به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

صدرنشینی جوانان فولاد با گلزنی محمد شمس

هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور در شهرهای مختلف به انجام رسید و تیم های خوزستانی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حساس ترین بازی هفته دوازدهم بین دو تیم مدعی سپاهان اصفهان و پدیده خراسان برگزار شد. این دیدار با تساوی یک بر یک در اصفهان به پایان رسید تا جوانان سپاهان با این نتیجه صدر جدول رده بندی را از دست بدهند.

در همین چارچوب تیم جوانان فولاد خوزستان با پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان به صدر جدول رده بندی رفت. محمد شمس مهاجم خوزستانی تیم جوانان فولاد که در چندین مسابقه در کمال تعجب نیمکت نشین شده بود، امروز با گل ارزشمند سه امتیازی تیم جوانان فولاد را به صدر جدول برد. محمد شمس که امروز هم روی نیمکت قرار داشت وقتی به میدان آمد بازی خوبی را ارائه داد و گل پیروزی فولاد را به ثمر رساند.

در سایر بازی های این هفته، تیم جوانان گهر دورود که دو هفته قبل موفق شده بود فولاد خوزستان را با نتیجه عجیب 4 بر صفر شکست بدهد، مقابل تیم جوانان نفت اهواز به پیروزی یک بر صفر رسید. جعفر ساکی بازیکن خوزستانی تیم گهر دورود گل پیروزی تیم لرستانی را وارد دروازه نفتی ها کرد.

تیم جوانان استقلال اهواز هم در اصفهان مقابل ذوب آهن اصفهان به تساوی دو بر دو رسید. صادق میرصفایی و محمدجواد کردونی گل های جوانان آبی پوش را در اصفهان به ثمر رساندند تا شاگردان بهنام بهمنی بدون امتیاز از اصفهان خارج نشوند.

اما سنگین ترین باخت خوزستانی ها امروز در تبریز رقم خورد. تیم جوانان صنعت نفت آبادان که به مصاف تراکتورسازی تبریز رفته بود، با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان شد تا به رده نهم جدول تنزل پیدا کند.

دیگر بازی هفته سیزدهم بین تیم های مس رفسنجان و فجرسپاسی شیراز در رفسنجان برگزار شد. این دیدار با یک گل به سود فجرسپاسی شیراز خاتمه پیدا کرد.

جدول رده بندی لیگ برتر جوانان ایران را می توانید در اینجا مشاهده کنید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
کیانپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
1
2
سلام میخاستم سئوال کنم چرا سایت باشگاه فولاد حاضر نشده اسم محمد شمس رو بنویسه که امروز گل تیمو زد چرا نوشتن یه بازیکن فولاد روی اشتباه دروازه بان حریف گل زد مگه محمد شمس خوزستانی نیست مگه بازیکن فولاد نیست مگه پارسال ستاره لیگ نوجوانان نبود و نرفت تیم ملی نوجوانان پس چرا سایت باشگاه فولاد اینجوری خرابش میکنه یکی نیست تو این باشگاه فولاد رسیدگی کنه به این کارایی که دارن میکنن؟
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
1
1
مگه محمد شمس شیرازی نیست توجام جهانی جوانان بود با علی هزامی البته فامیلش کیاشمس اگه اشتباه نکنم اگه جور دیگس شما بگین؟
مدیر پایگاه با سلام
محمد شمس و یوسف کی شمس بازیکنان خوزستانی اهل شهرستان ایذه هستند.
موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
0
سلام من نمیدونم یک بازیکن مثل یوسف کی شمس با ای عملکرد بالای که داره چرا به بزرگ سالها دعوت نمیشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها