به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

پورکیانی: فقط استاندار برای ما پول گرفت

پورکیانی: فقط استاندار برای ما پول گرفت

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: 2 سال است نام بانک ملی به عنوان اسپانسر تیم روی لباسمان چاپ شده است اما ریالی به باشگاه پرداخت نکردند. اگر تبلیغ آدامس خروس نشان را هم کرده بودیم تا الان 300 میلیون گرفته بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد مشکلات فراوان باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند با تلاش این بازیکنان باغیرت،‌کادرفنی و هواداران تیم عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه گرفتار دروغگویی مسئولان استان هستیم. به جز شریعتی استاندار خوزستان که در دو مرحله برایمان پول گرفت تاکنون وجهی به این باشگاه پرداخت نشده است. بابت  هتل داوران، بلیت هواپیما به آژانس‌ها، سرویس ایاب و ذهاب تیم بدهکاریم. کوچکترین وجهیی به کادرفنی و تدارکات ندادیم مدیران بانک ملی جز دروغ چیزی به ما تحویل ندادند. در حالیکه باید کارمان را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کنیم از خرید یک آب معدنی هم عاجز هستیم. اگر مهمانسرای داخلی شرکت‌مان نبود قادر به برگزاری اردوهای تیم در اهواز هم نبودیم. این تیم هزار تومان هم پول ندارد.

فقط استاندار برایمان پول گرفت
وی افزود: همه وعده و وعید دادند. تا به حال بازیکنان از مربیان و سرپرست تیم  حرف شنوی داشتند و با تعصب از تیم نگه‌داری کردیم اما کاسه صبر همه ما لبریز شده است. در حیطه وظایف من نیست که بگویم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنیم اما به دلیل نداشتن ریالی پول اگر کارمان اینطور پیش برود قادر به شرکت در مسابقات آسیایی نیستیم. کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال بدون دریافت وجه زمین در اختیارمان گذاشته است. استاندار در این فصل 2/5 میلیارد برایمان پول گرفت که بخش اعظم آن به بدهی سال قبل  تعلق گرفت. بانک ملی 2 سال است که اسپانسر پیراهن ما شده اما آنها یک ریال هم به این باشگاه پرداخت نکردند و فقط ما را به کاراخانه گروه ملی حواله می‌کنند. گروه ملی هم به دلیل رکود اقتصادی و بلاتکلیفی هیچ تولیدی ندارد و حتی چند ماه است کارکنانش  حقوق نگرفتند.

فقط با جام قهرمانی ما عکس گرفتند و کتابچه درست کردند
پورکیانی یادآور شد: شترسواری دولا دولا نمی‌شود. 6-7 میلیارد تومان پول نیاز داردیم. به شعار نیازی نداریم مسئولان باید وارد عمل شوند. بازیکنان، کادرفنی و هواداران از دست ما به خاطر وعده‌ وعید‌هایی که دادیم خسته شدند. امیدوارم تا دیر نشده مسئولان بانک ملی را به چالش بکشند. تیم دو سال به نام بانک ملی بازی کرده و یک ریال به ما ندادند اگر آدامس خروس نشان را تبلیغ کرده بودیم 300 میلیون پول گرفته بودیم. اگر ماکارانی اسپانسر تیم شده بود حداقل 500 میلیون پول می‌داد. بعد از قهرمانی تیم در لیگ برتر جام قهرمانی را به بانک ملی بردند و برای قهرمانی کتابچه درست کردند و با این جام کلی عکس گرفتند. این مسائل فراموش شد. مگر می‌شود تیمی قهرمان ایران باشد و به عنوان نماینده فوتبال ایران به آسیا برود اما نتواند یک آب معدنی بخرد؟ نتوانستیم برای تمرین تیم 2 هفته میوه بخریم. اگر نتیجه بگیریم با همت بازیکنان، درایت کادرفنی و مسئولین تیم است. از سوی مسئولان هیچ حمایتی نشده است. با احترام به اعضای هیأت مدیره آنها ریالی برای تیم وصول نکردند. گلایه اصلی ما از این عزیزان نیست گلایه ما از بانک ملی و مسئولان آن است شاید بعد از این مصاحبه به من بگویند دیگر به باشگاه نیا این مسئله را با جان و دل می پذیرم اما اجازه ندهند نماینده ایران در آسیا دچار بحران شود.

نمی‌دانیم پول کجاست و چه کنیم
قائم مقام باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:  به جز استاندار خوزستان و همکاری طالقانی هیچکسی برایمان کاری نکرد. همه مسئولان استانی و خارج استانی هم از مشکلات ما با خبر هستند. امروز روز جمعه 22 بهمن است و تازه از راهپیمایی بازگشتم تیم ما 29 بهمن باید به عمان اعزام شود در این دیدار میزبان عربستان هستیم. نمی‌دانیم پول کجاست که بخواهیم بلیتی خریداری یا هتل رزرو کنیم. حرفی که می‌زنم تهدید نیست بلکه یک اطلاع رسانی است همه مسائل مکاتبه شده است. برای تیم‌های پایه یک ریال هم هزینه نکردیم. از تاج تشکر می‌کنم. سازمان لیگ از اول فصل 300-400 میلیون به صورت تیکه تیکه بابت تبلیغات به ما پرداخت کرده است که این پول هزینه تیم شده است.

خودشان تیم را تعطیل کنند ما جرات این کار را نداریم
پورکیانی در  ادامه تأکید کرد:‌ اگر قصد تیم داری دارند این مسئله را بگویند اگر قصد تیم داری ندارند این مسئله را بگویند بنده جرات تعطیل کردن تیم را ندارم و نمی‌توانم روی احساسات مردم خوزستان خط بطلان بکشم. آنها با حضور در تمرین بگویند نمی‌خواهند تیم‌داری کنند. سرمربی تیم به جای دانش افزایی فقط به دنبال رفع مشکلات بازیکنان است. بهمن روشنایی سرپرست تیم بخشی از هزینه هتل‌ها را از جیب خودش داده است. من و پورموسوی هم بخشی از هزینه‌ها را دادیم. بنیه مالی نداریم تا هزینه‌ها را پرداخت کنیم چرا که ما هم در چند ماه گذشته پولی نگرفتیم.

کسی برایمان دارو تجویز نمی‌کند
وی در پایان گفت:‌ نماینده‌های خوزستان در مجلس، یوسفی نماینده اهواز و  عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از مشکلات ما با خبر هستند. همه بیماری ما را می‌دانند ولی کسی دارویی  تجویز نمی‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
5
اولا از آقای شریعتی ممنون هستیم.انصافا تلاش خوبی داشتند.پشت سر ایشان صندلی های کنده نما خوبی ندارد لطفا برای آسیا ترمیم شود
مسعود
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
6
بنده از همسایه های شما در منطقه کیانپارس هستم .خواستم بگویم به امید بانک ملی نباشید بانک نیازی برای تبلیغ خودش ندارد.و یک ریال هم نخواهد داد این باشگاه مصادره شده است و بانک به اندازه کافی از ضرر و زیان و حیف و میل صاحب قبلی متضرر شده است . تنها راه برون رفت همان تبلیغات تجاری است که در امد زاست اگر تاکنون این کا را نکرده اید میلیونها تومان ضررکرده اید. شما باید با مدیرعامل بانک ملی جلسات متعدد داشته باشید.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
5
فقط استاندار پول گرفت اما همایون یوسفی هرروز مصاحبه میکنه میگه من پول گرفتم
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
5
اقایان چرا با احساسات هوادارها بازی میکنید چرا باید این تیم بجای مرور مسایل تاکتیکی دنبال پول بلیط هواپیما باشه اینم ی لقمه اماده بوده که به خاطر وجود استعداد بازیکنان خوزستانی به وجود اومد نه مثل تیمهای دیگر که بابت قهرمانی دست به هرکاری میکنند زودتر به خود بیاید خواهشا دل ما حسابی به درد میاد وقتی این چیزا رو میشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
1
1
حروم خوري زياده m6
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
3
بخدا این ظلمه ک تیم قهرمانو بهش توجهی نمیشه خاک توسر مسئولین خوزستان بجز استاندار نماینده های بی خاصیت اهواز اومدن ب بهانه لر وعرب رأی آوردن رفتن مجلس وهیچ کاری هم نمیکنن
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
1
مسولین فدراسیون ....
از تیمای عزیزکرده تهرانی چه خبر که میلیارد میلیارد خرجشون میکنید و میلیارد میلیارد هم بدهی دارن؟؟؟!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها