به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

طیبی: دوست ندارم با پرسپولیس روبرو شویم

طیبی: دوست ندارم با پرسپولیس روبرو شویم

خوزستان اسپورت-  مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان تمایل ندارد تیمش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با تیم پرسپولیس روبه رو شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی در مورد شرایط استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و شانس صعود این تیم به تسنیم گفت: ما وضعیت خوبی داریم و امیدوارم این روند را در دور برگشت هم ادامه بدهیم. تمام بچه‌های ما واقعاً غیرت به خرج دادند و این درحالی است که مشکلات مالی همه ما را اذیت کرد. در بازی آخر هم نتیجه خوبی گرفتیم و تساوی مقابل تیم پرقدرت لخویا بد نبود.

وی درباره احتمال برخورد استقلال خوزستان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق نیفتد و با پرسپولیس برخورد نکنیم، چون یکی از نمایندگان ایران حذف می‌شود. من امیدوارم دو تیم ایرانی فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به عدم دعوتش به تیم ملی گفت: همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم، ولی به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و دوست ندارم در این مورد صحبت دیگری انجام دهم.

طیبی در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن سال 1395 چه کسی بود، گفت: انتخاب من رحیم زهیوی است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فوادی
|
Germany
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
5
کاپیتان طیبی: من امیدوارم دو تیم ایرانی فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند!! آقاجان از غرب آسیا فقط یه تیم به فینال میرسه و تیم دیگه حتما از شرق آسیا هست. امکان نداره دو تا تیم ایرانی یا غرب آسیایی در فینال به هم برسند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
3
شما از پرسپولیس مى ترسين ! فعلا اين تيم ها رو ببريد پرسپولیس كه سهله
پرسپولیس فقط نامش بزرگه اونم واسه خودشونه نه ديگران
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها