به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

صعود مقتدرانه آبی‌های خوزستان در حضور تاج

صعود مقتدرانه استقلالی‌ها در حضور تاج

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نوجوانان استقلال خوزستان به‌عنوان صدرنشین گروه هشتم فوتبال نوجوانان مناظق کشور به دور بعدی صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در آخرین روز از مسابقات گروه هشتم فوتبال نوجوانان مناطق کشور که در فرخ‌شهر جریان داشت، تیم نوجوانان استقلال خوزستان با نتیجه شش بر یک مقابل پارسیان فرخ‌شهر به پیروزی رسید و به‌عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کرد.

نیما علیپور (چهار گل) و عمار حیدری و دانیال حاجت‌پور (هرکدام یک گل) در این بازی برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که به استان چهارمحال‌وبختیاری سفر کرده بود، با حضور در استادیوم فرخ‌شهر نظاره‌گر بازی تیم‌های استقلال و پارسیان شد. تاج در خاتمه مسابقه هم یک عکس یادگاری با اعضای تیم نوجوانان استقلال خوزستان گرفت.

مسابقات گروه هشتم فوتبال نوجوانان مناطق کشور با شرکت تیم‌های استقلال خوزستان، پارسیان فرخ‌شهر، اتحاد شهرکرد، البرز شهرجدید، سیاه‌جامگان قم و پتو لاله اصفهان به میزبانی فرخ‌شهر و به‌شکل مجتمع و دوره‌ای برگزار شد که تیم استقلال خوزستان با 13 امتیاز و سیاه‌جامگان قم با 10 امتیاز به‌عنوان تیم‌های اول و دوم از این گروه به دور بعدی راه یافتند.

نوجوانان استقلال خوزستان با کادر فنی و اجرایی متشکل از امین اهل‌شاخه (سرمربی)، حبیب جرفی (مربی)، رضا صفات (مربی)، عبدالحسن زارع (مربی دروازه‌بان‌ها)، محمدرضا پورعارف (پزشکیار)، عیسی سواری (تدارکات)، یونس کاظمی (سرپرست)، عبدالنبی شولی (مدیر تیم‌های پایه) و با بهره‌گیری از بازیکنان نوجوان خوزستانی در مسابقات مناطق کشور شرکت کرده است تا در پایان این رقابت‌ها جواز صعود به دسته بالاتر را کسب کند.

صعود مقتدرانه استقلالی‌ها در حضور تاج

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
1
3
چ فایده ؟؟؟
فردا این تیم های تهرانی میان با قرارداد خوبی میخرن پ میبرنشون بعد میگن محصول آکادمی خودمونه!!
یا تیم های نظامی میان ب بهونه سربازی میبرنشون ..
و در آخر سر تیم استقلال خوزستان بی کلاه میمونه..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها