به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

تقاضای بختیاری‌زاده از هواداران خوزستانی

تقاضای بختیاری‌زاده از هواداران خوزستانی

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان از هواداران درخواست کرد که در بازی استقلال خوزستان و لخویا قطر از مواد محترقه استفاده نکنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در آخرین بازی سال جاری به دیدار تیم لخویا قطر می‌رود. این بازی طبق برنامه تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین سه‌شنبه‌ی سال 95 و در شب موسوم به شب چهارشنبه سوری در استادیوم غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

سیاوش بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان که سابقه بازی در رقابت‌های باشگاهی آسیا با پیراهن تیم‌های شاهین و جنوب اهواز را داشته است، بعدازظهر امروز در گفت‌وگوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان از همه هواداران فوتبال استان خواست که در بازی فردا از همراه بردن مواد محترقه و پرتاب این مواد در ورزشگاه خودداری کنند.

بختیاری‌زاده تأکید داشت با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان زیر نظر AFC برگزار می‌شود، استفاده از مواد محترقه در استادیوم غدیر می‌تواند جرایمی را از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم استقلال خوزستان به همراه داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان ضمن ارائه اطلاعاتی از تیم لخویا قطر و آنالیز فنی این تیم، از هواداران درخواست کرد در طول 90 دقیقه فقط به فکر تشویق آبی‌پوشان باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
1
11
درود به سیاوش خان دلسوز فوتبال استان
زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
4
ممنون سیاوش جان حتما ..به امید پیروزی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها