به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

لایق: مسئولان خوزستان به تعهدات عمل نکرده‌اند

خوزستان اسپورت- دبیر فدراسیون کشتی گفت: مسئولان استانی خوزستان هنوز به تعهدات خود در زمینه برگزاری جام جهانی آبادان عمل نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رضا لایق با بیان اینکه مسئولان خوزستان هنوز به تعهدات خود برای برگزاری جام جهانی عمل نکرده‌اند، گفت: تمایل فدراسیون میزبانی آبادان در جام جهانی کشتی فرنگی است، اما علی‌رغم مذاکرات فراوان، مسئولان استان خوزستان به تعهدات خود در زمینه این رقابت‌ها عمل نکرده‌اند و ما تا امشب در مورد میزبانی جام جهانی باید تصمیم‌گیری کنیم.

وی در مورد عمل جراحی رضا یزدانی در آلمان و اقدامات فدراسیون کشتی در این زمینه گفت: فدراسیون هزینه‌های رفت و برگشت وی و دیگر هزینه‌های عمل جراحی یزدانی را نیز پرداخت کرده و در کنار این قهرمان کشتی ایران بوده و خواهد بود.

لایق در زمینه برخی اعتراض‌ها در مورد انتخاب ورزشکار برتر در برنامه 3 ستاره شبکه سوم سیما اظهار داشت: بهتر بود دوستان تمام مدال آوران المپیک شامل مدال آوران طلا، نقره و برنز را در میان کاندیداها قرار می‌دادند. به هرحال امثال قاسم رضایی و سعید عبدولی در کشتی فرنگی و حسن رحیمی در کشتی آزاد مهره‌های ارزشمندی هستند که سال‌ها برای کشتی کسب افتخار کرده‌اند و ما باید از این نظر دست مردم را باز می‌گذاشتیم.

وی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در تیرماه گفت: سمینار روسای هیأت‌های کشتی بعنوان اکثریت اعضای مجمع فدراسیون به دلیل در پیش بودن بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، تصمیم گرفته که مسابقات انتخابی تیم‌های ملی، امسال در تیرماه برگزار شود و شورای فنی تیم‌های ملی این موضوع را عملیاتی خواهد کرد.

برچسب ها: کشتی فرنگی ، کشتی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها