به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان برای دربی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی روبروی تیم همشهری اش قرار خواهد گرفت که نسبت به دیدار با راه آهن، دو بازیکن بیشتر در اختیار خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، لئونارد مساریچ و امید خالدی که در دیدار با راه آهن محروم بودند، برای دربی خوزستان در اختیار اسکوچیچ قرار گرفته اند. سرمربی کروات فولاد در عین حال که طی دو سال حضورش در ایران نشان داده علاقه ای به تغییر ترکیب تیم برنده ندارد، به بازی لئونارد مساریچ اعتقاد زیادی دارد و می توان این بازیکن اهل کرواسی را یکی از 11 بازیکن اصلی فولاد برای دیدار با استقلال خوزستان دانست.

اضافه شدن لئونارد مساریچ به 11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی فولاد مقابل راه آهن، باعث خروج یکی از مردان اصلی دیدار با راه آهن از ترکیب اصلی فولاد می شود و همین راستا، سه احتمال در تغییر ترکیب فولاد به وجود می آید.

احتمال اول اینست که مساریچ در قلب خط دفاعی کنار آل نعمه قرار بگیرد و مهدی بدرلو بار دیگر به خط میانی برود. در این صورت از بین محسن مسلمان و ماتیاس چاگو، یک بازیکن باید نیمکت نشین شود.

احتمال دوم اینست که با حضور لئونارد مساریچ در کنار احمد آل نعمه در خط دفاعی فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ به خط میانی تیمش دست نزند و مهدی بدرلو را به نیمکت منتقل کند. این احتمال تقریباً منتفی است. یادمان نرود که مهدی بدرلو تنها بازیکن فولاد است که در تمامی 18 مسابقه قبلی در ترکیب اصلی قرار داشته و محروم یا مصدوم نبوده است.

احتمال سوم هم اینست که با حضورد لئونارد مساریچ در خط دفاع فولاد، احمد آل نعمه نیمکت نشین شود و زوج مساریچ-بدرلو در قلب خط دفاعی فولاد قرار بگیرند.

دراگان اسکوچیچ در نیم فصل با آوردن محمد قاضی و استفاده همزمان از دو مهاجم در پیشانی خط حمله به سیستم 2-4-4 مورد علاقه اش رسیده و بعید به نظر می رسد که با انتقال مهدی بدرلو به خط میانی دست به تغییرات همزمان در خط دفاع و خط میانی بزند.

طبیعی است که این مربی ترجیح بدهد تنها در خط دفاع تیمش یک تغییر ایجاد کند و در سایر نقاط تیم برنده هفته گذشته دست به جابجایی نزند.

با توجه به این شرایط، ترکیب احتمالی تیم فولاد خوزستان برای بازی با استقلال خوزستان بدین ترتیب پیش بینی می شود. هر چند که ممکن است اسکوچیچ برای دربی خوزستان سورپرایز دیگری داشته باشد.

علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، مهدی بدرلو، مهرداد جماعتی، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری (امید خالدی)، محمد قاضی و الویس نونگ.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان برای دربی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
3
با سلام و خسته نباشید به سایت خوب ورزش خوزستان من فکر میکنم که برای مقابله با خشونت بازیکنی مثل هادی خنیفر باید از امید خالدی بجای ساسان انصاری استفاده کرد
محسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
2
سلیمی
جماعتی،مساریچ،آل نعمه،وکیا،
مهدی بدرلو،چاگو،مسلمان،
شریفات،نانگ،قاضی.
البته با احترام به سایت ورزش خوزستان
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
2
سلام
ترکیب احتمالی فولاد برای دربی
علی سلیمی
یوسف وکیا-آل نعمه-مساریچ-امید خالدی
شریفات-بدرلو-چاگو-جماعتی
قاضی-نونگ
نیمه دوم:
مسلمان-انصاری-بهمن کامل
حسن
|
Seychelles
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
1
سلام
سلیمی
مساریچ بدرلو ال نعمه امید خالدی

جماعتی مسلمان چاگو شریفات

قاضی نانگ
4-4-2
asd313
|
Brazil
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
1
فکر میکنم بهتر باشه ساسان انصاری در این بازی، بازی نکنه دروازه بان که مشخصه کیه؛ سلیمی. مدافعینم به احتمال زیاد خالدی و آل نعمه و مساریچ و وکیا باشن جماعتیو یه خط میاره جلو هافبک میشه مسلمان هم توانایی اینو داره که جای ساسان رو پر کنه ، چاگو و بدرلو هم هستن توو مسابقه شاید چاگو هافبک دفاعی نشه اسماعیل شریفات و قاضی و نونگ هم دیگر نفرات فولاد مردانو تشکیل میده.
فولاد مونیخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
2
_سلیمی_
_جماعتی،آل نعمه،مساریچ،وکیا_
_بدرو،چاگو_
_نانگ،مسلمان،شریفات_
_قاضی_
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها