به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

بدرلو: ویسی اجازه داد به فولاد بیایم

مهدی بدرلو هافبک فولاد خوزستان در بازی برابر راه آهن به دلیل کمبود بازیکن در خط دفاعی تیمش به عنوان دفاع میانی بازی کرد و نمایش خوبی ارائه داد.

بدرلو در گفت و گو با خوزستان اسپورت، درباره تفاوت بازی در خط دفاعی با خط میانی، دربی اهواز مقابل استقلال خوزستان و کار کردن با عبدالله ویسی توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.

فشار بازی در خط میانی بیشتر است
خدا را شکر عملکردم در خط دفاعی فولاد به گونه ای بود که مربیان را راضی کرد. یکی از اهداف ما در بازی با راه آهن این بود که اجازه ندهیم تیم حریف به گل برسد و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.
در دیدار برابر راه آهن به دلیل محرومیت لئونارد مساریچ به عنوان مدافع بازی کردم و از بازی بعدی به پست اصلی خودم در خط میانی برمی گردم. در رابطه با تفاوت بازی در این دو پست باید بگویم که بازی در خط میانی فشار بیشتری به بازیکن وارد می کند.

نام تیم حریف برای ما تفاوت ندارد
شرایط تیم ما خیلی خوب است. بچه ها همه آماده هستند و بازیکن مصدوم و محروم نداریم. اشاءالله بتوانیم روز جمعه بازی خوبی ارائه کنیم. برای ما فرقی نمی کند روبروی استقلال خوزستان یا تیم دیگری قرار بگیریم، چون بازی ها در نیم فصل دوم سخت تر می شود.

استقلال خوزستان تیم خطرناکی است
استقلال خوزستان از نظر من یک تیم تهاجمی است که در ضدحملات هم خیلی خطرناک ظاهر می شود و باید مراقب ضدحملات این تیم باشیم. ضمن احترام به این تیم، برای انجام یک بازی جوانمردانه و کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

فوتبالم را مدیون ویسی هستم
در رابطه با آقای ویسی باید بگویم که فوتبالم را مدیون ایشان هستم. ویسی مرا به صبای قم آورد و توانستم بازی های خوبی در ترکیب تیم صبا انجام بدهم. در همان سال که سهمیه آسیا را کسب کردیم، آقای ویسی برایم خیلی زحمت کشید و در پیشرفت فوتبالم نقش داشت که همین جا از زحماتش تشکر می کنم.

ویسی اجازه داد به فولاد بیایم
قبل از اینکه به فولاد بیایم، آقای ویسی با من صحبت کرده بود و کارم برای پیوستن به استقلال خوزستان تمام شده بود. زمانی که در آستانه عقد قرارداد با استقلال بودم، تبم فولاد به من پیشنهاد داد. موضوع را با ویسی در میان گذاشتم و از او برای رفتن به فولاد اجازه گرفتم. ایشان هم مخالفت نکرد و گفت من جلوی پیشرفتت را نمی گیرم و هر تیمی که برایت بهتر باشد با آن تیم قرارداد ببند.

امیدوارم تماشاگران بیشتری بیایند
از همه مردم خوب خوزستان خصوصاً هواداران فولاد تشکر می کنم که با وجود هوای آلوده به ورزشگاه آمدند و تیم فولاد را مقابل راه اهن حمایت کردند. امیدوارم تماشاگران بیشتری برای دیدن دربی اهواز به ورزشگاه بیایند و ما هم بتوانیم آن ها را خوشحال به خانه بفرستیم.

بدرلو: ویسی اجازه داد به فولاد بیایم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
1
من یه سوال داشتم اینکه آیا قاضی که دو اخطار از قبل داشته با 3 اخطاره شدنش از بازی بعد محرومه یا نه ؟ با تشکر
و اینکه آیا تیم فولاد در جریان این موضوع هست؟
مدیر پایگاه با سلامآقای قاضی و آل نعمه از قبل دواخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد از یک بازی محروم می شوند. قبلاً در این خصوص در خوزستان اسپورت اطلاع رسانی کرده ایم و مسئولان باشگاه فولاد در جریان هستند.
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
3
با سلام
در مورد مزخرفاتی که سایت ورزش3 دوباره بر علیه فولاد نوشته اطلاع رسانی کنید .ممنون
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
دوست عزیز نه تنها سایت ... ورزش3 بلکه کل روزنامه های ورزشی علیه فولاد همیشه مقاله مینویسن این چیز غیر عادی ای نیست ما باید با دیدن این چیزها حمایت از تیممون رو بیشتر کنیم تا خاری بشیم تو چشم تمام دشمنان فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها