به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

مهدوی: فولاد را شکست می‌دهیم

محمدرضا مهدوی بازیکن شمالی تیم استقلال خوزستان می گوید هر سال یک گل می‌زند و امسال شانس تیم نفت تهران بوده که از او گل بخورد.
مهدوی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره اولین گل با پیراهن استقلال خوزستان، دربی روز جمعه مقابل فولاد و سایر مسائل صحبت کرد. مصاحبه مهدوی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

برابر نفت خوب بودیم
برابر نفت تهران بازی خوبی انجام دادیم. نفت صدرنشین لیگ است و برابر ما آمده بود تا از ارسال های بلند و ضربات کرنر به گل برسد. ما چند موقعیت گلزنی مقابل نفت تهران ایجاد کردیم و در مجموع فکر می کنم که گرفتم یک امتیاز در خانه تیم صدرنشین نتیجه خوبی بود.

هر سال یک گل می زنم
راستش من هر سال فقط یک گل می زنم و امسال از شانس تیم نفته تهران بود که به این تیم گل بزنم.

می توانستیم فولاد را ببریم
وضعیت تیم ما خوب است. تمرینات خوبی را در این هفته سپری کردیم و برای بازی با فولاد آماده شده ایم. در بازی دور رفت مقابل فولاد می توانستیم برنده باشیم ولی نتبجه را واگذار کردیم. بازی برگشت با بازی رفت خیلی تفاوت دارد و این بار می رویم تا فولاد خوزستان را مغلوب کنیم.

شرایط چمن الغدیر بهتر شده
قبلاً گفته بودم که زمین چمن ورزشگاه الغدیر به درد کاشتن هندوانه می خورد. شرایط زمین واقعاً بد بود ولی اکنون کمی بهتر شده است. دو هفته قبل در یک بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان در استادیوم الغدیر به میدان رفتیم و دیدیم که وضعیت زمن چمن بهتر از کذشته است.

مشکلی بابت هوای اهواز ندارم
با هوای اهواز مشکلی ندارم. اینجا همیشه گرد و خاک نیست و فقط گاهی اوفات گرد و خاک می شود. به هر حال هر بازیکنی در هر منطقه ای که بازی می کند، باید به آب و هوای آن منطقه عادت کند. من هم مشکلی بابت هوای اهواز ندارم.

تماشاگران استقلال بیایند
 از هواداران تیم استقلال خوزستان تقاضا می کنم که روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از تیم خودشان حمایت کنند. حضور تماشاگران و تشویق های آنان روی بازیکنان اثر زبادی دارد و می تواند به پیروز شدن تیم ما کمک کند.

مهدوی: هر سال یک گل می‌زنم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
باشه بهش میگم که فولادو میبرید 3تا تو نیمه اول میخورید 3تا نیمه دوم فولاد میبره حالا ببین مهدوی
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
چند نکته جهت یادآوری به آقای مهدوی :با یک مساوی در مقابل تیم دفاعی نفت تهران نمی توانید نتایج ضعیف دیدارهای قبل را کتمان کنید . در مورد استادیوم غدیر باید متذکر شوم که جزء بهترین استادیوم های ایران است قطعا چمن غدیر از چمن ورزشگاه رشت ( زادگاه آقای مهدوی ) که 12 ماه سال لجن زار است ،بهتر است . به جای کری خواندن برای باشگاه فولاد روی اعصابتان کار کنید تا یک بازی در میان کارت قرمز نگیرید.فولاد این بار هم استقلال صنعتی را به راحتی شکست خواهد داد . بازی با استقلال برای فولاد مثل یک بازی تدارکاتی است.
ایمان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
3
دربی واقعی بین استقلال اهواز با نزدیک به هفتاد سال قدمته نه تیم بی هویت استقلال صنعتی که اسمشو گذاشته استقلال خوزستان برای جذب هوادار.خوزستان فقط یه استقلال داره اونم استقلال اهوازه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
1
1
باشه :-D :-D
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها