به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

سالگرد آخرین پیروزی استقلال اهواز در فوتبال ایران

سالگرد آخرین پیروزی استقلال اهواز در فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز یک‌سال قبل در چنین روزی برای آخرین بار در یک بازی رسمی پیروز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سال 95 شمسی بدترین سال تاریخ باشگاه استقلال اهواز محسوب می‌شود؛ باشگاهی که بیش از 60 سال در فوتبال ایران قدمت داشته و قدیمی‌ترین تیم در بین تیم‌های فعلی فوتبال خوزستان است.

استقلال اهواز از ابتدای سال 95 تاکنون در 34 بازی رسمی به میدان رفته است که شامل 7 مسابقه پایانی در لیگ برتر فصل گذشته و 27 بازی از فصل جاری لیگ یک می‌شود. ثبت شدن 12 تساوی و 22 شکست در 34 بازی سال 95 باعث رقم خوردن بدترین سال در تاریخ فعالیت تیم آبی‌پوش اهواز شده است.

آخرین پیروزی استقلال اهواز در فوتبال ایران به آخرین بازی این تیم در سال 94 برمی‌گردد؛ به روز جمعه 21 اسفندماه 94 که استقلال اهواز با تک گل طالب ریکانی در استادیوم تختی این شهر مقابل راه‌آهن تهران به پیروزی رسید و تیم راه‌آهن را هم با خودش به ورطه سقوط به دسته پایین‌تر کشید.

آبی‌پوشان دیار کارون تا خاتمه‌ی سال جاری فقط یک بازی 90 دقیقه‌ای مقابل گل‌گهر سیرجان در استادیوم تختی اهواز پیش رو دارند. باید دید که آیا در این مسابقه طلسم یک‌ساله پیروز نشدن استقلال اهواز شکسته می‌شود یا این سال پر از ناکامی با تلخ‌کامی برای استقلالی‌ها به پایان می‌رسد.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
تأسف برای مقصرین
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
3
وای خدا چقدر بدبخت شدیم.لعنت بر باعث و بانیش
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
ای داد و بیداد، ای داد و بیداد، چقدر تلخ خوندن این مطالب، انگار که نشسته باشی بالا سر یه نفر که داره جون می ده و هیچ کاری از دست برنمی آد، یه زمانی تیمی براش مساوی کرفتن از این تیم تو اهواز چقد سخت بود، حیف حیف که این تیم هم مثل خیلی از جوونای خوزستانی نابود شد و رفت. خداوند لعنت کنه باعث و بانیشو، خداوند سلامتی نبینه هر کی با این تیم این کار رو کرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها