به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

جورجوس ساماراس 26 اسفند در اهواز

جورجوس ساماراس 26 اسفند در اهواز

مهاجم سرشناس تیم ملی یونان و باشگاه وست برومویچ انگلیس صبح امروز رسماً به باشگاه الهلال سعودی پیوست.

به گزارش خوزستان اسپورت، جورجوس ساماراس که در طی سال های گذشته با پیراهن سلتیک اسکاتلند درخشش قابل توجهی در فوتبال اروپا داشته، امروز با انعقاد قراردادی رسمی در ریاض به عضویت باشگاه الهلال در آمد و اگر اتفاق خاصی نیفتند، اواخر اسفند برای حضور در مسابقه فولاد و الهلال به اهواز خواهد آمد.

ساماراس که در جام جهانی برزیل هم با پیراهن تیم ملی یونان بازی و گلزنی کرده بود، هنگام ورود به فرودگاه ریاض با اتفاقاتی مواجه شد که می تواند برای باشگاه فولاد خوزستان هم قابل تأمل باشد.

این مهاجم بلند قامت دیروز به ریاض رسید اما پلیس فرودگاه به دلیل کامل نبودن مدارک منتهی به صدور ویزای او از ورودش به عربستان سعودی جلوگیری کرد. وساطت رؤسای بانفوذ باشگاه الهلال هم کارساز نشد و جورجوس ساماراس از فرودگاه ریاض دیپورت شد.

مسئولان الهلال بلافاصله ساماراس را با اولین پرواز به دبی فرستادند و از طریق سفارت عربستان سعودی در امارات برای این بازیکن ویزا دریافت کردند تا بتواند وارد ریاض شود. ساماراس بالاخره بامداد امروز مجوز ورد به عربستان سعودی را دریافت کرد و با انعقاد قرارداد رسمی به عضویت جدی ترین رقیب آسیایی فولاد خوزستان در آمد.

ممانعت پلیس فرودگاه ریاض از ورود جورجوس ساماراس به عربستان سعودی با وجود وساطت اعضای هیئت مدیره باشگاه الهلال که سه نفر از آن ها از خاندان سلطنتی آن کشور هستند، این پیام را برای باشگاه فولاد دارد که هنگام سفر به ریاض و دریافت ویزای فرودگاهی در فرودگاه ریاض باید همه مدارک لازم را همراه داشته باشند.

دو سال پیش تیم استقلال تهران مسافرانی بیش از تعداد تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را با خود به عربستان سعودی برد و پلیس فرودگاه ریاض به همین دلیل کاروان استقلال را چند ساعت معطل کرد.

جورجوس ساماراس 26 اسفند در اهواز


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
6
یک محاجم مرده خور از دوران اوجش خیلی فاصله گرفته
صربات سرش خطر ناکه چیز دیگی نداره.
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
3
سرزن خوبی است . مدافعین فولاد نمیگذارند ساماراس کار مفیدی انجام دهد .
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
2
رائول هم مقابل فولاد محو شد اين كه ديگه عددي نيست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها