به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروانی: اگر خوزستان قوی باشد ایران قوی می شود

کریم عزیزنژاد
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: خوزستان از قدیم مهد فوتبال ایران بوده و امیدوارم که فوتبال این استان به گذشته درخشان خود برگردد.

امیرحسین پیروانی در گفت و گوی اختصاصی با خوزستان اسپورت اظهار کرد: قصد داریم در هر یک از اردوهای تیم ملی جوانان حدود 30 بازیکن را دعوت کنیم و تا قبل از پایان سال جاری، اسکلت اصلی تیم را شکل بدهیم.

پیروانی ادامه داد: هنگامی که هدایت تیم ملی جوانان را عهده دار شدم، بازیکنانی که توسط مصطفی قنبرپور برای تیم ملی نوجوانان انتخاب شده بودند، برای حضور در رده بالاتر به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی شدند. برخی از آن بازیکنان از نظر فنی تأیید شدند و تعدادی نیز مورد پسند ما نبودند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به همه استان های کشور برویم و بازیکنان مستعد را شناسایی و برای حضور در اردوها دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به اینکه تا حدودی به اسکلت بندی اصلی تیم ملی جوانان دست یافته، افزود: چند اردوی تدارکاتی و مسابقات دوستانه را برگزار کرده ایم. یک سفر هم به کشور قطر داشتیم و دو بازی را در آن جا انجام دادیم. تیم ملی جوانان رفته رفته کامل خواهد شد و امیدوارم تا پایان سال جاری به اسکلت بندی اصلی تیم برسیم.

امیرحسین پیروانی در خصوص فوتبال خوزستان و استعدادهای موجود در این استان گفت: همیشه طرفدار فوتبال خوزستان و بازیکنان خوزستانی بوده ام. این دومین سفری است که همراه با همکارانم به اهواز داشته ایم. هفته آینده نیز به آبادان می رویم و بازی تیم جوانان صنعت نفت آبادان را زیر نظر خواهیم گرفت تا بازیکنان مستعد را دعوت کنیم. اعتقاد دارم که قوی بودن فوتبال خوزستان باعث تقویت تیم ملی خواهد شد. امیدوارم فوتبال خوزستان به گذشته خود برگردد و باز هم شاهد درخشش بازیکنان مستعد این خطه در تیم های ملی باشیم.

پیروانی در پاسخ به سئوال خوزستان اسپورت که آیا امروز برای تماشای بازی جوانان فولاد خوزستان و مس کرمان به ورزشگاه فولاد خواهد رفت یا خیر، چنین پاسخ داد: امروز فقط برای تماشای دیدار تیم های جوانان نفت اهواز و گهر دورود به اهواز آمده ایم. بازی های تیم جوانان فولاد را قبلاً زیر نظر گرفته بودیم که آخرین بازی مربوط به دربی جوانان اهواز بین فولاد و استقلال اهواز بود.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران که در حاشیه بازی تیم های جوانان نفت اهواز و گهر دورود با خوشرویی به سئوالات ما پاسخ می داد در خصوص مشورت گرفتن از سایر مربیان کشور برای دعوت از بازیکنان مستعد به تیم ملی جوانان گفت: درهای تیم ملی جوانان ایران به روی همه بازیکنان مستعد باز بوده است. خیلی از بازیکنان را من و همکارانم از نزدیک دیده و انتخاب کرده ایم. بازیکنان دیگری هم بودند که توسط مربیان باشگاه ها به ما معرفی شدند و عملکرد آن ها را نیز زیر نظر گرفتیم. فرکی، جلالی، استیلی، پیروانی، مهابادی و چند مربی دیگر لیگ برتر و دسته اول ایران بازیکنان مستعدی را معرفی کردند که عملکرد آن ها را از نزدیک زیر نظر گرفتیم.

پیروانی ادامه داد: من یک معلم هستم و در کارم از نظرات همه کارشناسان استفاده می کنم. همین امروز شما ببینید که آقای داریوش یزدی به عنوان یک مربی خوب خوزستانی کنار ما نشسته و از نظرات ایشان هم استفاده می کنیم. من و همکارانم در کادر فنی تیم ملی جوانان تصمیم گرفته ایم همه بازیکنان مستعد را زیر نظر بگیریم تا خدای نکرده بازیکن شایسته ای از قلم نیفتد و حق بازیکنی ضایع نشود.

امیرحسین پیروانی در خاتمه گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار کرد: باز هم می گویم که شخصاً به فوتبال خوزستان و بازیکنان خوزستانی علاقه دارم و همین امروز در پایان نیمه اول نام بازیکن شماره 9 تیم جوانان نفت اهواز را یادداشت کردم تا او را به اردو دعوت کنم. خوزستان مشکل استعداد ندارد بلکه باید این استعدادها را از نزدیک دید و شناسایی کرد تا بتوانند در سطح بالاتر معرفی شوند.

پیروانی در مصاحبه با خوزستان اسپورت: اگر خوزستان قوی باشد، ایران قوی می‌شود


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
1
امیدوارم شایسته سالاری میزان انتخابتون باشه تاحق کسی صایع نشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها