به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

استقلال 1 – نساجی 1؛ آبی اهواز در حسرت پیروزی

استقلال 1 – نساجی 1؛ آبی اهواز در حسرت پیروزی

رضا رشیدی‌نسب
خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وششم لیگ یک – استادیوم تختی اهواز
دوشنبه 9 اسفندماه 95 – ساعت: 15
استقلال اهواز 1 – نساجی مازندران 1
گل: علیرضا کاکه (87) برای استقلال - علی جراح‌کار (58) برای نساجی
داور: محمدرضا فغانی
کمک داوران: بابک داوری و محمدرضا طالبی
اخراج: حمیدرضا طاهری‌فرد (73- نساجی)
اخطار: ستار دراجی (استقلال) – حسن نجفی، مرتضی غلامعلی‌تبار (نساجی)
تماشاگر: پانصد نفر

استقلال اهواز: رضا جبارنژاد، مصطفی کیانی، معین راشدی، محمد حق‌شناس، احسان آغاجریان، پدرام اردلانی، ستار دراجی (75- حسن معاوی)، حمدالله ابدام (60- رحیم آلبوغبیش)، محمد معاوی (64- علیرضا کاکه)، حمید جرفی و احمد الجبوری
مربی: حمیدرضا بابایی

نساجی مازندران: محمدعلی نعمتی، علی جراح‌کار، حسن نجفی، مرتضی غلامعلی‌تبار، حمید طاهری‌فرد، میثم کریمی، سهیل رحمانی، محمد قاسم‌نژاد، میلاد احمدی (70- اسماعیل صمدی)، امین منوچهری (65- ابوالفضل رزاق‌پور) و محمد عباس‌زاده (89- پیمان میری)
سرمربی: حسین مسگر ساروی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

استقلال اهواز پس از سپری کردن بازی جنجالی مقابل سپیدرود رشت، با چند تغییر در ترکیب به دیدار نساجی مازندران رفت تا در این بازی خانگی برای کسب اولین پیروزی در فصل جاری لیگ یک تلاش کند. نیمه اول این بازی با برتری نسبی استقلال اهواز همراه بود اما آبی‌پوشان نتوانستند از این برتری استفاده کنند و دوتیم بدون گل راهی رختکن شدند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، تیم نساجی مازندران روی ارسال یک ضربه شروع مجدد توسط جراح‌کار به گل رسید و از میزبان پیش افتاد. بازیکنان استقلال اهواز پس از دریافت گل دست به بازی تهاجمی زدند و پس از 10 نفره شدن تیم نساجی فشار استقلالی‌ها بیشتر هم شد تا بالاخره علیرضا کاکه در دقیقه 87 بازی را به تساوی کشاند. آبی‌پوشان بعد از زدن گل مساوی باز هم می‌توانستند دروازه نساجی را باز کنند اما ضربات نهایی بازیکنان استقلال دقت لازم را نداشت و این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
0-1 (نساجی): محمد قاسم‌نژاد ضربه ایستگاهی را به محوطه جریمه استقلال اهواز فرستاد و علی جراح‌کار با ضربه سر دروازه آبی‌پوشان را گشود.

1-1 (استقلال): در پی نفوذ و ارسال حمید جرفی از جناح راست، توپ به علیرضا کاکه رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی گل تساوی استقلال اهواز را رقم زد.

در حاشیه
حمیدرضا بابایی همچون دیدارهای قبلی به‌عنوان مربی هدایت آبی‌پوشان استقلال اهواز را به عهده داشت.
افشین حیدری مدیرکل جدید ورزش‌وجوانان خوزستان پیش از آغاز بازی با حضور در رختکن استقلال اهواز با اعضای این تیم به صحبت پرداخت.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها