به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

با داور دربی خوزستان آشنا شوید

محمدرضا حسینی
داور دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان وارد اهواز شد و در هتل اکسین استقرار پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اشکان خورشیدی داور جوان اهل ساری از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران مأمور قضاوت دربی خوزستان شده و قرار است که فردا در این بازی حساس محک جدی بخورد.

اشکان خورشیدی متولد سال 1358 شمسی در ساری است. این داور تحصیلات خود را در زمینه ریاضی کاربردی و مقطع کاردانی به اتمام رسانده است. خورشیدی قضاوت فوتبال را از سال 1376 با اخذ درجه 3 داوری آغاز کرد و در سال 1383 درجه ملی خود را گرفت.

این داور شمالی که از سال 1389 قضاوت در ليگ برتر را آغاز کرده است، در هیچ یک از بازی های لیگ چهاردهم برای تیم های فولاد و استقلال خوزستان سوت نزده است.

او البته سال قبل برای تیم های خوزستانی قضاوت هایی داشته است. شکست دو بر یک استقلال خوزستان برابر ملوان انزلی در انزلی که اعتراض شدید عبدالله ویسی را به همراه داشت، با قضاوت اشکان خورشیدی انجام شده بود. ملوان انزلی چند هفته پس از آن با قضاوت خورشیدی در اهواز مغلوب گل دقیقه 89 مهرداد جماعتی شد تا دراگان اسکوچیچ و تیمش نتوانند از فولاد امتیاز بگیرند. اما مهم ترین بازی قضاوت شده توسط اشکان خورشیدی برای تیم های خوزستانی، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان در تبریز بود که مهرداد جماعتی گل قهرمانی فولاد را در هفته پایانی فصل گذشته به ثمر رساند.

باید منتظر ماند و دید که انتخاب این داور اهل مازندران برای دربی خوزستان تصمیم درستی از سوی کمیته داوران بوده است یا خیر. نکته جالب اینجاست که اسامی داوران بازی های فردا تا این لحظه از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام نشده است.

با داور دربی خوزستان آشنا شوید



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها