به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

چهارمین رویارویی ویسی و اسکوچیچ

چهارمین رویارویی ویسی و اسکوچیچ

عبدالله ویسی و دراگان اسکوچیچ روز جمعه برای چهارمین بار روبروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در ایران، این مربی رابطه خوبی با عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان داشته است. اسکوچیچ در مصاحبه ای هم گفته بود که اگر قرار باشد در اروپا مربی گری تیمی را عهده دار شود، دوست دارد از بین مربیان ایرانی، عبدالله ویسی را با خود به تیم اروپایی ببرد.

ویسی و اسکوچیچ روز جمعه برای چهارمین بار در دو سال اخیر روبروی هم قرار خواهند گرفت. سال گذشته استقلال خوزستان با مربی گری عبدالله ویسی در هر دو بازی رفت و برگشت مقبال ملوان انزلی با هدایت دراگان اسکوچیچ شکست خورد. این در حالی بود که استقلالی ها در هر دو بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در هفته چهارم دور رفت فصل جاری لیگ برتر نیز نقابل ویسی و اسکوچیچ به سود مرد کروات خاتمه پیدا کرد. فولاد خوزستان با یک گل استقلال را شکست داد تا اسکوچیچ در سه بازی متوالی برابر ویسی پیروز شود.

روز جمعه چهارمین تقابل ویسی و اسکوچیچ خواهد بود. استقلال خوزستان تاکنون سه بار به فولاد خوزستان باخته و عبدالله ویسی هم سه بار به مقابل اسکوچیچ شکست خورده است. باید دید که عبدالله ویسی می تواند همه باخت های قبلی را با شکست دادن تیم مدافع عنوان قهرمانی جبران کند یا خیر.

چهارمین رویارویی ویسی و اسکوچیچ


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
3
هر چند که هر دوتاشون خوزستانی هستند ولی انشاءالله فولاد ببره که از کورس عقب نمونه، چون استقلال که قرار نیست به صدر حدول برسه، از افتادن هم که خیالش راحت تا تیم هایی مثل نفت و ملوان هستند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها