به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مؤمنی: به شنیدن وعده‌های دروغ عادت کرده‌ایم

مؤمنی: به شنیدن وعده‌های دروغ عادت کرده‌ایم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، بازیکنان و مربیان این باشگاه به شنیدن وعده‌های دروغ عادت کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی مؤمنی در مورد وضعیت فعلی استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر که در آسیا نتایج خوبی گرفتیم. واقعاً کسی تصور نمی‌کرد شش امتیاز بگیریم، اما در نهایت به این مهم رسیدیم. در لیگ برتر هم با شکست دادن ماشین‌سازی وضعیت خوبی پیدا کردیم و شانس کسب سهمیه داریم. مطمئناً شکست دادن پرسپولیس در بازی بعدی هم شانس ما را برای رسیدن به سهمیه آسیا بیشتر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان تأکید کرد: خیلی در این مورد حرف زدیم و چیزی هم عوض نشده است. ما به شنیدن وعده‌های دروغ عادت کرده‌ایم و هیچ‌کس به غیر از استاندار محترم، توجهی به استقلال خوزستان نکرده است. در حال حاضر مهم‌ترین انگیزه بچه‌های تیم برای موفقیت در لیگ برتر و آسیا، خوشحال کردن مردم خوزستان و دفاع از اعتبار فوتبال ایران و خوزستان است.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به وضعیت این تیم در آسیا اظهار داشت: شرایط خوبی داشته و از شانس خوبی برای صعود برخورداریم. بازی ما بعدی با لخویا هم مهم است و اگر در این بازی امتیاز بگیریم، قطعاً از گروه‌مان (گروه B لیگ قهرمانان آسیا) صعود خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
1
كاملا باحرفت موافق هستم همش دروغ كلك اختلاص باندبازي ودر رآس انها مافيا تا وقتي كه سياست از سرفوتبال برنداره تيم هاي خوزستان به هيج جا نميرسن وسلام
موسوي شادگان
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
استاندارخوزستان بره گل بده ب ابتکار اونم داره شو بازی میکنه استاندار فقط مقتدایی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها