به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

فریسات: فاصله امتیازات در جدول زیاد نیست

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد گفت: اکثر تیم‌ها به جز یکی دو استثنا در نیم فصل دوم نتوانستند مثل نیم فصل اول امتیاز بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عزیز فریسات در مورد اینکه چرا فولاد در نیم فصل دوم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، اظهار داشت: یک مقدار بدشانسی به تیم‌مان رو کرده و در مسابقاتی که به میدان می‌رویم از موقعیت‌هایی که نصیب تیم می‌شود استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه آیا نگران جایگاه تیم در جدول نیستند، اظهار داشت: شرایطمان در جدول خیلی بد نیست. با تیم چهارم تنها 4 امتیاز فاصله داریم به همین خاطر نگران نیستیم. در چند بازی که فرصت خوبی برای برنده شدن داشتیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم به دلیل بدشانسی کارمان با تساوی به پایان رسیده است.

مربی فولاد در مورد اینکه چرا فولاد مثل نیم فصل اول در کسب نتیجه خوب عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: این شرایط فقط مختص به فولاد نیست. در نیم دوم فصل کسب نتیجه بسیار سخت است. این شرایط فقط در مورد فولاد صادق نیست اگر نگاه کنید به جز یکی دو تیم که شرایطشان مستثنی است بقیه تیم‌ها در نیم فصل دوم نتوانستند مثل نیمه اول فصل نتیجه بگیرند.از سوی دیگر اشتباهات داوری هم در وضعیت ما بی تاثیر نبوده است. در همین مسابقه مقابل تراکتورسازی یک پنالتی برایمان گرفته نشد و در یک صحنه بختیار رحمانی با  گلر حریف تک به تک شد که داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

وی در مورد تساوی مقابل تراکتورسازی، عنوان کرد‌: بچه‌های ما در نیمه اول چندان خوب کار نکردند اما در نیمه دوم حاکم مطلق توپ و میدان بودیم  و حتی یک موقعیت هم به تراکتورسازی ندادیم. تراکتورسازی در نیمه دوم چیزی برای گفتن نداشت.

فریسات در پایان گفت: فولاد برای رسیدن به موفقیت نیاز به فرصت بیشتری دارد. فولاد خوزستان در ابتدای فصل با تغییر و تحول زیادی روبرو شده و برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد. یکساله نمی‌توان به همه اهداف رسید. هواداران باید صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشند تا انشاءالله شرایط برای رسیدن به موفقیت فراهم شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
5
اره اقای فرسیات میمونید لیگ برتر تو فکر نباش، یکی نیست بهش بگه نه خیلی با جنگندگی و تشنه برد و با انگیزه گرفتن سهمیه بازی میکنید.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
3
حرف ما هم همینه. فاصله امتیازات کمه و میتونید تا رده چهارم بالا برید پس باید تلاش کنید برای چهارمی نه هفتم هشتم .
اگر چه میدونیم اینها سیاست گذاری باشگاهه که نمیخاد فولاد سهمیه بگیره و مجبور بشه واسه آسیا پول زیادی هزینه کنه .
اژدری میخاد تیم همیشه بین هشتم تا دهم باشه و هیچوقت آسیایی نشه.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
2
2
فولاد سقوط نکنه با این کادر فنی سهمیه پیشکش
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
فریسات و سعداوی قدرت لازم برای جذب مهاجم ندارند و باشگاه برای آنها اهمیت قائل نمی شود.سال بعد ی قرارداد ارزون با کادر فنی می بندند بعد حساب میکنند که از پولی که برای مربی تراز اول باید می دادند خرج مهاجم درجه یک می کنند .بیچاره سعداوی و کادر فنی. شریف باید بگه از سعداوی حمایت میکند چون امسال که پول اسکوچیچ رو بر این اساس دادند که با سعداوی مفتی قراداد ببندند.اولین سود بزرگ که به جیب باشگاه ریخته شد و جبران ضرر کرد حالا هم برای سال بعد پول سعداوی و کادر فنی میره تو جیب بازیکن جدید احتمالی.
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
یکی ازارکان موفقیت یک تیم علاوه برسرمربی بهره بردن ازتیم مربی گری قوی وبادانش است به نظرشماصرف نظرازسرمربی که خودقابل انتقاداست فولاداین وزنه رادارد؟؟؟بومی بدون یک مقوله است و دارابودن دانش فوتبال قضیه جداگانه است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها