به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

فولاد 2 – گسترش‌فولاد 2؛ تساوی فولادی‌ها در غدیر

فولاد 2 – گسترش‌فولاد 2؛ تساوی فولادی‌ها در غدیر

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 28 بهمن 95 – ساعت: 15
فولاد خوزستان 2 – گسترش فولاد تبریز 2
گل‌ها: ایوب والی (37) ساسان انصاری (78) برای فولاد – مسعود ابراهیم زاده (13) داریوش شجاعیان (68) برای گسترش
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: هادی طوسی و فرزاد بهرامی
اخطار: بهرام رشیدفرخی، عبدالله کرمی (فولاد) - پیمان بابایی (گسترش)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: وحید طالب‌لو، یوسف وکیا، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، میثم دورقی (71- بهرام رشیدفرخی)، بختیار رحمانی، محمود مطلق‌زاده (64- احمد عبدالله‌زاده)، اسماعیل شریفات (84- میلاد پاک‌پرور) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

گسترش فولاد تبریز: فرناندو خسوس، پیمان بابایی (73- سیدمحسن حسینی)، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مسعود ابراهیم زاده، محمدرضا خرسندنیا (58- مصطفی اکرامی)، مگنو باتیستا، علیرضا نقی‌زاده، داریوش شجاعیان (87- نیما مختاری)، یوسف سیدی و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

فولاد و گسترش فولاد پس از پیروزی‌های هفته گذشته با روحیه‌ای بالا روبروی هم قرار گرفتند. تیم برنده‌ی این مسابقه می‌توانست رده ششم جدول رده‌بندی لیگ را تصاحب کند و به‌همین دلیل امتیازات بازی این دوتیم از حساسیت بالایی برخوردار شده بود.

شوت ساسان انصاری در دقیقه 5 که راهی خارج شد، اولین ضربه دروازه در این بازی بود و در سمت مقابل میدان اولین ضربه‌ی بازیکنان گسترش فولاد به سمت دروازه‌ی تیم میزبان تبدیل به گل اول این دیدار در دقیقه 13 شد و شوت مسعود ابراهیم‌زاده سکوهای ورزشگاه غدیر را برای دقایقی به سکوت فرو برد.

بازیکنان فولاد خوزستان که عمق دقاع گسترش را هدف قرار داده بودند، در دقیقه 20 روی حرکت شریفات و دو ارسال متوالی این بازیکن توسط یوسف وکیا صاحب موقعیت گلزنی شدند اما ضربات وکیا راهی به دروازه خسوس پیدا نکردند. در دقیقه 23 شوت نقی‌زاده از کنار دروازه فولاد خوزستان به اوت رفت و ضربه ایستگاهی ساسان انصاری در دقیقه 29 به شکل خطرناکی از کنار دروازه گسترش راهی خارج شد.

پس از اینکه ضربات خرسندنیا و شریفات در ادامه‌ی نیمه اول در دستان دروازه بان‌های دوتیم قرار گرفت، فولاد خوزستان به گل تساوی رسید. فولادی‌ها که از حرکات در عمق دفاع گسترش نتیجه‌ای نگرفته بودند، با حرکت سریع شریفات از منطقه‌ی راست خط دفاعی تیم میهمان و گرفتن یک ضربه ایستگاهی، پس از یک رفت‌وبرگشت در محوطه جریمه گسترش فولاد توسط ایوب والی به گل مساوی رسیدند تا نتیجه برابر شود و نیمه نخست با حساب یک بر یک خاتمه پیدا کند.

در ابتدای نیمه دوم، فولادی‌ها روی ارسال شریفات و ضربه انصاری دروازه‌ی گسترش را تهدید کردند که توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد اما داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت. پس از فشار دقایق اولیه بازیکنان فولاد خوزستان، کنترل توپ و میدان برای دقایقی در اختیار بازیکنان تیم میهمان قرار گرفت و یاران گسترش طی 9 دقیقه در سه نوبت توسط پریرا، ابرهیم زاده و شجاعیان به‌سمت دروازه‌ی فولاد ضربه زدند که در سومین ضربه با استفاده از اشتباه وحید طالب لو به گل رسیدند و در دقیقه 68 برای دومین بار از فولاد خوزستان پیش افتادند.

سرمربی فولاد پس از دریافت گل بلافاصله دست به تعویض زد تا تیمش را تهاجمی‌تر کند و سرمربی گسترش با اضافه کردن حسینی به خط دفاعی این تیم سعی در حفظ نتیجه داشت. بازیکنان تیم میهمان در بیست دقیقه پایانی دست به دفاع فشرده و گرفتن وقت بازی می‌کردند و یاران فولاد هم با ارسال‌های مداوم به روی خط دفاعی گسترش فولاد به‌دنبال یافتن روزنه‌ای برای رسیدن به گل مساوی بودند.

ارسال‌های بازیکنان فولاد در دقیقه 78 به‌ثمر نشست و ساسان انصاری با استفاده از توپ ارسالی بختیار رحمانی گل تساوی را زد تا حساب کار مساوی شود. تلاش بازیکنان در دقایق پایانی این مسابقه نیز ثمری نداشت و بازی با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافت تا فولاد خوزستان از رسیدن به سه امتیاز محروم شود.

شرح گل‌ها
0-1 (گسترش): در پی کرنر ارسالی داریوش شجاعیان به درون محوطه جریمه فولاد خوزستان، مسعود ابراهیم زاده در میان غفلت بازیکنان میزبان، با ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه طالب‌لو کرد.

1-1 (فولاد): حرکت سریع اسماعیل شریفات از سمت راست خط دفاعی گسترش و خطای پیمان بابایی، یک ضربه ایستگاهی برای فولاد به‌دنبال داشت. رحمانی توپ را فرستاد و پس از خروج ناقص خسوس، میثم دورقی با ضربه سر توپ را برای ایوب والی آماده کرد تا کاپیتان پیش‌تاخته فولاد خوزستان با ضربه پای راست دروازه گسترش را باز کند.

1-2 (گسترش): داریوش شجاعیان پا به توپ در پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان حرکت کرد و با پای چپ به سمت دروازه‌ی این تیم ضربه زد که توپ در میان ناباوری از میان دستان وحید طالب‌لو عبور کرد و تبدیل به گل دوم گسترش تبریز شد.

2-2 (فولاد): داور مسابقه پس از برخورد ضربه آزاد حمید بوحمدان به بدن بازیکن گسترش، دستور تکرار ضربه را داد و این بار بختیار رحمانی توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و ساسان انصاری با ضربه سر دروازه گسترش فولاد را روی پاشنه چرخاند تا فولاد برای دومین بار گل تیم میهمان را پاسخ بدهد.

در حاشیه
* تماشاگران خوزستانی با وجود رایگان بودی تماشای بازی، استقبال زیادی از این مسابقه نداشتند.
* عبدالله ناصری از فولاد خوزستان و بابک حاتمی، کورش ملکی و رضا خالقی‌فر از گسترش فولاد غایبین این بازی بودند.
* مسعود حق‌جو بازیکن جدید گسترش فولاد به‌دلیل درگذشت یکی از بستگانش به اهواز نیامد و نتوانست اولین بازی‌اش را برای تیم گسترش انجام دهد.
* لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی گسترش فولاد تبریز که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته است، قبل از آغاز مسابقه از سوی هواداران فولاد تشویق شد.
* ساسان انصاری قبل از آغاز مسابقه پیراهن مهرداد طهماسبی دروازه‌بان مصدوم فولاد خوزستان را به تن کرده بود. طهماسبی به‌دلیل پاره‌گی رباط صلیبی ادامه‌ی مسابقات فصل جاری را از دست داده است.
* برق ورزشگاه غدیر در اوایل نیمه اول قطع شد اما پس از دقایقی مشکل برطرف گردید تا برق ورزشگاه دوباره وصل شود.
* بلندگوی استادیوم غدیر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 1100 نفر اعلام کرد.
* ساسان انصاری پس از گشودن دروازه گسترش فولاد تبریز به سمت نعیم سعداوی رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
فوادی
|
United Kingdom
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
7
خدا رو شکر این هفته طلسم گل نزدن ساسان بالاخره شکسته شد و هفته گذشته هم پای شریفات بالاخره به گل باز شد. این دو نفر رمز گلزنی های آینده فولاد هستند البته به شرطی که باز هم چشمه گلزنی اونها خشک نشه!!
فولاد شهر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
7
لیاقت سهمیه رو نداریم. تبریک تبریک تبریک به اژدری و تمام عوامل پشت پرده . با دفاع و هافبک میخوایم گل بزنیم. تیمی که مهاجم تخصص نداره معلومه که استراتژی باشگاهش چیه؟ واقعا تسلیت بایستی به تماشاگران درون ورزشگاه بایستی گفت که 2ساعت رو سکو نشستند ویک شعار بر علیه اژدری ندادند.
mohammad27
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
8
واقعا جای تعجب داره که چندین ساله تیم یه دروازه بان درست و حسابی نداره ، این طالبلو واقعا ضعیییف بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
9
سیستم بازی فولاد نامعلومه. فوق العاده سردرگم بازی می کنیم. دو ارسال از ضربات ایستگاهی گل زدیم ولی بقیه دقایق در جریان بازی برنامه ای برا گلزنی نداشتیم
وحید جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
8
فولاد بیشتر تشنه نباختنه تا بردن تیم بی برنامه و بی هدف،حالا ببینیم سعداوی میگه رفته رفته بهتر میشیم؟
بلوتوث کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
7
همه بازی به کنار من اون پخش بسکتبال توی حساس ترین دقایق بازی رو کجای دلم بزارم اصلا گند زدن به بازی با این بی سلیقگی شون
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
7
خدا از افرادی مثل شریف و اژدری نگذره که این تیم فقط دو تا بازیکن خوب لازم داشت یک مهاجم و یک دروازه بان خوب .اگر شیمبا فولاد بود 5 تا به گسترش میزدیم. واقعا دین و گناه این هواداران بر گردن هییت مدیره است
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
5
ملاک بازی مطلق زاده و بهرام فرخی در فولاد چیه؟
مسائل فنی که نیست چون بازیشون در سطح لیگ برتر نبوده تواین بازیهای که امسال ازشون دیدیم.
اقای سعداوی توضیح بده این دو نفر به چه دلیل میرن داخل ترکیب اعصاب هوادارا رو خراب میکنن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
5
باید خدا رو شکر کنیم که داور دستور تکرار ضربه داد و توپ گل شد وگرنه دو یک باخته بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
3
3
ابراهیم میرزاپور رو بخرید. طالبلو رو باید کنار زد.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
4
اقای سعداوی نتونسته تیم رو از نظر فنی و انظباطی مدیریت کنه
فرصت برای سعداوی در حال اتمام است
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
1
3
الان و در حال حاضر سعداوی به انتقادات جواب داد و الان مشکل کمبود بازیکن است.دوستان پیشنهاد خوبی میدهند الان باید دو سه بازیکن با فیزیک قوی از خوزستان یا حتی شهر های دیگر انتخاب کرد که لاقل با جنگندگی میانه زمین را بگیرند و در ضربات ایستگاهی سر بزنند و شوت کنند .عبدالله زاده خیلی کند بازی میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
4
افتضاح چرا چاگو نيست كنار بختيار چرا عبدالله زاده يار تعويض ميشه تيم سردرگمه اصلا هيج اميدي براي اين تيم نيست باتركيب سعداوي
موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها