به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

وکیا: مردم خوزستان در عذاب هستند

زننده تک گل بازی رفت تیم های فولاد و استقلال خوزستان دوست دارد که در بازی برگشت هم گلزنی کند.
یوسف وکیا در گفت و گو با خوزستان اسپورت ضمن صحبت درباره دیدار روز جمعه از شرایط سخت زندگی در هوای آلوده خوزستان و مشکلات مردم سخن گفت. مصاحبه یوسف وکیا با خوزستان اسپورت را بخوانید.

صحبت اسکوچیچ اثر کرد
در دیدار با راه آهن خوب کار کردیم و حق ما بود که برنده شویم. وقتی در نیمه اول نتوانستیم به گل برسیم، آقای اسکوچیچ در رختکن با بچه ها صحبت کرد و در نیمه دوم با تحت فشار قراردادن تیم حریف به دو گل رسیدیم.

هر دربی شرایط خاصی دارد
شرایط تیم ما خوب است و همه بچه ها برای بازی با استقلال خوزستان آماده هستند. هر دربی شرایط خاص خودش را دارد و من امیدوارم که بازیکنان دو تیم به دور از هر گونه تنش با ارائه یک بازی تماشاگرپسند باعث زیباتر شدن بازی شوند. در مجموع تیم ما دنبال کسب سه امتیاز است تا در بالای جدول باقی بماند.

دوست دارم دوباره گل بزنم
طبیعی است که دوست دارم همانند بازی رفت مقابل استقلال خوزستان گلزنی کنم. البته در ابتدا کسب سه امتیاز برایم اهمیت دارد و در کنار پیروزی تیمم دوست دارم که گلزنی کنم.

مردم خوزستان در عذاب هستند
واقعاً تمرین و بازی کردن در هوای فعلی اهواز خیلی سخت است. در این گرد و خاک، نفس کشیدن هم برای انسان مشکل می شود و من امیدوارم که مسئولان استان فکری برای این موضوع بکنند. ما که فوتبالیست هستیم، وقتی در این هوا بازی می کنیم دچار مشکلات تنفسی می شویم. شما در نظر بگیرید که بندگان خدا مثل دست فروش ها که می خواهند بساط کنند، با این گرد و خاک نمی توانند به کار و زندگی خود برسند و برای خانواده هایشان امرار معاش کنند. واقعاً مردم خوزستان در عذاب هستند و امیدوارم که مسئولان فکری برای این موضوع کنند.

از هواداران ممنونم
امیدوارم طرفداران هر دو تیم استقلال و فولاد به ورزشگاه بیایند و تیم های خودشان را تشویق کنند. از هواداران فولاد تشکر می کنم که در بازی قبلی با وجود گرد و خاک به استادیوم آمدند و از تیم محبوب خودشان حمایت کردند. از آن ها می خواهم که مقابل استقلال خوزستان هم از فولاد حمایت کنند و انشاءالله بتوانیم با پیروزی دل طرفداران تیم خودمان با شاد کنیم.

وکیا: مردم خوزستان در عذاب هستند


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
5
انشالله میبریم. یوسف خان اگه مسئولی دیدی ما رو هم خبر کن.
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
5
وکیا از سرمایه های ارزشمند فوتبال فولاد و خوزستان است .3امتیاز از آن فولاد است.
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
3
این پسر خیلی بازیش خوبه. فولاد باید حواسش باشه وگرنه تیم های دیگه رو هوا میقاپنش. همونجور که همین فصل هم قصد این کار رو داشتن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها