به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 15
کد خبر: ۱۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالب‌لو: اولویت برای من موفقیت فولاد است

طالب‌لو: اولویت برای من موفقیت تیم است

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان می‌گوید همیشه به یک چیز اعتقاد داشتم که همه چیز بازی کردن نیست و اولویت برای من موفقیت تیم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید طالب‌لو که سابقه حضور در شهرآورد‌های زیادی دارد، در مورد شهرآورد 84 و خاطرات تلخ و شیرین خود از آن و همچنین پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد و پایان دادن به ناکامی‌ها، با ایران ورزشی صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه مرور می‌کنید.

بعد از چند هفته ناکامی در نتیجه گرفتن یک برد با ارزش در مشهد مقابل پدیده به دست آوردید.
 خدا را شکر. بعد از چند هفته که نتوانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم یک برد شیرین و 3 امتیاز حیاتی را در مشهد کسب کردیم. بازی برای هر 2 تیم سخت بود چون شرایط سختی داشتیم. آنها هم مثل ما چند هفته خوب امتیاز نگرفته بودند به خاطر همین کار سخت بود. با اینکه برد شیرینی بود اما خیلی تلخ بود.

چرا؟!
 به خاطر مصدومیتی که برای مهرداد طهماسبی پیش آمد. مهرداد دوست خوب من است و بچه بسیار خوبی است. ضمن اینکه ما در کنار این رفاقت، رقابت سالمی هم داریم. امیدوارم مدت درمانش خیلی کوتاه باشد و هر چه زودتر به شرایط مسابقه برسد.

به نظرت در بازی با پدیده مشهد بخصوص در نیمه دوم خیلی تحت فشار بودید.
 برای دقایقی این اتفاق افتاد که خیلی هم طبیعی بود. به هر حال آنها در زمین خودشان عقب بودند و برای جبران گل خورده فشار زیادی روی دروازه ما آوردند البته بچه‌های تیم، با دستورات تاکتیکی که آقای سعداوی داده بود به خوبی این فشار را کنترل کردند و در دقایق پایانی بازی فرصت زدن گل‌های بیشتر هم داشتیم.

چرا چند هفته گذشته خوب امتیاز نگرفتید؟
 به هر حال دلایل زیادی وجود دارد که فکر می‌کنم من به عنوان یک بازیکن نباید در مورد آن صحبت کنم. تنها وظیفه من در اینجا خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن است.

در چند هفته‌ای که شما کنار بودی و بازی نمی‌کردی، یک رفتار خوب حرفه‌ای از شما دیدیم که سکوت بود. این مساله می‌تواند شما را به عنوان یک الگوی خوب به جوان‌ها معرفی کند.
 فوتبال همین است و قرار نیست یک نفر همیشه بازی کند اما اصلا قشنگ نیست که خیلی چیزها حتی احترام بزرگتر و کوچکتر را فقط در بازی کردن ببینیم. من در تیم‌های زیادی هم بازی کردم و هم نیمکت‌نشین بودم اما همیشه به یک چیز اعتقاد داشتم که همه چیز بازی کردن نیست و اولویت برای من موفقیت تیم است.

این پیروزی به شما خیلی کمک کرد چون چند بازی سخت را در پیش دارید.
 همه بازی‌ها سخت است. بخصوص در این 9 هفته پایانی که بعضی تیم‌ها برای بقا تلاش می‌کنند و برخی برای قهرمانی و کسب سهمیه. به عنوان مثال ماشین‌سازی در اصفهان 3 گل به سپاهان می‌زند، یک دلیل این نتیجه همان انگیزه تیم ماشین‌سازی و تلاش بازیکنان آنها برای سقوط نکردن است. به خاطر همین ما هیچ بازی ساده‌ای تا پایان فصل نداریم و فکر می‌کنم این مهم برای همه تیم‌ها صدق کند.

امروز شهرآورد هشتاد و چهارم برگزار می‌شود و شما تجربه حضور در شهرآورد‌های زیادی را داشتی. به نظرت این بازی به لحاظ کیفی می‌تواند سطح خوبی داشته باشد؟
 پیش‌بینی شهرآورد خیلی سخت است، هم به لحاظ کیفی و هم نتیجه بازی اما خوشحالم که 2 تیم در بهترین شرایط رودرروی هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس که مدت‌هاست روند خوبی داشته و با اختلاف امتیاز زیادی در صدر قرار گرفته. به همین دلیل آرامشش در این بازی بیشتر و استرسش کمتر است. استقلال هم با نمایش خوب مقابل السد قطر و پیروزی که به دست آورد، انرژی خوب و مثبتی هم برای خودش و هم برای فوتبال ایران گرفت که یک نماینده دیگر از کشورمان به لیگ قهرمانان اضافه شد. قطعا آنها هم با روحیه و انگیزه بالایی به زمین می‌روند. من خیلی امیدوارم که شهرآورد امروز جذاب و دیدنی باشد که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

تلخ‌ترین شهرآورد شما کدام بود؟
 من در 2 شهرآورد باختم که هر 2 بازی فوق‌العاده برایم تلخ و هضمش به هیچ‌وجه آسان نبود. البته در 2 بازی هم در دقیقه 86 و 90 گل‌های مساوی را دریافت کردیم که آن بازی‌ها هم برایم سخت بود.

شیرین‌ترین آن کدام بود؟
 اولین شهرآورد که بازی کردم همان مسابقه‌ای بود که با گل پیروز قربانی در دقیقه نود، 3 بر 2 برنده شدیم. آن برد خیلی شیرین بود. خدا را شکر من بازی‌های خوبی در شهرآورد انجام دادم. زمانی که دنیزلی هدایت پرسپولیس را به عهده داشت، ما بازی رفت را 2 بر یک باخته بودیم اما در بازی برگشت یک بر یک مساوی شدیم که من یک پنالتی و فرصت‌های زیادی را از حریف گرفتم.

همان پنالتی معدنچی؟!
 بله، همان پنالتی بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
2
تو يكى از بهترينهاى فولاد هستى طالب لو
از ته دل دوستت داريم و اميدواريم سال بعد موندگار بشى
تيم هم نياز به پول و روحيه و بازيكن جديد و مربى باخبره داشته باشه
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها