به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

پورموسوی: نمایندگان به تیم ما کمک نمی‌کنند

پورموسوی: نمایندگان به تیم ما کمک نمی‌کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان گفت که تیمش با شرایط فعلی و مشکلات مالی توان حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سید اکبر پورموسوی پس از باخت 4 بر 3 استقلال خوزستان مقابل پیکان، اظهار داشت: به بازیکنان دو تیم تبریک می‌گویم که در زمین ناهموار ورزشگاه شهدای شهر قدس بسیار خوب ظاهر شدند. به مجید جلالی و تیم پیکان این برد را تبریک می‌گویم، اما از شرایط داوری بسیار گله‌مند هستم. بعد از گل دوم ما داور با تیم حریف بسیار مهربان‌تر رفتار کرد.

وی ادامه داد: وقتی مسابقات به صورت فشرده در زمین‌های ناهموار برگزار می‌شود قطعا کار برای تیم‌ها و بازیکنان مشکل‌تر می‌شود و این مسئله می‌تواند مشکل عمده ما باشد. در دقیقه 15 بازیکن ما به شدت مصدوم شد، اما کمک داور این صحنه  را ندید، من نمی‌دانم وظایف کمک داور چیست وقتی خطا به این واضحی را نمی‌بیند. 

پورموسوی تصریح کرد: ما شکست خوردیم و شکست را می‌پذیریم. امیدوارم در چند روز آینده تا شروع بازی‌های آسیایی تمرینات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا از حیثتی فوتبال ایران دفاع کنیم. 

وی در خصوص مصدومیت دانیال ماهینی عنوان کرد: ماهینی ضربه بسیار شدیدی خورد و برای دقایقی از حال رفته بود. جالب است که این صحنه را ندیدند و بعد از چند دقیقه بازی را متوقف کردند. انتظار داریم داوران متفاوت‌تر شرایط را مشاهده کنند اما این انتظار ما بیهوده است. 

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص مطالبات مالی بازیکنان این باشگاه اظهار داشت: از لحاظ شرایط مالی دچار مشکل هستیم و با این شرایط توان اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نداریم. فدراسیون فوتبال نیز به ما اعلام کرد توانایی کمک به ما را ندارد و من نمی‌دانم در چند روز آینده برای بازی با الفتح عربستان به عمان می‌رویم یا نه. اگر به ما کمک کنند می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم اما نظر شخصی من این است که با این شرایط در این مسابقات حاضر نشویم بهتر است. 

پورموسوی ادامه داد: نگاه‌ها فقط به پایتخت است و هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند. من باید از بازیکنانم که با غیرت این شرایط را تحمل کردند تشکر کنم. بازیکنان من امروز با شرف در میدان حاضر شدند و من شرمنده آنها هستم. بازی‌های آسیایی مانند مسابقات تیم ملی است. ما از امروز اردوی خود را در شهریار برگزار می‌کنیم و قرار است ساعت 4 بامداد 30 بهمن‌ماه به عمان اعزام شویم. این به شرطی است که پول بلیت ما تهیه شود و اگر این اتفاق نیفتد ما عملاً نمی‌توانیم به عمان برویم.

وی با انتقاد از مسئولان استان خوزستان خاطرنشان کرد: من انتظار داشتم در این شرایط ما را حمایت کنند. در حال حاضر دیگر ما استقلال خوزستان نیستیم، بلکه استقلال ایران هستیم. تیم ما پس از 6 سال امسال دچار مشکل مالی شد و در ابتدای فصل 4 بازیکن و در نیم فصل نیز 4 بازیکن دیگر از ما جدا شدند. در حال حاضر از لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول داریم، اما هنوز پاداش قهرمانی سال گذشته خود را دریافت نکرده‌ایم. مسئولان استان ما را ناامید کردند به خصوص نمایندگان ما که همه آنها ورزشی هستند، اما کمکی به ما نمی‌کنند. 

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
8
5
شخصا به شما اعلام میکنم آقای پورموسوی.استعفا بدهید.باخت رو به گردن نگرفتی هیچ بعد با داستان کمک کمک باخت امروز رو میخوای بپوشونی؟
با این مصاحبه ها هر روز تمرکز بازیکن رو بهم میزنی!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
8
اقای پورموسوی سلام من بازی رو ندیدم اما یک سوالی برام پیش اومد نیمه دوم که تیم جلو بوده تو زمین گل آلود چرا آرش افشن میاد داخل بجا هافبک وسط و بعد از تعویض 3 تا گل خوردیم؟
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
5
دقیقا من هم سوال آقا مسعود رو می خوام بپرسم . آقای پورموسوی فکر میکنه اینجا فوتبال اسپانیاست و با زدن 2 گل دنبال زدن گلهای بیشتره که این بزرگترین ضربه رو به استقلال خوزستان تا الان زده . وقتی شما یک نیمه دو گل جلو هستی چطوری 4 گل می خوری معلوم نیست . استقلال که یک نیمه با اختلاف 2 گل از پرسپولیس جلو بود در نیمه دوم دفاع اتوبوسی می کرد اونوقت تیم استقلال خوزستان دنبال زیبا بازی کردن و وسی به بازی زیبا امتیاز نمیده . دقیقا شده تیم 2 سال قبل که نزدیک بود بره لیگ یک . استقلال خوزستان 2 سال پیش هم خوب گل میزد هم خوب گل می خورد . باید تیم رو مثل زمان ویسی مرتب و با برنامه تر کزد در دفاع و حمله .
رضا
|
Germany
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
1
4
جناب موسوی باخت رو مردونه گردن بگیر لطفا بیشتر از این تیم رو به حاشیه نبر و حداقل بذار با فداکاری که انجام می دهید پس از موفقت نام نیکی برای خود بجا بگذارید و این پله ای باشد برای موفقیت ها و آینده ای بهتر برای شما مطمئن باشید با این مصاحبه ها و آسمان ریسمون بافتنها اگه می خواست اتفاقی بیافتد تا حالا افتاده بود و مطمئن باشید همه خوزستانی ها از تمامی مشکلات تیم و بی عرضگی مدیران استان آگاهند باید همه چیزمون به هم بیاد پس
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
3
7
من خیلی براتون متاسفم ...برا اونایی که هیچی از فوتبال نمیفهمن و فقط تعصبی صحبت میکنن ...اخه تا دیروز میگفتین پورموسوی ..الان که تیم باخت تقصیر پورموسویه. ..یعنی تقصیر بازیکن نیست .و فقط تقصیر مربیه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
4
چرا تیمی که دو گل جلو میوفته نمی تونه بازی رو کنترل کنه؟دقیقا همین اتفاق واسه استقلال تو بازی های اسیایی میوفته بلاشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
4
این بازی گذشت بفکر بازی بعدی باشید که جبران کنید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
1
5
این پورموسوی تا کی میخواد بفهمه ک تیم وفتی جلو هست چرا مهاجم اضاف میکنه وتیمو ازحالت دفاعی درمیاره
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
4
الان وقتش نیست که بخواهیم دنبال مقصر بگردیم . وقتی یک تیم می بازه کل مجموعه از بازیکن گرفته تا مربی حتما اشتباهاتی داشتن که بازی ۲-۰ برده را با باخت عوض کردند و مطمئن باشید همه به اشتباه خود آگاهند ولی این باید بشه تجربه تلخ برای اینکه تکرار نشه . جابجایی و امتحان کردن یک بازیکن در جایی که پست تخصصی اون نیست یک ریسک بزرگ و خطرناکه که فولاد هم در چند بازی ضررش را دید و عاقلانه نیست حتی اگر تیم دو گل جلو باشه ریسک کنیم . هر چه بود گذشت بچه ها باید روحیه خود را حفظ کنند برای بازی های در پیش رو .
علیرضا
|
Australia
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
با سلام .روی سخنم با کسایی که فقط اظهار نظر منفی میکنن عزیزان شما به جای اینکه از مربی بومی خودتون حمایت کنید فقط فقط اونو تخریب میکنید بابا این بنده خدا داره کارشو میکنه شما برید از اون مسولین شهرمون بپرسید که این پولهارو چکار میکنن؟ ظلمهای که به مردم این شهر میکنن و متاسفانه صدای هیچکس درنمیاد .ورزش خوزستان را نابود کردن بازهم استقلال خوزستان با این شرایط جانانه داره بازی میکنه و ما باید از این تیم حمایت کنیم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
پورموسوی مربی خیلی خوبیه ولی تفکرات اشتباهش باعث باتخت سنگین شد
تیم نیمه اول جلو بود هر ادمی که فوتبال نمیدونه هم میفهمه تو این شرایط نباید 4 تا مهاجم تو زمین بزاری و از هافبک ها کم کنی
با تعویضت بازی رو به پیکان تقدیم کردی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
1
0
من نميدونم از آرش افشين چي ديده بابا اين بازيكن تاريخ مصرف فوتبالش تمام شده چرا با چهار تا مهاجم بازي ميكنه اين سوال رو تو چند بازي قبلي هم داشتم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها