به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مطلبی: کادر فنی تصمیم گرفت تمرین نداشته باشیم

مطلبی: کادر فنی تصمیم گرفت تمرین نداشته باشیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ با توجه به این‌که با محدودیت‌ نفر مواجه هستیم، مصدومیت‌هایی که هر چند وقت بازیکنان با آن مواجه می‌شوند، کار کادر فنی را کمی دچار مشکل کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، رضا مطلبی در خصوص آمادگی این تیم پیش از بازی با پیکان، اظهارکرد:‌ پس از شرایطی که از بازی با تیم پدیده داشتیم، کادرفنی تشخیص داد با توجه به این‌که زمین تمرینی مناسبی در آبادان وجود ندارد و همین موضوع در آسیب‌دیدگی بازیکنان تاثیر گذاشته است و همچنین جهت ریکاوری روحیه بازیکنان، یک اردو در تهران داشته باشیم که همه از شرایط بسیار راضی بودند و ریکاوری خوبی هم صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به مصدومیت علی عبدالله‌زاده از ناحیه کشاله ران، گفت: مصدومیت‌هایی که بازیکنان با آن مواجه می‌شوند کار را برای کادر فنی سخت کرده است. به هر حال با توجه به این‌که با محدودیت‌ نفر مواجه هستیم، مصدومیت‌هایی که هر چند وقت بازیکنان با آن مواجه می‌شوند، کار کادر فنی را کمی دچار مشکل کرده است.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان روز گذشته (سه‌شنبه) به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده بودند و در تمرین حاضر نشدند؟ عنوان کرد: ‌خیر، اعتصابی در کار نبود. بازیکنان آماده تمرین بودند ولی پیش از آن قرار شد جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار شود که این جلسه طول کشید و به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت که روز گذشته تمرین نداشته باشیم و امروز تمرین کنیم.

وی درباره حل مشکلات مالی هم گفت: مبلغ قابل توجهی به حساب باشگاه واریز شده است و قرار بود بین بازیکنان تقسیم شود ولی با توجه به این‌که قرار است این هفته نیز مبلغ دیگری به حساب باشگاه واریز شود، قرار شد، پس از واریز مبلغ دوم، پول تمام بازیکنان به صورت یک‌جا پرداخت شود.

مطلبی همچنین در ارزیابی از تیم پیکان، اظهار کرد:‌ در این دو هفته برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم؛ حریف تیم خوبی است و اگر بدبیاری نیاوریم می‌توانیم سه امتیاز این دیدار را از آن خودمان کنیم.

وی در خصوص محرومیت دو جلسه‌ای تماشاگران آبادانی از همراهی این تیم در دیدارهای خانگی هم گفت: هنوز این موضوع به باشگاه اعلام نشده است ولی با توجه به این‌که این موضوع را شنیدیم، طی نامه‌ای به کمیته انضباطی نسبت به این موضوع اعتراض کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
2
اگر بچه ها در زدن ضربات آخر کمی گذشت داشته باشند وهر کی موقعیت بهتری دارد صاحب توپ شود بردن پیکان حتمی است بخصوص شادکام که امیدواریم دم دروازه اینقدر چشم بسته ضربه نزند مثل خداداد که بخاطر پاس گلهایش خداداد شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها