به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

بغلانی: چرا باید مقابل پرسپولیس محروم شویم؟!

بغلانی: چرا باید مقابل پرسپولیس محروم شویم؟!

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: چرا در مورد صنعت نفت آبادان به شکلی رای صادر شده که در دیدار مقابل پرسپولیس هوادارانمان از حضور در ورزشگاه محروم باشند؟

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین بغلانی در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان، گفت: به کسب این پیروزی نیاز مبرم داشتیم. بازیکنان هم قسم شدند تا در این دیدار هر سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی خیلی‌ از مسائل را ثابت کرد. همه می‌گفتند صنعت نفت تیم ضعیفی است اما ما ثابت کردیم که در این مدت بدشانس بودیم.حتی در یک بازی که سه گل خوردیم بدشانسی‌ زیادی آوردیم.  همانطور که قبل از بازی گفتم استارت‌ پیروزی‌هایمان را از بازی با پیکان می‌زنیم توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه چند روز قبل از بازی با پیکان خبر اعتصاب صنعت نفت مطرح شد، اظهار داشت:‌ اعتصاب نکردیم بلکه جلسه فنی داشتیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم در مورد مشکلات تیم صحبت کنیم به همین خاطر از مدیریت تیم خواستیم به تمرین بیاید و جلسه‌ای بگذاریم. جلسه ما با مدیریت 2 ساعت به طول انجامید و بعد از آن با توجه به اینکه زمان تمرین گذشته بود سرمربی تیم تصمیم به تعطیل کردن تمرین گرفت و کارمان را از روز بعد شروع کردیم.

کاپیتان صنعت نفت تأکید کرد:‌ به هیچ وجه بحث اعتصاب مطرح نبود. ما مشکلات مالی داشتیم اما این مسئله طبق قول‌ها و وعده‌هایی که داده شده حل شده است. با علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه به دفتر منطقه آزاد رفتیم و چکی که در اختیار باشگاه قرار داده شده را دیدم. قرار است امروز پول به حساب بازیکنان واریز شود و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در مورد اینکه اگر امروز پول به حساب بازیکنان ریخته نشود آیا در تمرین شرکت می‌کنند، گفت:‌بحثی برای تمرین نکردن نداریم. مطمئنم پول به حساب بازیکنان ریخته می‌شود حتی چند روز قبل هم باشگاه قصد داشت مبلغ کمی واریز کنند که گفتیم کمی صبر کنند تا پرداختی خوبی به بازیکنان داشته باشند.

بغلانی در مورد اینکه آیا غیبت هواداران در موفقیت صنعت نفت موثر بود، اظهار داشت:  جای هواداران در بازی دیروز واقعا خالی بود. اگر آنها در ورزشگاه بودند گل‌های بیشتری می‌زدیم. 50-60 نفر در ساختمان‌های اطراف بازی را می‌دیدند و گاهی تیم را تشویق می‌کردند که همان عده کم هم از لحاظ روحی روی تیم تاثیر می‌گذاشتند. برایم جای تعجب دارد که چرا صنعت نفت دو بازی محروم شده تا در دیدار مقابل پرسپولیس هوادار نداشته باشد؟ چرا به شکلی محروم شدیم که در بازی با پرسپولیس بدون هوادار باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است صنعت نفت مخصوصا محروم شده تا در دیدار با پرسپولیس بدون هوادار باشد و به نوعی به این تیم برای رسیدن به قهرمانی کمک شود، گفت: این مسئله را نمی‌دانم اما چرا باید دو بازی محروم شویم. مسئولان باشگاه پیگیر هستند تا این مشکل را حل کنند. اینطور که می‌گویند ممکن است با اعتراض بتوانند این محروممیت را منتفی کنند.

کاپیتان صنعت نفت در مورد اینکه آیا خطر سقوط صنعت نفت را تهدید می‌کند،‌گفت:‌ شرایط تیم ما بد نیست. صنعت نفت را خطر سقوط تهدید نمی‌کند. به  جز پرسپولیس و تراکتورسازی که با امتیاز بالا از رقبا فاصله گرفتند فاصله تیم‌های میانه جدول با یکدیگر زیاد نیست و می‌توانیم خیلی زود این فاصله را جبران کنیم. با کسب چند پیروزی در ادامه لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
4
خو معلومه می خوان قهرمانش کنن ...می دونن که کار سختی در ابادان خواهند داشت ...ازهمون ابتدای لیگ هدفشون قهرمانی پرسپولیسه .بقول اقای پورموسوی همه بسیج شدن برای قهرمانی پرسپولیس ..حاضرن هم به بقیه تیم ها هم لطمه بزنن ...اما کور خوندن همه هواداران می اییم حتی اگر شده مقابل استادیم تشویق می کنیم .فقط وفقط برای سربلندی فوتبال خوزستان وابادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
4
چون قراره امسال هر طور شده پرسپولیس قهرمان بشه پس باید راهو براش هموار کنن لیگ ایران دیگه طور دیگه ای نمیشه ازش انتظار داشت هر چند صنعت در حضور هواردارنش خیلی بد نتیجه گرفته از کجا معلوم شاید مثل بازی با پیکان بسود صنعت باشه البته امیدوارم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
3
1
دوست عزیز اولا چه باتماشاگر چه بدون تماشاگر برای پرسپولیس بازی باصنعت فرقی نداره.اونقدر تیم خوبی هستن که راحت حریف صنعت بشن.دوما بنظر من پرسپولیس 2بازی بعدیشو وببره دیگه بازی صنعت براش مهم نیست.پس الکی به تیمی بی احترامی نکنید.طبق امار برنامه 90 وکارشناسای خبره این برنامه بیشترین ضرر داوری پرسپولیس دیده وبیشترین سود استقلال.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
1
1
همون تماشاگر نیاد بهتره
تماشگرا استرس وار میکنن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
آقای رضا محترم تیم های کوچک و بزرگ نما مثل استقلال و پرسپولیس تا بوده از بازیکنای دیگر تیم ها استفاده کردن تا چند سال پیش که کلا میزبان بودن و در تمام دوران فوتبال ایران از حمایت صد در صد داور ها برخوردار بودن و خواهند بود پس پز این تیم ها رو نده همین تیم شما از اومدن به آبادان وحشت دارن تازه ما بازی برگشت هم هر طور شده تلافی میکنیم من خودم شخصا از خجالت طارمی و مسلمان ودیگر ... های تیم تون در خواهم اومد هر جا که دیدمشون این تیم ها فقط بازیکن خراب بودن و به نظر من هر بازیکنی که اوج گرفت و زمینه داشت توی این دو تیم حقیر نره
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
اره خوب مسلمه که استرس زاست متوجه شدم که خیلی استرس داری هههههه نگران تیم نگون بختت هستی این استرس هم به بازیکنا تون هم وارد خواهد شد
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
1
0
آقای رضا میدونی چرا تیم نفت رو محروم کردن چون پرسپولیس تو آبادان تماشاگر نداره گفتند حالا که ما کسیو نداریم بذار برای اونها هم کسی نیا. _ در ضمن اینو همه میدونن خرج فدراسیون رو هدایتی میده بالاخره فدراسیون هم باید ی جوری از خجالتش دربیاد _ اره داداش
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
آقای آقا. رضا آخه پرسپولیس هم شد تیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاروق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
ورزشگاه خالی از تماشاگر برای نفت بهتر چون تماشاگران ابادان تیم رودرک نمی کنند فقط پیروزی میخوان انگارتیم بارسا نه صنعت به همین جهت استرس رو بازیکنان وکادرفنی بیشترمیشه ونتیجه رو واگذار میکنند
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
آقا رضا یادت رفته در بازی رفت همین پرسپولیس پرادعاتون با تمام نفراتش 92 دقیقه حملات کورکورانه کردن و به نتیجه نرسیدن تا زمانی که طارمی تازه بدوران رسیده از روی لجش ناجوانمردانه بغلانی بهترین دفاع صنعت را عمدا طوری مصدوم کرد که کار بغلانی متعصب به بیمارستان کشید و بعد از خروج او از زمین و تضعیف دفاع نفت بزور تونستن یک گل آبکی بزنن . ولی مطمئن باش در بازی برگشت اگه اجازه بدن هواداران صنعت بیان ورزشگاه حسابی از خجالتشون در میایم و با خفت لنگیها رو میفرسیم تهرون .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها