به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

نعیم سعداوی: چند بازیکن دیگر می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز هم معتقدم كه تيم ما نياز به يكسري مهره​ دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نعيم سعداوي در خصوص شرایط تیم فوتبال فولاد گفت: شرايط​ ما پس از اردويي كه در امارات داشتيم خوب است و در اين اردو توانستيم بازيكنان را هماهنگ كنيم و در بازي با راه‌آهن علی‌رغم اين‌که دو مهره اصلي​مان را نداشتيم ولي خوشبختانه توانستیم به خوبي نتيجه بگيريم.

وي درباره شهرآورد اهواز اظهار کرد:​ حريف‌مان هفته گذشته نتيجه بسيار خوبي مقابل نفت تهران كسب كرده است و مشخص است كه شرايط آن براي نيم‌فصل دوم خيلي بهتر شده است. ما هم دوست داريم روند رو به رشدمان را ادامه دهيم و تمام تلاش و تمركزمان روي كار خودمان است و اميدوار هستيم كه در وهله اول شاهد يك بازي جذاب و تماشاگرپسند باشیم و در كنار آن هم اميدوارم كه ما برنده بازي باشيم و سه امتياز را كسب كنيم. هر چند مقابل استقلال خوزستان كار بسيار سختي داريم ولي بايد تمام تلاش مان را كنيم تا با حمايت هواداران‏، به اين هدف برسيم.

مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره هواداران نیز خاطرنشان‌ كرد: اميدواريم هواداران ما مانند سال‌هاي گذشته براي هواداران تيم‌هاي ديگر الگو باشند و سعي كنند روي تيم خودمان تمركز داشته و مطمئن باشند بازيكنان تيم نيز اين شرايط را درك می‌كنند و تمام توان خود را مي گذارند تا بتوانند شرايط خوبي را ايجاد كنند.

وي در پاسخ به اين سوال كه به نظرتان شهرآورد روز جمعه اهواز مي‌تواند پر گل باشد؟ گفت:​ ما دوست داريم اين اتفاق بيفتد و البته از طرف ما پر گل باشد. ما دوست داريم گل​هاي زيادي بزنيم و گل نخوريم. در مجموع آرزوي من اين است كه در وهله اول شاهد يك بازي قابل قبول و خوب باشيم و در كنار آن‌ هم نتيجه نهايي به سود ما باشد.

سعداوي درباره نيمكت فولاد و مهره‌هایی که این تیم در اختیار دارد، عنوان كرد: ​فكر مي‌كنم در بازي با راه آهن بازيكنان روي نيمكت‌مان تماما از تيم‌هاي پايه‌مان بودند كه شايد اولين حضور در ليگ برتر را تجربه مي‌کردند و هنوزم معتقدم كه تيم ما نياز به يكسري مهره​ها دارد، البته اگر فدراسيون فوتبال و كساني كه تصميم​گيرنده هستند شرايطي را ايجاد كنند كه مشكل بازيكنان سرباز ما حل شود، مطمئنا در آسيا و ليگ برتر ايران مي‌توانيم حرف براي گفتن داشته باشيم ولي در حال حاضر فكر مي​كنم آن طور كه بايد و شايد به آن فولادي كه خودمان و هواداران انتظار دارند، تبديل نشده​ايم.

وي در ادامه درباره جذب مدافع فولاد يزد، گفت:​ اين بازيكن پس از مدتي حضور در تمرينات‌مان نتوانست انتظارات ما را برآورده كند و از مجموعه ما جدا شد. در پست مياني اگر مشكل بختيار رحماني، رفيعي و كرمي حل شود به بازيكن نياز نداريم، در غير اين صورت نياز داريم در اين بخش، بازيكن جديد اضافه كنيم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
2
0
خوزستان اسپرت باشگاه فولاد و رفیعی با هم مشکل پیدا کردن؟چند روز پیش تو یکی از سایتای ورزشی خوندم که ابن قاسم گفته که مشکل رفیعی به فولاد مربوط نیست!بعد از اونم شما تو خبرتون گفتین که رفیعی به تماس مسولین باشگاه جواب نداده.
مدیر پایگاه با سلام
مشکلی بین طرفین وجود ندارد ولی با توجه به اینکه رفیعی حق حضور در مسابقات را ندارد، در تمرینات فولاد شرکت نمی کند تا تکلیفش روشن شود
خوزستان برزیلته
|
India
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
5
همه چیز مهیاست گه انشاء الله فولاد با جذب سه امتیاز دربی با سی و هفت امتیاز و صعود به صدر جدول خودش را برای قهرمانی لیگ برتر کشور آماده کند.
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
3
با سلام
آقای سعداوی چرا دست دست میکنید؟ چرا دور دینا رومی گردید دنبال بازیکن؟. تو استان خودمون پر استعداد تو لیگ استان برگردید مطمعنا به نتیجه میرسی از مربیهای استان بخواید بهترینها رو بهتون معرفی کنن و بیان برا تست.
مجتبی ماهشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
1
فولاد ۳ بازی است رفیعی را در اختیار ندارد و به لطف خدا و همت بازیکنان و کادر فنی هم نتیجه گرفته و هم زیبا بازی کرده است به هر حال با دعای خیر برای سروش عزیز و مجموعه فولاد و حمایت پرشور از فولاد انشاءالله صدرنشین لیگ برتر را در روز جمعه کسب کن اگر هم استقلال خوزستان برنده شد خوبه اختلاف امتیازها در صدر جدول به شدت کلمه و جای نگرانی نیست
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
3
پیروزی های فولاد اول خواست خدا بوده بعد هم همت بلند بازیکنان ؛ مدیریت دلسوز و فوتبالی و مربی با دانش ان اسکوچیچ همچنین هواداران فهیمی که از همه نظر توی ایران نمونه اند. دشمنان فولاد هر چه در توان داشتند جهت تضعیف ان بکار بردند و می برند غافل از اینکه یدالله فوق ایدیهم و خدا مکر افراد مغرض و حسود را به خودشان برمی گرداند . به امید پیروزی فولاد انشاءالله.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها