به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

شهرداری ماهشهر صدرنشین لیگ 3 شد

یونس عبادی
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با پیروزی پرگل مقابل تیم پویندگان تلاش مرودشت به صدر جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته 3 صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های شهرداری ماهشهر و پویندگان تلاش مرودش در چارچوب هفته ششم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته 3 باشگاه های ایران به مصاف هم رفتند. این مسابقه در استادیوم شهداء ماهشهر برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به سود تیم شهرداری خاتمه یافت تا این تیم صدر جدول صعود کند.

بازی تا دقیقه 70 بدون گل پیش می رفت تا اینکه حمید جرفی قفل دروازه مهمان را باز کرد. این گل خیلی زود توسط بازیکنان حریف پاسخ داده شد و در حالی که بازی تا دقیقه 88 با نتیجه مساوی پیش می رفت، تیم شهرداری به دو گل متوالی رسید. ابتدا کاوه مختاری از روی نقطه پنالتی برای شهرداری گل زد و سپس حجت دلاوری در وقت تلف شده نتیجه را سه بر یک کرد.

شهرداری ماهشهر با این پیروزی صاحب 13 امتیاز از شش مسابقه شد و با توجه به اینکه بازی تیم های آرمان کارا شیراز و استانداری کرمانشاه روز جمعه برگزار خواهد شد، بار دیگر به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

حمزه اسدزاده، حسین کمکی و مرتضی آریامنش داوران بازی تیم های شهرداری ماهشهر و پویندگان تلاش مرودشت در ورزشگاه شهداء ماهشهر بودند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها