، بازیکنان ما از انرژی تخلیه شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: سلام می‌کنم خدمت همه این برد را به نفت آبادان تبریک می گویم. می‌دانستیم این بازی برای ما سخت است، بازیکنان ما از انرژی تخلیه شدند. بعد از بازی با الریان از نظر فیزیکی تخلیه شدند. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. این شرایط برای هر بازیکنی می تواند مشکل ساز باشد در بازی های آینده تلاش می‌کنیم قهرمانی‌مان را تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: شکل بازی امروز اینگونه بود، متأسفانه به اندازه کافی تمرکز و شانس برای گلزنی نداشتیم، برخی از بازی‌ها اینگونه پیش می‌آید. آبادان یک بار به سمت دروازه ما آمد و گلزنی کرد.

وی درباره اینکه در لحظه آخر قرار شد این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد یا می‌افتد، فوتبال بدون هوادار معنا ندارد اما نمی‌دانم لحظه آخر چه شد که تصمیم دیگری گرفتند اما من فقط تیم خودم را نگاه می‌کنم. ما به کیفیت بازی نفت آبادان واقف بودیم مخصوصاً اینکه این تیم نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت. ما به هیچ عنوان این تیم را دست‌کم نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان حاضر نشد، گفت: من نمی‌دانم چرا این نشست برگزار نشد، پرواز ما بعد از ساعت ۱۰ شب به آبادان رسید البته اگر باشگاه پرسپولیس می‌خواست من می‌توانستم سال نو هم در آبادان باشم با این حال فقط ۲ پرواز برای آبادان وجود دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
1
3
خب خدا رو شکر باخت رو گردن تیم ملی ننداخت....
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
2
ن عزیزم موضوع شانس نیست اینجا آبادانه جهنم زرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
2
اينجا تنها جاي است كه به اميد شانس نميتوان پيروز از مستطيل سبز بيرون رفت اينجا برزيل ايران است و بايد با يك فوتبال حرفه اي و كاملاً حساب شده براي غلبه بر ميزبان اقدام كرد اكثر مربيان خارجي بدليل شناخت كم وقتي در بازي در آبادان صنعت را همانند ديگر تيمهاي پائين جدول مي پندارند و با همان تاكتيكشان بازي ميكنند بازنده و با كلي آه و افسوس آبادان را بسمت تهران ترك ميكنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
شکست تیم ملی در برابر برزیل ایران نشان داد اگر فوتبال ایران اینهمه کثیف نبود حالا بسیاری از بازیکنان خوزستان در تیم ملی بودن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
هم تمرکز داشتید و هم شانس فقط عرضه نداشتید . پرسپولیسیها هرگاه به اهواز رفتن برای توجیح عملکرد خودشون هواداران را با تیترهای خون و خونریزی و ..... مورد حمله قرار میدادن اینبار در آبادان چون بهانه ای برای شکست تحقیرآمیزشان نداشتن فقط تونستن جاروجنجال کنن که چرا اونهارو بخشیدن و باخت خودشونو به حضور هواداران یکدست و یک رنگ صنعت نفت ربط دادن انگاری که بازیکنان پرسپولیس در تهران بدون هوادار بازی میکنن . یادشون رفته بسیاری از اونها عضو تیم ملی ایرانن و یک ملی پوش حق نداره چنین بهانه های بچه گانه ای را مطرح کنه . به هرحال همه ایران باختتان را نظاره شدن و باید با اون کنار بیایید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها