به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

محل برپایی اردوی استقلال و فولاد مشخص شد

جلسه هماهنگی دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان در هتل اکسین اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جلسه هماهنگی دربی خوزستان با حضور فتاحی نماینده سازمان لیگ، صفیری ناظر داوری مسابقه، ابن قاسم سرپرست فولاد و روشنایی سرپرست استقلال خوزستان در سالن اجتماعات هتل اکسین اهواز برگزار شد.

در این جلسه در خصوص محل اسکان تیم ها در شب پیش از بازی، ساعت حضور دو تیم در استادیوم الغدیر، رنگ لباس بازیکنان و البته دروازه بانان دو تیم به منظور همرنگ نبودن با لباس داوران، هماهنگی های لازم انجام شد.

نماینده سازمان لیگ به سرپرستان تیم های فولاد و استقلال خوزستان اعلام کرد که با توجه به استقرار تیم داوری در هتل اکسین اهواز، دو تیم باید در محل دیگری اردوی پیش از بازی را برگزار کنند. بر همین اساس، تیم فولاد خوزستان در هتل شرکت فولاد در منطقه دویست دستگاه و استقلال خوزستان در مهمانسرای شرکت گروه ملی در منطقه کیانپارس اردو خواهند زد.

صفیری ناظر داوری مسابقه هم از سرپرستان دو تیم درخواست کرد توصیه های لازم را در خصوص همکاری با داوران به بازیکنان فولاد و استقلال خوزستان داشته باشند.

ابن قاسم و روشنایی به عنوان نمایندگان دو باشگاه خوزستانی نیز نظرات خود را درباره بهتر برگزار شدن بازی اعلام کردند و مقرر شد که سکوهای استادیوم بزرگ الغدیر به شکل مساوی بین هواداران آبی و قرمز تقسیم شود تا از تداخل احتمالی بین هواداران دو تیم جلوگیری شود.

دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان از ساعت 17:15 روز جمعه 17 بهمن در استادیوم 50 هزار نفری الغدیر اهواز برگزار خواهد شد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
1
به امید پیروزی فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها