به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

مؤمنی: یکی از ما سه نفر به الجزیره گل می‌زنیم

مؤمنی: یکی از ما سه نفر به الجزیره گل می‌زنیم

خوزستان اسپورت- مهدی مؤمنی می‌گوید از بین من و بیت‌سعید و آرش افشین یک نفر به الجزیره امارات گل خواهد زد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، مهدی مؤمنی جزو معدود بازیکنان استقلال خوزستان است که تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته است. مؤمنی که قبل از اعزام تیم به مسقط، به خاطر مشکلات مالی از اردوی تیم قهر کرده بود، حالا خیلی خوشحال است که تصمیم خود را تغییر داد و همراه آبی‌های خوزستانی به عمان رفت و در اولین بازی خود، به پیروزی رسیدند.

این بازیکن استقلال خوزستان که امید زیادی به پیروزی مقابل الجزیره امارات دارد، در مورد بازی هفته اول مقابل الفتح عربستان، مشکلات مالی استقلال خوزستان، بازی برابر الجزیره و ... صحبت می‌کند.

در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، استقلال خوزستان تنها نماینده ایرانی بود که توانست از سد حریفش بگذرد و به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند. آن هم در اولین تجربه‌اش در این رقابت‌ها. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟
 خب اولین بازی همیشه سخت است. خدا را شکر رقابت‌ها را با برد شروع کردیم. ما هفته‌ها روی این تیم تمرکز و آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم. در شروع هم خوب بودیم و مخصوصا در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و توانستیم به گل برسیم. البته می‌توانستیم باز هم گل بزنیم اما بازی را اداره کردیم و در نهایت با تلاش بچه‌ها توانستیم این بازی را ببریم. آن هم با وجود مشکلات مالی زیادی که تیم دارد، پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم. تیم الفتح هم روی زمین خیلی خوب کار کرد اما ما به این تیم موقعیت ندادیم. در کل بچه‌ها خوب تلاش کردند و جنگیدند که به حق‌مان هم رسیدیم.

کلا در این بازی و مخصوصا نیمه دوم خیلی موقعیت داشتید اما انگار استرس زیاد باعث شد نتوانید از آنها خوب استفاده کنید.
 به هر حال 80 درصد بازیکنان ما اولین بار بود که حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کردند و این بی‌تجربگی خیلی روی بازی و کیفیت بازی‌مان تاثیر داشت. ان‌شاءالله از هفته بعد بهتر می‌شویم که امیدوارم بتوانیم باز هم از بازی با الجزیره امتیاز کسب کنیم.

پس امیدوار به کسب امتیاز از الجزیره امارات هستید؟
 خیلی اما بچه‌ها جوان هستند و با انگیزه و البته یکدل که با این ویژگی‌ها می‌توانیم کارهای زیادی در زمین انجام بدهیم و شگفت‌انگیز باشیم. خیلی سخت است اما می‌توانیم با تلاش و هوش بالا از بازی با الجزیره هم امتیاز کسب کنیم.

البته الجزیره اگرچه صدرنشین لیگ امارات است اما مقابل لخویا باخت سنگینی آورد که این مساله نشان می‌دهد حریف سرسختی برای استقلال خوزستان که نماینده ایران است، به حساب نمی‌آید.
 خب هر بازی شرایط خاصی دارد. بازی با الجزیره هم سخت است و در کل حریف اماراتی ما، تیم سرسختی است. به خاطر همین ما باید با تمرکز و تلاش زیاد بتوانیم امتیاز بگیریم. خدا را شکر تیم‌مان شرایط خیلی خوبی پیدا کرده. فقط مشکلات مالی کمی روی تیم‌مان تاثیر منفی گذاشته و به تیم دارد ضربه می‌زند. الان که در خانه حریف بازی داریم و بازی سختی است باید به تیم توجه شود. بعد از آن این مساله اهمیتی ندارد.

مگر هنوز به تیم پول نرسید؟
 نه، هیچ خبری نیست.

پس چطور توانستید هزینه هتل عمان را بپردازید؟
 فکر می‌کنم فدراسیون ایران این هزینه‌ها را تقبل کرده چون باشگاهمان پول ندارد. ما با این مشکلات زیاد به مسابقات آمدیم و با وجود اینکه هیچ پولی نگرفتیم به عشق مردم ایران تلاش کردیم که حداقل نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

یعنی هنوز هم برای بردتان پاداشی نگرفتید؟
 نه، هیچ خبری از پول و پاداش نیست.

اعضای تیم هم ظاهرا دلخور بودند که مدیرعامل باشگاه حتی یک تماس نگرفت که تبریک و خسته نباشید بگوید.
 نمی‌دانم. من اطلاعی از این موضوع ندارم.

قبل از سفر به عمان هم ظاهرا شما به خاطر مشکلات مالی اردوی تیم را ترک کردی و گفته بودی به مسقط نمی‌روی اما لحظه آخر پشیمان شدی و به فرودگاه رفتی. چطور شد که نظرت را تغییر دادی؟
 خب، خیلی از بچه‌های تیم زنگ زدند و حتی سرپرست تیم تماس گرفت که به خاطر آنها و البته آقاسید (سیروس پورموسوی) تصمیم گرفتم با تیم به عمان بروم. چون اولین حضور تیم در این رقابت‌ها بود. در این مدت تا الان هر قول و وعده‌ای بود عملی نشد که این مساله همه را دلسرد کرده بود. من هم ناراحت بودم اما برگشتم تا به تیم کمک کنم. در حالی که هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست. حداقل من به فکر خودم باشم که بتوانم روند خوبم را ادامه بدهم. اگر نمی‌رفتم خودم از لحاظ فوتبال ضرر می‌کردم.

فکر می‌کنی چرا مسوولان اینقدر نسبت به تیم بی‌توجه شدند؟
 دلیلش را نمی‌دانم. واقعا تاسف دارد. هیچ مسوولی به فکر باشگاه ما نیست. فقط خدا به فکر ماست.

خب برای بازی با الجزیره چه برنامه‌ای دارید؟ چقدر امیدوار به پیروزی در این بازی هستید؟
 تمام تلاش و هدف تیم این است که حداقل امتیاز را بگیریم. چون بازی در خانه حریف است و کار سختی داریم. اگر بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم خیلی خوب است چون با این اتفاق می‌توانیم به صعود خیلی امیدوار شویم. البته کار سختی است اما تیم ما می‌تواند هم خوب بازی کند و هم شگفتی‌ساز شود.

برای گل زدن یا پاس گل دادن به هواداران‌تان قول می‌دهی؟
 ان‌شاءالله حتما تلاش می‌کنم.

بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
 حس می‌کنم می‌توانیم یک بر صفر ببریم.

گلزن تیم‌تان چه کسی خواهد بود؟
 من، حسن یا آرش. یکی از ما 3 تا صددرصد گل می‌زند.

بازیکنان شاخص الجزیره را می‌شناسید؟
 نه هنوز اما امروز قرار است بازی‌های این تیم را آنالیز کنیم تا نسبت به آنها شناخت خوبی پیدا کنیم.

سه‌شنبه هم که برای بازی پرسپولیس و الهلال به ورزشگاه سلطان قابون مسقط رفتید. این بازی چطور بود؟
 بازی خیلی خوبی بود، مساوی حداقل حق پرسپولیس در این بازی بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
4
حاشيه ها رو بزاريد بعد الان وقتش نيست به فكر بردن باشيد بزاريد اسماتون سر صفحه مجله ها جاب بشه؟قصدم با بردن تيم هاي جزيره و لخويا است m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
2
2
ان شاءالله اخي مومني وان شاءالله كل امنياتكم يتحققن والله يحفظكمم
موسوي الفلاحيه
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
1
ان شا الله اتفوزون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها