به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

امین‌فر: دنبال نتیجه از راه‌های غیر فوتبالی نیستیم

امین‌فر: دنبال نتیجه از راه‌های غیر فوتبالی نیستیم

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه نفت آبادان، گفت: اینطور که با رضا نوروزی صحبت کردم این بازیکن نیاز به 5 هفته استراحت دارد و بعد از آن می‌تواند در کنار تیم کارش را دنبال کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسین امین‌فر در مورد مصدومیت رضا نوروزی و میزان دوری این بازیکن از میادین، گفت: برخلاف شایعاتی که در مورد دوری این بازیکن تا پایان فصل مطرح شده طی صحبتی که با نوروزی داشتم او گفته برای رسیدن به بهبودی نیاز به 35 تا 40 روز استراحت دارد و سپس می تواند به تیم کمک کند. حدود 5 هفته طول درمان نوروزی است.

وی در مورد وضعیت صنعت نفت یادآور شد: شرایط تیم خوب است بازیکنان تمرینات را طبق برنامه کادرفنی برگزار می‌کنند. آخرین بازیکنی که جذب کردیم علی هلیچی بود و مذاکراتی هم با سجاد شهباززاده داشتیم. با این بازیکن صحبت کردیم اما او به ما جوابی نداده است. در خط حمله نیاز به بازیکن داریم. محمد شادکام که بازیکن بسیار خوبی است را در خط حمله داریم اما با مصدومیت نوروزی در این پست با کمبود روبرو شدیم.

سرپرست تیم صنعت نفت در مورد اینکه تراکتورسازی با بازیکن غیر مجاز به مصاف این تیم رفته و آیا به این مسئله اعتراض می‌کنند، اظهار داشت: مهدی تاج اعلام کرده نتیجه بازی‌ها بر نمی‌گردد به همین خاطر هر اقدامی هم که صورت بگیرد بی فایده است. خیلی اعتقاد به ورود به این مسائل نداریم و به دنبال کسب نتیجه از راه‌های غیر فوتبالی نیستیم.

وی در مورد اینکه به هر حال این حق یک تیم است که حریفانش از بازیکنان مجاز استفاده کنند، گفت: فدراسیون کارت بازی این نفرات را صادر کرده بود. فدراسیون باید در این مورد جوابگو باشد. وقتی کارت صادر می‌شود یعنی همه مسائل بررسی شده و مشکلی نیست اما اینبار وضعیت فرق داشت.

امین‌فر در مورد رویارویی با استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم عنوان کرد:  آماده حضور در این بازی هستیم. مسابقه بسیار سختی در پیش داریم. دربی‌های خوزستان همیشه از زیبایی خاصی برخوردار بوده است. با تیم جوان و خوبی که داریم در این مسابقه فقط به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
2
0
اقای سرپرست شما رفتی از نوروزی استعلام گرفتی که چند هفته نمیتونه بازی کنه انتظار داری حقیقت رو بگه؟ اگه حقیقتو بگه اسمشو از لیست در میارید برا همین میگه 5 هفته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
3
تیمهای خوزستانی بهتر وقتشونه با شهباززاده تلف نکنن . او بیا نیس . در حال حاضر هم داره با سپاهانیها مذاکره میکنه و همه چی خوب پیش میره فقط یک مشکل وجود داره و اون اینکه سپاهان اونو برای یکسال و نیم میخواهد و باید تا فردا جوابشو به سپاهان بده
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
3
اگه عوامل تیم و در راس اونا مدیرعامل نتونن از دنیای فوتبال ی فوروارد خوب جذب کنن باید به این فوتبال تاسف خورد و حیف و صد حیف از هوادار های عالی
اینهمه بازیکن برزیلی تاپ
|
United States of America
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
3
من موندم اینا چرا ذربین برداشتن توایران دنبال مهاجم خوب میگردن اگه خوب بود صاحب داره بد بوده که بیرون مونده لیگ ا و ب برزیل تموم شده پاولیستا شروع شده یعنی بازیکن خوب میشه پیدا کرد
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
1
شهباز زاده کاملا دو سه ساله که تو افته در ضمن معلومه خیلی برا خودش کلاس گذاشته اون نمیاد آقا اول ی مهاجم خارجی خوب بخرید و دوم روی بازیکنان بومی مثل جبیره هم حساب کنید و سوم چرا مهاجمانی مثل کرملا چعب یا خذیراوی تو شهر های دیگه باید بازی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
آوردن سجاد شهباززاده أصلاً بنفع تيمهاي خوزستاني نيست چون ايشان اگر قبول كند بيايد صددرصد براي همين نيم فصل خواهد آمد و آمدن أو در اين چند هفته مانده به پايان ليگ فقط بنفع خودش مي باشد و هيچ سودي براي باشگاه نخواهد داشت چون هيچوقت خودش را درگير نخواهد كرد و فقط روزشماري ميكند برأي اتمام ليگ تا پولش را بگيرد و برود نمونش مسلمان در فولاد ، آيا مسلمان يك درصد از زحماتي كه برأي پرسپوليس ميكشد در حق فولاد كرد انگار نه انگار كه فولاد هم به او پول ميداد.
حالا بماند كه اين خيانت است ولي متاسفانه در بعضي از بازيكنان ما وجود دارد و هيچ كاري نميتوان كرد تنها راهش عقد قرارداد دراز مدت با آنها ميباشد و يا بهتر اينكه از بازيكنان بومي استفاده كنند
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
شکایت شما از تراکتورسازی شاید نتیجه رو برنگردونه ولی کمترین اثرش اینکه که اونا بدونن بقیه تیما میان دبنال حقشون و ساکت نمیشن و در اینده اگه بخوان دوباره از این کارا بکنن میدونن بقیه تیما شاکی میشن...مثله کاری که تیم همشهریشون ماشین سازی کرد و رفت شاکی شد....
همچنین هوادارای تیم شما هم متوجه میشن که شما دنبال حق و حقوق باشگاه میرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
آقای قانونمند گرفتن امتیاز کامل از تراکتور عین قانونه چرا که اونها در حالی که از محرومیت مطلع بودن ولی با لابیگری و به هر قیمت و روش میخواستن جلوی تیمهایی مثل صنعت نفت و .... پیروز شوند حال که مشخص شده اونها حق جذب بازیکنان جدید و بازی دادن به اونهارو نداشتن طبق قوانین فیفا و نه قوانین فدراسیون باند باز خودمون باید در بازیهایی که از بازیکنان جدید استفاده کرده اند 3 بر صفر بازنده شوند و این عین قانونه اونوقت شما اومدید میگید نه ما پیگیری نمی کنیم نه اینکه بالای جدول هستید که نیاز با گرفتن این امتیاز نیستید . یادتون رفته همین عالیشاه بما گل زد و یک پاس گل داد وگرنه تراکتور باخته بود . خلاصه اینکه حق ندارید از جیب تیم و هواداران هزینه نمایید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها