به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

سه بازیکن شاخص استقلال خوزستان از نگاه AFC

بازیکنان شاخص استقلال خوزستان از نگاه AFC

خوزستان اسپورت- حسن بیت‌سعید، محمد طیبی و آلویس نانگ به‌عنوان سه بازیکن شاخص تیم فوتبال استقلال خوزستان از سوی AFC معرفی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در آستانه شروع دوره جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سایت رسمی AFC به معرفی 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها پرداخته و از هر تیم سه بازیکن را به‌عنوان بازیکنان شاخص آن تیم معرفی کرده است.

سایت AFC از حسن بیت‌سعید، محمد طیبی و آلویس نانگ به‌عنوان بازیکنان شاخص تیم استقلال خوزستان یاد کرده و نوشته است بیت‌سعید که سال گذشته بهترین استقلال خوزستان در مسابقات لیگ برتر ایران بوده، محمد طیبی رهبر خط دفاعی این تیم و آلویس نانگ که سال گذشته برای تراکتورسازی در لیگ قهرمانان بازی کرده است، بازیکنان شاخص استقلال خوزستان هستند.

در این گزارش همچنین آمده است استقلال خوزستان که دوسال پیش در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر بوده، سال گذشته بازیکنان خوبی به خدمت گرفت و شگفتی‌ساز لیگ برتر ایران شد. این تیم با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس قهرمان شد تا پس از کسب اولین عنوان قهرمانی‌اش، برای نخستین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان پس از تیم‌های شاهین اهواز، جنوب اهواز و فولاد خوزستان، چهارمین تیم از دیار کارون است که حضور در مسابقات باشگاهی قاره‌ی آسیا را تجربه می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
6
انشالله که فردا روز اوجشون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
5
به اميد موفقيت
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها