به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

بهروز مکوندی: ترکیب تیم نفت را تغییر می‌دهم

یوسف خدامرادی
کنفرانس خبری دیدار نفت - صبا/مکوندی: ترکیب تیم نفت را تغییر می‌دهم

بهروز مکوندی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش بازی تیمش برابر صبای قم به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خوزستان اسپورت، مکوندی در این کنفرانس خبری از دلایل بازگشت به تیم نفت، عملکرد بازیکنان خارجی این تیم و ترکیب زردپوشان در بازی برابر صبای قم صحبت کرد. صحبت های مکوندی را مرور کنید.

به جامعه ورزش تسلیت می گویم
قبل از هر صحبتی درگذشت سه تن از اهالی فوتبال مسجدسلیمان، مرحوم محمدرضا نریموسی بازیکن اسبق تیم های تاج مسجدسلیمان و تاج آبادان و پیشکسوت فوتبال خوزستان، مرحوم حاج علی عسکر پروین رئیس اسبق هیئت فوتبال مسجدسلیمان و نوجوان عزیز از دست رفته فوتبال این شهر، زنده یاد امید جلیلی، بازیکن تیم نوجوانان و جوانان پارسوماش را به خانواده های این عزیزان ونیز جامعه فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان تسلیت عرض می کنم.

قرار است هفته آینده پول بدهند
در خصوص مسئله استعفا همانطور که که اطلاع دارید باشگاه نفت مشکلات زیادی داشته و دارد. در این خصوص در طول هفته گذشته و بعد از مکاتبه ای که باشگاه نفت مسجدسلیمان با
وزارت نفت داشتند مطابق دستور وزیر محترم نفت، شورایعالی ورزش وزارت نفت مکلف به بررسی و پیگیری موضوع شد. بدین منظور جلسه مشترکی بین هیئت مدیره باشگاه نفت
و شورایعالی ورزش وزارت نفت در تهران برگزار شد که طی آن همه اعضای شورا به اتفاق آراء بودجه پیشنهادی باشگاه نفت را نه تنها تصویب کردند بلکه اذعان کردند که این بودجه اقتصادی ترین و کمترین بودجه ای است که یک تیم فوتبال جهت شرکت در لیگ برتر ارائه داده است. ضمن اینکه مقرر شده 50 درصد از این بودجه که نزدیک به 5 میلیارد تومان می شود، تا پایان هفتاه آینده به حساب باشگاه نفت واریز شود. من با توجه به قول مسئولان به تیم برگشتم و امیدوارم که هرچه سریعتر مراحل اداری رفع مشکلات مالی تیم انجام شود.

مشکل خاصی برای بازی نداریم
شرایط تیم ما خوب است. مشکل خاصی نداریم. همه بازیکنان در اختیارمان هستند و امیدواریم که بتوانیم با یک بازی خوب به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

ترکیب تیم را تغییر می دهم
قطعاً در ترکیب تیم برای بازی مقابل صبای قم تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. با توجه به اینکه در دیدار قبلی علیرغم انجام بازی تهاجمی و خلق موقعیت های گلزنی نتوانستیم به گل برسیم، فردا نیازمند آن هستیم که موقعیت های گل بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد کنیم. به همین دلیل با سیستم متفاوت، البته از لحاظ نفری، وارد میدان می شویم و از سایر بازیکنان تیم استفاده می کنیم. در نهایت هم باید ببینیم خدا چه می خواهد. وظیفه ما تلاش کردن و همه سعی خودمان را به کار می گیریم تا برنده بازی فردا باشیم.

خارجی ها نسبتاً خوب بودند
بازیکنان خارجی تیم ما با توجه به اینکه اولین بازی در لیگ برتر ایران را با شرایط و تماشاگران متفاوت تجربه می کردند، بازی نسبتً خوبی ارائه دادند. البته ما انتظار داریم که هم بازیکنان خارجی و هم بازیکنان داخلی تثیم نفت بازی های به مراتب بهتری را ارائه بدهند تا نتایج بهتری را کسب کنیم.

کنفرانس خبری دیدار نفت - صبا/مکوندی: ترکیب تیم نفت را تغییر می‌دهم



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها