به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

طهماسبی: هر دو رباطم پاره شده است

طهماسبی: هر دو رباطم پاره شده است

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان از دوری حداقل شش ماهه از میادین فوتبال خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهرداد طهماسبی در خصوص وضعیت مصدومیتش به بانک ورزش گفت: در حال حاضر در تهران مشغول فیزیوتراپی هستم تا پس از ترمیم رباط داخلی‌ام، برای عمل رباط صلیبی‌ام اقدام کنم، چرا که هر دو رباطم پاره شده و نمی‌توانم مستقیما سراغ عمل رباط صلیبی بروم.

گلر فولاد در خصوص مدت دوری‌اش از میادین گفت: عمل رباط صلیبی میزان دوران نقاهتش مشخص است و 6 ماه باید پس از عمل استراحت کرد. حالا تا عمل رباط صلیبی هم مدتی باید فیزیوتراپی کنم تا رباط داخلی‌ام ترمیم شود که این زمان به آن 6 ماه اضافه می‌شود.

از طهماسبی پرسیدیم برای فصل بعد با فولاد قرارداد دارد یا با وجود مصدومیت باید منتظر تیم جدیدی باشد که گفت: خدا را شکر این‌قدر در این چند روز بچه‌های تیم، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره آقایان یوسفی، دکتر شریف و حیدری و خود آقا نعیم سعداوی این قدر به من لطف داشتند که هرچه بگویم کم گفته‌ام. در این شرایط به قرارداد بستن با تیم دیگری فکر نمی‌کنم و تنها می‌خواهم زودتر بهبود یابم تا لطف این عزیزان را جبران کنم. بچه‌های تیم هم همگی نگران حال من بودند و با تماس‌هایشان به من لطف کردند که از همه آنها هم تشکر می‌کنم. از نظر روحی روانی واقعا کمک حال من بودند و این را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

او در مورد صحنه مصدومیتش هم گفت: بعضی‌ها نوشتند من با یونس شاکری برخورد کردم و مصدوم شدم، در حالی که یونس بنده خدا سه متری با من فاصله داشت و اصلا بدون برخورد با کسی مصدوم شدم. اصلا دکتر هم وقتی مرا دید متعجب شد و گفت نمی‌دانم چطور با این عضلات آماده چنین مشکلی برایت پیش آمد و می‌گفت اگر رباط داخلی‌ات پاره نشده بود عضلاتت آنقدر آماده بود که بتوانیم بدون فیزیوتراپی عمل رباط صلیبی را انجام دهیم اما ناهمواری زمین و بدشانسی من سبب شد در یک حرکت ساده که شاید روزی 20 بار در تمرین انجامش می‌دهیم دچار چنین مصدومیت سنگینی شوم.

طهماسبی در پایان صحبت‌هایش گفت: از تمامی مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران فولاد خوزستان تشکر می‌کنم که در همین مدت کوتاه برایم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم در ادامه راه نتایج بسیار خوبی بگیرند و در لیگ موفق باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
8
انشالله هرچه زودترخوب بشی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
7
مهرداد انشالله زودتر بهبود پیدا میکنی صبور باش
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
6
امیدوارم دوباره به میادین برگردی هر تیمی میری برات آرزوی موفقیت می کنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها