به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

فولاد از خواب زمستانی بیدار می‌شود؟

فولاد از خواب زمستانی بلند می‌شود؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان از ابتدای زمستان 95 روی نوار ناکامی قدم برداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، شاگردان سعداوی که در اواخر پاییز امسال نمایش خیره‌ کننده‌ای ارائه داشته و با سه پیروزی متوالی در استادیوم غدیر اهواز به جمع تیم‌های بالانشین جدول لیگ شانزدهم اضافه شدند، از ابتدای فصل زمستان در مسیر نزولی قرار گرفته و پس از شکست اخیر مقابل سایپا تا رده دهم جدول رده‌بندی نزول کرده‌اند.

دو مساوی و چهار شکست در شش بازی اخیر که با هفت گل خورده و تنها یک گل زده به‌لطف ماهان رحمانی بازیکن پیکان تهران همراه بوده، زمستان 95 را برای هواداران فولادی سردتر از همیشه کرده است.

تیمی که پس از آن بازی‌های زیبا و تهاجمی، خصوصاً برابر نفت تهران و نفت آبادان، نوید بازگشت به روزهای طلایی را می‌داد و قرار بود با اضافه کردن چند بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی به صف مدعیان کسب سهمیه آسیایی بپیوندد، حالا در وضعیت هشدار قرار گرفته است و اگر برای آن چاره‌اندیشی نشود، با عبور از دروازه‌ی بحران وارد مرحله‌ای خطرناک‌تر می‌شود.

در رسیدن فولاد خوزستان به وضعیت هشدار، همه‌ی عوامل این تیم را می‌توان دخیل دانست، از مدیرعامل گرفته تا مربیان و بازیکنان.

از مدیرعامل که وظایف مدیریتی‌اش را به‌خوبی انجام نداده، در زمینه یارگیری به‌قدری تأخیر داشته تا دو بازی از دور برگشت سپری گشته و بازی‌ها به مرحله فشردگی رسیده و فرصتی برای هماهنگی نفرات جدید نمانده باشد. مدیری که هنوز توضیح نداده بازیکن خارجی تیمش چگونه پاسپورتش در اختیار باشگاه نبوده و کشور را در اعتراض به عدم پرداخت حق و حقوقش ترک کرده است. مدیری که با تأخیر چندماهه در پرداخت پول بازیکنان، کار را به جایی رسانده تا در خاتمه بازی فولاد و سیاه‌جامگان، بازیکن تیمش در مقابل دوربین‌های تلویزیونی ناچار به افشاگری شده است. همین دیروز بود که سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با شهامت تمام اعلام کرد مسئولیت باخت ذوب‌آهن به صبای قم را صددرصد به‌عهده می‌گیرد، چرا که وی به‌عنوان مدیرعامل نتوانسته حقوق بازیکنان تیمش را به‌موقع پرداخت کند، اما در فولاد که ماه‌هاست اوضاع مالی مناسبی نداشته، هیچ‌وقت مدیرعامل خود را در نتایج ضعیف تیم مقصر ندانسته است.

از سرمربی که با آنالیز نقاط ضعف تیمش، درخواست جذب سه بازیکن در نیم‌فصل را داده، اما هنگامی که دونفر از آن‌ها جذب شده‌اند، به یکباره هوس تغییر سیستم و آزمایش سیستم‌های مختلف کرده است. مربی‌ای که در چهار بازی اخیر با چهار سیستم متفاوت به دیدار حریفان رفته و با سه شکست و یک تساوی جنجالی از زمین خارج شده است. مربی‌ای که تیمش در اواخر دور رفت نتایجی مطلوب گرفته، به یکباره شش ماه به عقب برگشته و همانند کسی که در ابتدای فصل تیم را تحویل گرفته، مشغول سیستم‌آزمایی و محک زدن بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی، آن‌هم در بازی‌های رسمی می‌شود و تیمش را تا مرز بحران سوق می‌دهد. بعد از باخت به سایپا بود که صبورترین هواداران فولاد هم به انتقاد از سرمربی تیم‌شان پرداختند و در مطالبی به وی تذکر دادند تا زمانی که اشکالات فنی تیمش را انکار کند، راهی برای خروج از بن‌بست فعلی پیدا نمی‌کند.

از بازیکنان که برخی از آن‌ها افت فاحشی داشته، با چشم‌پوشی از کار تیمی، به تک‌نوازی در میدان ادامه داده و روز‌به‌روز از نظر کیفی نزول کرده‌اند. بازیکنانی که در روزهای شیرین فولاد به‌عنوان بازیکنانی خارق‌العاده و معجزه‌گران بی‌نظیر معرفی شده، اما روزهای سخت زمستان به آن‌ها نشان داده که فوتبال یک بازی گروهی‌ بوده و خروج از قواعد آن و اصرار به تک‌نوازی، حاصلی جز شکست نداشته است. بازیکنانی که برخی از آن‌ها فراموش کرده‌اند در این روزهای سخت و فشردگی مسابقات، باید بیش از پیش حرفه‌ای زندگی کنند تا با هر ضربه‌‌ی کوچکی دچار مصدومیت نشده، تیم را با مشکل مواجه نسازند. بازیکنانی که در اواخر نیم‌فصل اول نشان داده‌اند اگر همدل و یکرنگ باشند، می‌توانند در قالب یک کار گروهی، هر حریفی را از پیش رو بردارند.

اما فولاد خوزستان، تیمی که در سرمای زمستان 95 تبدیل به سوهان اعصاب هوادارانش شده، همان تیمی است که در پاییز امسال با ارائه‌ی بازی‌های مهیج و کسب نتایج مطلوب، شور و نشاط را به جامعه‌ی فوتبال استان تزریق کرده بود. تیمی که هوادارانش برای برخاستن آن از خواب زمستانی، روزشماری می‌کنند. تیمی که شاید از پنجشنبه‌ی همین هفته، از بازی مقابل پدیده در استادیوم ثامن مشهد، نوار ناکامی‌هایش را قطع کند و دوباره تبدیل به همان فولاد دوست‌داشتنی‌ای شود که با نمایش چشم‌نواز و نتایج مطلوب، شور و نشاط را به مردمان سرزمینش هدیه می‌کند.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
7
همه ما هوادارا حرفامون زدیم...و رو ی حرف مشترک موندیم...اولا استعفای بدون وقت اقای مدیر عامل...دوما اقای سعداوی هم اگر بخواد اینجور ادامه بده از موندنش معذوریم...و من الله توفیق
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
4
راجب اژدری زاده صحبتی ندارم چون همه میدونیم هدفش کمک به فولاد نیست ولی از سعداوی انتظار بیشتری داشتیم.متاسفانه بازیکن سالاری آفت بزرگ تیم شده بعضیا بفکر تیم نیستن فقط دنبال آماره خودشونن.بعدشم این تعویض پست بچه ها خیلی توی ذوق میزنه مثلا که چی هفته بیستم ما تازه داریم امتحان میکنیم ببینیم کی میتونه دفاع چپ بازی کنه کی میتونه دفاع راست
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
7
یک مثلی هست که میگه کسی که خواب باشه میشه بیدارش کرد اما کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدارش کرد.
بنظرم حکایت فولاد الان دقیقا همین هست.
تا زمانی که مربی و بازیکن اشتباهات خودشون رو نپذیرن نمیشه امید داشت که اشتباهاتشون اصلاح بشه.
فولاد
|
Germany
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
4
شرایط مطابق میل آقای مدرس خیابانی است.اگر ذره ای مدرس خیابانی برای این شهر و هواداران ارزش قائل بشه.مسولان استان هم هیچ تذکر یا هشداری در جهت احقاق حقوق مردم استان و پایبندی مدیران خارج استانی و پردرآمد از بابت این اقلیم پاک و شهید پرور نمی دهند.واقعا چرا این رفتار ها از جانب مدیران صنایع فولاد سر میزند و ما را سزاوار ناشایسته ترین ها برای اداره باشگاه می دانند.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
6
با نظر محمد موافقم. اژدری باید هرچه زودتر استعفا بده. سعداوی هم باید این نتایجو جبران کنه و الا ایشون هم باید از تیم کنار بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
6
واقعا چطور می شه تیمی که اونقدر خوب و روون بازی می کرد یه دفعه اینقد افت کنه؟
تمرینات تیم چطوری طراحی میشه؟
چرا بدن اکثر بازیکن ها خالی کرده و تو زمین سردرگم هستن؟
این سیستم علی اصغری یهویی از کجا اومد داخل تیم؟
مگه نه این تیم داشت عالی بازی می کرد پ چی شد یهویی سیستم عوض کردن؟
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
4
خداکنه خواب زمستونی طولانی تر ازاین نشه.اگر دوسه باخت دیگه بیاریم احتمال سقوط تیم هست
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
4
اگر خواب بود که امید به بیدار شدن داشتیم . مدیریت فولاد خودش رو به خواب زده . وقتی مدیر عامل میگه ما از وضعیت باشگاه راضی هستیم دیگه چی میشه گفت . خواهشا پارسال و سال قبلش رو به یاد بیارید که باشگاه اسکوچیچ رو با اینکه نیم فصل فولاد هیچ بردی نداشت نگه داشتند و مطمنا اصلا از لیگ یکی شدن فولاد عبایی ندارند و شاید استقبال هم می کنند . کلا هر بدبختی باشگاه داره زیر سر هیات مدیره و شرکت فولاده . شما مقایسه کنید با سیاست باشگاه سپاهان یا تراکتور که با یه باخت مربی رو هم عوض می کنند و باشگاه فولاد که با لیگ یکی شدن هم حاضر به تعویض مربی نیستند .برای فولاد نقشه های شومی کشیدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
1
2
just hang on foolad
we'll make it padidh through
!have said the wrong things right a thousand times ? apologize
m6
ناشناس
|
Spain
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
4
عمرآ ازخواب بيدار بشه ديگه سهميه هيچ اميدوارم به رتبه هاي پاين جدول نريم موسوي شادگان
فولادی
|
Turkey
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
3
مدیر عامل از تظر مدیریت زیر صفر .و بی لیاقت وبخدا قسم این سمت نه برازنده اژدری وامثال اونه سعداوی هم اگه کار بلد بود نمیومد چوب لا چر خ خودش بزاره..کسی نیست به سرمربی بفهمونه تیمی که داره خوب بازی میکنه وبا این ارنج تو زمین یا میبریم یا مساوی میکنیم . تازه یادش امده تو این فشردگی بازیها دست به تغییر بزنه .اگه میخواد اینجوری پیش بره مثل اسکو باش برخورد میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
4
انشالله با برد اين هفته رو تموم ميكنيم مشکلات فولاد از مدير عامل بود و بعدش سعداوي و از ترس و كم اعتماد بودن بازيكنان هنكام شوت به دروازه كه منجر به كل نميشود تيم نياز به شجاعت دارد. اقای سعداوي تيم ترسو شده
m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
1
كسى نيست پاسخ كوبنده به اژدرى زاده بدهد M6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها