به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مومنی: انگار نیمه دوم پنجر می‌شویم

مومنی: انگار نیمه دوم پنجر می‌شویم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید جالب است که ما نیمه اول را توفانی شروع می‌کنیم اما در نیمه دوم انگار به ما سوزن می‌زنند و پنجر می‌شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی مومنی مهاجم تیم استقلال خوزستان در رابطه با شکست تیمش مقابل پیکان تهران، دلایل واگذار کردن نتایج در نیمه دوم مسابقات، حضور استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و ... توضیحاتی به ایران ورزشی داده است که در ادامه مرور می‌کنید.

در بازی با پیکان شروع خوبی داشتید و 2 گل زدید اما در نهایت شکست خوردید. آن هم در یک بازی پر گل.
 قبل از بازی ما با پیکان، ظاهرا 3، 4 روز تهران برف بود که شهر قدس هم برف بیشتری آمده بود. به خاطر همین زمین شرایط خوبی نداشت. ما تا مچ پا در آب بودیم. البته قبل از آن ظاهرا اقدامات لازم صورت گرفته بود و در زمین خاک اره ریخته بودند اما زمین همچنان پرآب بود. اگر مثلا 10 متر زمین خشک بود، 5 متر کامل در آب بود. وقتی حرکت می‌کردیم می‌دیدیم توپ 10 متر عقب می‌ماند از ما. کلا زمین شرایط لازم را برای برگزاری بازی نداشت.

اما در همان نیمه اول 2 گل زدید و توانستید 2 بر صفر به رختکن بروید.
 ما روی اشتباهات حریف به گل رسیدیم وگرنه نمی‌شد روی حرکات تاکتیکی گل زد. ما روی فرارها و اشتباهات گل زدیم. کار برای دروازه‌بان‌ها هم خیلی سخت بود. هر کدام 2، 3 کیلو خاک اره خوردند.

چه شد که در نیمه دوم متحول شدید و 4 گل خوردید؟
 ما کلا چند هفته‌ای است که در نیمه دوم خوب نیستیم. بعد از بازی با استقلال، نیمه دوم‌ها خیلی بد بودیم. جالب است که ما نیمه اول را توفانی شروع می‌کنیم اما در نیمه دوم انگار به ما سوزن می‌زنند و پنجر می‌شویم. نمی‌دانم به لحاظ بدنی کم می‌آوریم یا فشار حریفان زیاد می‌شود اما بدون شک مسائل روحی روی این مساله بی‌تاثیر نیست.

مشکلات مالی هم ظاهرا همچنان ادامه دارد.
 شرایط مالی خیلی اذیت‌مان می‌کند. خیلی دلسرد بازی می‌کنیم و در 4، 5 بازی اخیر روحیه لازم را نداریم. شاید خیلی‌ها فکر کنند از شکم سیری بازی را شل می‌گیریم اما اینطور نیست و بازیکنان واقعا دل و دماغ بازی کردن و ادامه دادن ندارند. البته ما باید در نیمه دوم تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا در این نیمه هم موفق باشیم چون اگر با این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم، شرایط سخت می‌شود. ما باید روند بهتری داشته باشیم و جلوی معضل نیمه دوم را بگیریم. بچه‌ها جوان هستند و خیلی زود تحت تاثیر اتفاقات بیرون زمین قرار می‌گیرند. شاید اگر مشکلات مالی نبود، می‌توانستیم به راحتی پیکان را ببریم. البته پیکان هم تیم خوبی است که یک نیمه 4 گل می‌زند.

ظاهرا کلا 4 تا توپ آمد و هر 4 بار دروازه‌تان باز شد.
 خب شرایط زمین به پیکانی‌ها خیلی کمک کرد. پرآب‌ترین قسمت زمین، جلوی دروازه بود به خاطر همین معلوم نبود توپ کجا می‌افتد و چطور حرکت می‌کند. البته نیمه دوم پیکان کمتر اشتباه کرد و ما پراشتباه بودیم. همه اشتباه داشتیم و این مساله مختص چند نفر نبود. ما می‌توانستیم با برد مقابل پیکان خودمان را بالا بکشیم و برای پنجمین هفته متوالی شکست نخوریم اما اینطور نشد. تنها چیزی که می‌تواند این روزها به تیم کمک کند توجه مسوولان فدراسیون و استان است چون تیم نه امکانات دارد و نه پول. اگر مشکلات حل نشود بدون شک در آسیا شرایط خوبی نخواهیم داشت و هر بازی 4، 5 گل می‌خوریم. این خوب نیست که نماینده ایران چنین شرایطی پیدا کند.

بعد از آن اتفاقات در اهواز و پنالتی که خراب کردی، بالاخره هم طلسم گل نزدن را شکستی و هم پاس گل‌های خوبی دادی.
 بله، من بعد از مدت‌ها طلسم گل نزدن را شکستم و یک گل خوب زدم. این روزها همه اتفاقات خوب فوتبالی دارد برایم اتفاق می‌افتد. دارم خیلی تلاش می‌کنم تا ثابت کنم می‌توانم خوب بازی کنم. بعد از آن قضیه خدا خیلی دوستم داشت که هم یک گل زدم، هم 2 پاس گل دادم و هم یک پنالتی گرفتم. این در حالی است که در بازی با پیکان دفاع راست بودم اما اگر جلوتر می‌رفتم بدون شک می‌توانستم بهتر کار کنم و حتی گل هم بزنم. به هر حال من از بازی خودم راضی هستم اما از اینکه در دفاع راست بودم راضی نیستم. در بازی خوب من هم بچه‌ها خیلی تلاش کردند و حتی کادرفنی شرایط خوبی برایم مهیا کرد. حیف که در بازی با پیکان به خاطر کیفیت پایین زمین ضربه خوردیم چون بازی ما روی زمین است و نمی‌توانستیم روی زمین کار کنیم.

گفته بودی خدا 2 سال است شما را دوست ندارد، الان هم همینطور فکر می‌کنی؟
 بحث دوست داشتن نیست. شرایط فوتبالی 2 سال خیلی اذیتم می‌کرد. من در مورد خدا بی‌لطفی کردم. امیدوارم شرایط مهیا شود و خوب کار کنم. آدم نباید تحت هیچ شرایطی از خدا دور شود.

الان شرایطتان برای بازی با الفتح عربستان چطور است؟
 ما تیم خوبی داریم و بچه‌ها آماده هستند اما مشکلات مالی روی روحیه تیم خیلی تاثیر منفی گذاشته. درست است که در بازی با پیکان باختیم اما در آن بازی 2 بازیکن اصلی‌مان محروم بودند و دانیال ماهینی هم مصدوم شد. در بازی با الفتح همه بازیکنان هستند که امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در این بازی به جز من، وحید شیخ‌ویسی و شاید آرش افشین هیچ‌کدام از بازیکنان تجربه بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را ندارند.

فکر می‌کنی بتوانید الفتح را شکست دهید؟
 اگر به تیم پول برسد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. چند وقت قبل با کمی پول که مثل پول توی جیبی می‌ماند بچه‌ها از این رو به آن رو شدند و نیم‌فصل دوم بازی‌های خوبی انجام دادیم که اگر مطالبات‌مان داده شود بدون شک می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم و صعود کنیم. به هر حال ما تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم. همه تلاش می‌کنند و مزد می‌گیرند اما ما تلاش می‌کنیم و مزدی به ما نمی‌دهند. شما در نظر بگیرید اگر به کارگری بگویند مزد کار را می‌دهیم چطور کار می‌کند تا کارگری که بداند مزدی دریافت نمی‌کند. به هر حال کارگری که مزد نگیرد دلسرد می‌شود. ما هم الان دلسرد هستیم و امیدواریم زودتر به تیم توجه شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
2
یعنی شما از عمد همه اين بازيا رو باختيد ؟!
پنالتى هم از عمد زدى بيرون ؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها