به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

بی‌خبری باشگاه فولاد از سروش رفیعی

بازیکن ملی پوش باشگاه فولاد خوزستان پس از بازگشت از استرالیا با مسئولان این باشگاه تماسی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا 29 بهمن ماه جاری فرصت تکمیل فهرست بازیکنان تیم های خود را دارند، وضعیت بازیکنان سرباز فوتبال ایران تاکنون به صورت قطعی مشخص نشده است و همه روزه اخبار جدیدی درباره این بازیکنان منتشر می شود.

فولادد خوزستان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که 5 بازیکن آن با مشکل سربازی مواجه شده و کماکان بلاتکلیف مانده اند. در عین حال، سروش رفیعی بازیکن ملی پوش فولاد یکی از سربازان این تیم است که مسئولان باشگاه از شرایط او بی اطلاع هستند.

رفیعی پس از بازگشت از استرالیا با مسئولان فولاد تماسی نداشته و فولادی ها نیز موفق به برقراری تماس و گفت و گو با این بازیکن برای اطلاع از وضعیت سربازی او نشده اند.

مسئولان باشگاه فولاد خوزستان کماکان از طریق مراجع ذیربط پیگیر دریافت مجور قانونی برای استفاده از بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان آسیا هستند ولی تاکنون موفق به این کار نشده اند.


بی‌خبری باشگاه فولاد از سروش رفیعی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
این خبرا نگران کننده است، یعنی اینکه فولاد بیخیالش شده و اون هم بیخیال فولاد شده؟ آیا دو طرف دلخورن از همدیگه؟ تو رو خدا یه مصاحبه درست حسابی از مسئولین فولاد بزنید، سروش رو پیدا کنید باهاش صحبت کنید، سایت فولاد که الحمدالله فقط می ره از سایت ورزش 3 مطلب برمی داره منتشر می کنه.
مدیر پایگاه با سلام
منظور مطلب آن چیزی نیست که شما فکر می کنید. در واقع باشگاه فولاد و سروش رفیعی به صورت جداگانه پیگیر رفع مشکل هستند و تمایل به ادامه همکاری دارند ولی چ.ن در این جریان تصمیم گیرنده نیستند باید منتظر تصمیم گیری سازمان وظیفه باشند. سازمان وظیفه تاکنون مجوز ادامه حضور رفیعی در فولاد را صادر نکرده و ادامه حضور این بازیکن در تیم فولاد در حال حاضر میسر نیست.
مجتبی ماهشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
1
انشاءالله با دعای خیر مردم گرفتاری سروش با اخلاق و متدین حل میشه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
1
خوزستان اسپرت لطفا با سروش یه مصاحبه انجام بدین ما خیلی نگرانشیم.خبرایی هم که بقیه خبرگزاری ها نشر میدن مارو نگران تر میکنه.یه جوری مینویسن که انگار اینا قتل انجام دادن!
چرا نظام وظیفه به همه به یک چشم نگاه میکنه؟دو نفر خلاف کردن همه باید مجازات بشن.به خدا مجازاتم قانون داره اینجوری کیلویی نیست!حداقل بزارن تو یه تیم نظامی بازی کنن که نابود نشه آینده ورزشیشون.
مدیر پایگاه با سلام
ایشان فعلاً تمایلی برای انجام مصاحبه ندارد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها