به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

امین‌فر: امیدواریم محرومیت تماشاگران لغو شود

امین‌فر: امیدواریم محرومیت تماشاگران لغو شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: در بسیار از بازی‌ها و شهرها دیدیم هواداران رفتارهای بدتری از هوادارن ما انجام می‌دهند اما با این نوع محرومیت روبرو نمی‌شوند.

یه گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسین امین‌فر در مورد پیروزی یک بر صفر صنعت نفت مقابل پیکان، گفت: الحمدالله شرایط تیم بعد از کسب پیروزی مقابل پیکان بسیار خوب است. این پیروزی روحیه بخش بود. امیدواریم پیگیری‌های باشگاه موثر واقع شود و کمیته استیناف رای محرومیت هواداران در دیدار مقابل پرسپولیس را یا ببخشد یا تعلیق کند.

وی در مورد اینکه آیا دو جلسه محرومیت تصمیم سختگیرانه‌ای نبوده است، اظهار داشت: در شهرهای دیگر و از سوی هواداران سایر تیم‌ها رفتارهای بسیار خشن‌تر و بدتری رخ می دهد اما با این محرومیت‌های سنگین روبرو نمی‌شوند. در دیدار استقلال و سیاه‌جامگان شدت فحاشی‌ها علیه اکبر میثاقیان بسیار بالا بود و حتی صدای ورزشگاه را قطع کردند. در دیدارهای پرسپولیس و سایر تیم‌ها هم بارها دیدیم چه مشکلاتی رقم می‌خورد. در بازی صنعت نفت و پدیده داور چند اشتباه فاحش کرد که این مسئله باعث عصبانیت هواداران شد همانطور که دیدید داور هم به خاطر اشتباهاتش محروم شد. صنعت نفت شرایط ایده‌آلی ندارد و این نوع برخوردها کارش را سخت‌تر می‌کند. امیدوارم پیگیری‌های باشگاه جواب دهد.

سرپرست صنعت نفت در مورد اینکه باشگاه به بازیکنان پرداختی داشته است، خاطرنشان کرد: روز شنبه پرداختی به همه اعضای تیم صورت گرفت و کمی از مشکلات کاسته شده قرار است باشگاه تا قبل از اتمام سال بخش دیگری پرداختی داشته باشد.

امین‌فر در مورد مشکلات مالی صنعت نفت اظهار داشتک بعد از صعود تیم به لیگ برتر با توجه به قوانین موجود پالایش و پخش نمی‌تواند پولی در ورزش حرفه‌ای هزینه کند. تاکنون باشگاه از طریق جذب اسپانسر بخشی از مشکلات را حل کرده است. در این شرایط درآمد‌زایی بسیار سخت و دشوار است.

وی در مورد وضعیت علی صلاح هاشم، عنوان کرد: کارت بازی این مهاجم عراقی صادر شده و اگر سرمربی تیم صلاح بداند از این بازیکن در دیدار بعدی استفاده می‌کنند.

سرپرست صنعت نفت در مورد دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی، گفت: بعد از کسب پیروزی مقابل پیکان از لحاظ روحیه وضعیت خوبی داریم و در شرایط مناسبی به سر می‌بریم به دنبال کسب پیروزی مقابل ماشین‌سازی هستیم تا در این دیدار شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی در پایان، گفت: بازهم امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال محرومیت هوادارنمان در دیدار مقابل پرسپولیس را ببخشند چرا که ما در این شرایط سخت به حمایت هوادارانمان نیاز داریم و بدون حضور آنها دچار مشکل می‌شویم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
2
آقای امین فر اگه کمیته انضباطی با هواداران سایر تیمها که رفتارشان هم بدتر از برخورد هواداران صنعت نفت بوده و هم اینکه برخلاف هواداران صنعت آنها به کادر فنی و تیم مقابل توهین و پرخاش کرده اند اینهمه سختگیرانه نبوده و در عوض کاملا مهربانانه بوده اینه که مدیر عامل و سرمربی اون تیمها مثل مدیرعامل و یا سرمربی تیم ما سکوت نمی کنند و خود را به اونراه نمیزنن بلکه با جدیت و شدت مناسب نسبت به محرومیت هواداران و تیم خود عکس العمل نشون میدن . اما در تیم صنعت نفت اینجوری نیس میخورن و دم هم نمیزنن .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
1
فوتبال امروز یک صنعت است در تمام زمینه ها خصوصا در زمینه درامد زایی تماشاگران آبادان باید بدانند ورود هواداران دیگر تیمها پرسپولیس استقلال سپاهان فولاد و۰۰۰ میتواند درامد زا در تمام موارد برای شهر باشد ما خودمان باید تشویقشان کنیم که به آبادان بیایند نه اینکه وحشت داشته باشند از آبادانی مهمانان نواز تر وخون گرمتر سراغ دارید باید این واژه جهنم را به بهشت تعغیر دهیم چون وقتی تماشاگران دیگر تیمها بیاین احتیاج به ورزشگاه مجهز بزرگتر هتلهای بهتر و ۰۰ ولی عده ای دایم به فکر بد نشان دادن ما دارن امید!داریم سر آغاز این حرکت از بازی صنعت پرسپولیس که در ایام نوروز است شروع شود تیمی که آماده باشه از تماشاگر دیگر تیمها نمیترسدتازه میتونه انگیزه تماشاگر دوتیم را بیشتر کنه ورزشگاه که تماشاگر رقیب نباشه باعث بی انگیزگی تماشاگر میزبان میشه الان جند ساله در ورزشگاه آبادان خون از دماغ کسی نیامده اما در ورزشگاه‌های دیگر چقدر همدیگه را خونین مالین کردن واقعا اگر ملاک فحش باشد تمام تیمها در ایران باید از تماشاگر محروم شن آقای حسن زاده گرامی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها