به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

15 هزار بلیط برای دربی خوزستان

15 هزار قطعه بلیط برای دربی فوتبال خوزستان در نظر گرفته شده است.

عبدالنبی شولی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان در گفت و گو با خوزستان اسپورت از اختصاص 15 هزار قطعه بلیط برای دربی خوزستان خبر داد و اعلام کرد که 20 گیشه فروش بلیط از ساعت 14:30 روز جمعه 17 بهمن ماه آماده خدمت رسانی به تماشاگران حاضر در استادیوم الغدیر اهواز می باشند.

عبدالنبی شولی قیمت هر قطعه بلیط را 5 هزار تومان اعلام کرد و گفت: درهای ورزشگاه از ساعت 15 روز جمعه برای ورود تماشاگران گشوده خواهد شد و علاقمندان به فوتبال می توانند از این ساعت با ورود به استادیوم به تشویق تیم های خود بپردازند.

وی در رابطه با برنامه های هیئت فوتبال خوزستان برای دربی فوتبال این استان گفت: به مناسبت دهه فجر به 10 نفر از فرزندان شهدای انقلاب اسلامی، شهدای بین الحرمین و شهدای گردان امیرالمؤمنین اهواز با تقدیم هدایایی تجلیل خواهیم کرد. این برنامه با همکاری روابط عمومی هیئت فوتبال و باشگاه استقلال خوزستان به عنوان میزبان انجام خواهد شد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
چرا 15 هزار بلیت مگه ورزشگاه 50 هزار نفر گنجایش نداره
مدیر پایگاه با سلام
مشکلی از نظر تعداد بلیط وجود ندارد و برای این بازی پیش بینی شده که جمعیتی حدود 10 هزار نفر به ورزشگاه بیایند.
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
2
به نظر من اگر هوا خوب باشه بیشتر از 10 هزار نفر به ورزشگاه میان
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
1
به نظر من اگر هوا خوب باشه و با توجه به اینگه فولاد به شدت در کورس قهرمانیه و بازیهای خوبی رو داره انجام میده بیشتر از 10 هزار نفر از این مسابقه دیدن میکنن اگرم یادتون باشه پارسال هم از نیم فصل دوم به یعد تماشاگرای زیادی میومدن ورزشگاه اوجشم همون بازی فولاد استقلال بود با بیش از 50 هزار نفر تماشاگر البته دلیل کم استقبال کردن مردم از بازیهای نیم فصل اول فولاد بخاطر نقل انتقالات ضعیف باشگاه بود هوادارا نا اومید و دلخور بودن از باشگاه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها