به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

لیست 23 نفره تیم ملی برای بازی با قطر و چین

لیست 23 نفره تیم ملی برای بازی با قطر و چین

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۳ بازیکن دعوت شده برای دیدار برابر قطر و چین را اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۳ بازیکن دعوت شده برای دیدار برابر قطر و چین را اعلام کرد. اسامی بازیکنان دعوت شده برای بازی برابر قطر و چین به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، محمد رضا اخباری، وریا غفوری، رامین رضائیان، پژمان منتظری، مرتضی پور علی گنجی، سید جلال حسینی، عزت الله پورقاز، محمد انصاری، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، سعید عزت الهی، علی کریمی، مسعود شجاعی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، ساسان انصاری و سردار آزمون

لازم به توضیح است دانیال ماهینی مدافع راست استقلال خوزستان که دیروز به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، پس از یک روز حضور در تمرین تیم ملی در فهرست 23 نفره قرار نگرفت و اردوی این تیم را ترک کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
2
2
وریا غفوری مصدوم شده میبرنش ماهینی خط میزنن
احسان بيگدلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
با سلام و عرض ادب

از شما ممنون ميشم که خبري مبني بر حضور دو ليدر فولاد خوزستان و استقلال خوزستان که اين بازي بعنوان ليدر تيم ملي به همراه تيم ملي به قطر اعزام شدند نامي برده شود تا زحمات اين عزيزان و همشهري ها ما هم ناديده گرفته نشه و از طرفي ما خوزستاني ها هم به وجود اين دو عزيز زحمت کش بعنوان ليدر تيم ملي، افتخار کنيم...

پيپاپيش از لطف و توجه شما سپاسگزارم
مدیر پایگاه با سلام و تبریک سال جدید
بدلیل اینکه تا روز شنبه پنجم فروردین 96 سایت بروز رسانی نمی شود، خبر مربوط به اعزام لیدرهای خوزستانی درج نشد. انشاءالله در سفرهای بعدی خبررسانی می شود.
 
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها