به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

سعداوی: این پیروزی را به طهماسبی تقدیم می‌کنیم

سعداوی: این پیروزی را به طهماسبی تقدیم می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کسب سه امتیاز دیدار مقابل پدیده ما را خیلی به هفته‌های پایانی لیگ برتر امیدوار کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نعیم سعداوی در خصوص کسب پیروزی مقابل پدیده در مشهد اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل دوم برای تیم ما به وجود آمده بود و در برخی دیدارها با وجود بدشانسی و فوتبال خوبی که به نمایش می‌گذاشتیم، اما  توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد، به این برد نیاز داشتیم.

وی تصریح کرد: پدیده تیم سخت‌کوشی بود و ما پیش از این دیدار نیز می‌دانستیم کار سختی در پیش خواهیم داشت. در هفته گذشته با توجه به زمان بیشتری که برای تمرین در اختیار داشتیم توانستیم شناخت خودمان از پدیده را به طور تمام و کمال به بازیکنان انتقال بدهیم. این مسئله باعث شد با برنامه‌ریزی و هدف مقابل پدیده‌ای که از سرمربی بسیار خوبی به نام رضا مهاجری برخوردار است، قرار بگیریم و در پایان نیز از کسب پیروزی خوشحال هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: ما می‌توانستیم در دقایق ابتدایی نیز به گل دست پیدا کنیم، اما با این وجود به خاطر کسب پیروزی در دیدار خارج از خانه از تک‌تک بازیکنانم راضی هستم.

سعداوی با ابراز ناراحتی از مصدومیت مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان فولاد گفت: جا دارد این پیروزی را از صمیم قلب به مهرداد طهماسبی تقدیم کنیم. برد ما مقابل پدیده مشهد تحت الشعاع مصدومیت این بازیکن قرار گرفت، اما طبیعت فوتبال همین است.

سرمربی فولاد با ابراز امیدواری به بازگشت فولاد به روند نتیجه‌‎گیری خاطر نشان کرد: کسب سه امتیاز دیدار مقابل پدیده ما را خیلی به هفته‌های پایانی لیگ برتر امیدوار کرد. از این هفته نیز تمام تلاش خود را برای تداوم این پیروزی انجام می‌دهیم و امیدوارم نتایج دیدارهای آینده نیز به همین نفع ما باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
2
6
نیاز نیست بازی های افتضاح قبل رو با ی برد توجیه کنی استاد !!!
بازی با گسترش تاکتیک من در آوردی و خودساخته اجرا نکنی. انالیز کن و دفاع آخر باید آماده استارت های سریع داشته باشند.داریوش شجاییان و شیمبا مهم هستن.با توجه به اینکه هییت مدیره رسما بهت گفته خبری از حمایت در جهت خرید بازیکن نیست بهتر است ساسان رو تا وسط زمین عقب نگه داری تا روند هجومی تیم حریف رو با انرژی ساسان متوقف کنی.در بازی با گسترش برای گل زدن عجله نکن.اگر گسترش رو شکست دادین سهمیه آسیا رو خواهید گرفت و حرف عبدالله ناصری اثبات خواهد شد.فقط آقای سعداوی یکم پر شور تر باش هواداران رو دعوت کن ب زبان فارسی و عربی دعوت کن بر و بچه های پاک با غیرت اهواز را.
پاسخ ها
ابادانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
چشم استاد. ای کاش شما یه کلاس مربیگری برگزار کنی.حیفه اینهمه دانش که هدر بره.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
3
دربازی باگسترش همین روند را ادامه دهید.هجومی وپرنشاط.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
انشالله فولاد با شکست دادن گسترش دوباره اوج میگیره. هوادارای عزیز حالا که تیم برده وقت حمایته. هفته دیگه بیایید تیمو تشویق کنید.اقای سعداوی دیروز تیم نسبتا امیدوار کننده بود انشالله بازی بعدی بعتر بشیم.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
1
دوست دارم آبادانی در حد برزیل !چه کنیم که فولاد و صنعت و استقلال خ رو خیلی دوست داریم.زمان اسکوچیچ ساسان گاها وسط زمین بخاطر تلاش و جنگنده بودنش هافبک های وسط زمین حریف دو خنثی می کرد.سعداوی باید هواداران دعوت کنه اونم با شور و حرارت.بازی با گسترش 9 امتیازی است !!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها