به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ویسی: گوچی بهترین بازیکن ایران است

ویسی: طرفداران فولاد بیشتر شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تعداد هواداران تیم فولاد خوزستان نسبت به زمانی که من در این تیم حضور داشتم بیشتر شده است.

عبدالله ویسی در کنفرانس خبری دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان عنوان کرد: هدف ما انجام بازی خوب و تماشاگرپسند است. در سه مصاف قبلی با فولاد خوزستان خوب ظاهر شدیم ولی متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم. این بار سعی داریم در کنار انجام بازی خوب، با امتیاز از میدان خارج شویم.

ویسی ادامه داد: در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته و شکست نخورده ایم. در بازی با فولاد هم برای ادامه نتایج خوب دور برگشت به میدان خواهیم رفت. در واقع تیم نوپای استقلال خوزستان همانند یک نونهال است که برابر تیمی با قدمت بالای 10 سال قرار می گیرد و به همین دلیل تجربه فولاد از ما بیشتر است.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تساوی های پرتعداد استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم و اینکه تساوی در فوتبال سه امتیازی خیلی به کار تیم ها نمی آید، چنین توضیح داد: با توجه به جایگاهی که در ابتدای فصل برای تیم استقلال خوزستان تعریف کرده بودیم، نتیجه مساوی برای تیم ما نتیجه مطلوبی به شمار می رود. بدون شک اگر می خواستیم قهرمان شویم، باید روی سه امتیازها برنامه ریزی می کردیم ولی در حال حاضر کسب تک امتیازها ضمن حفظ تیم استقلال خوزستان در میانه جدول باعث بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان به دلیل نباختن مقابل حریفان می شود.

ویسی در پاسخ به سئوالی در خصوص بهترین بازیکن فوتبال ایران در نیم فصل اول گفت: انتخاب من رضا قوچان نژاد است که در خارج از ایران بازی می کند. قوچان نژاد با زدن گل های حساس باعث شد تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کند، ضمن اینکه از نظر اخلاقی هم بازیکن خوبی است.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تفاوت فولاد فعلی با فولاد دهه 80 که در آن فعالیت می کرد، چنین توضیح داد: تیم فولاد جایگاه خود در فوتبال خوزستان را پیدا کرده است. فولاد فعلی نسبت به زمانی که من در آن عضویت داشتم، صاحب طرفداران بیشتری شده است. این تیم حتی صاحب کانون هواداران هم دارد که طرفداران تیم را سازماندهی می کند. تماشاگران فولاد بارها نشان داده اند که فقط به تشویق تیم خود می پردازند و به تیم مقابل بی احترامی نمی کنند.

عبدالله ویسی در پایان صحبت هایش درباره دربی خوزستان گفت: مهم اینست که امتیازات این مسابقه در خوزستان باقی می ماند و از ایتان خارج نمی شود. امیدوارم تماشاگرانی که قردا به ورزشگاه الغدیر می آیند، بازی خوبی را تماشا کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سپيده فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
4
رفيعى بهتريييييين بازيكن ايرانِ ;-)
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها