به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

پورموسوی: به سرور جباروف نیاز داریم

پورموسوی: به سرور جباروف نیاز داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: توانستیم در یک دیدار سخت و حساس به سه امتیاز بازی برسیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیداکبر پورموسوی بعد از برتری تیمش مقابل پدیده خراسان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و در یک دیدار حساس توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول به طور کلی در اختیار ما بود و توانستیم یک گل هم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم به حریف تعلق داشت و آنها به گل هم رسیدند، اما خوشبختانه توانستیم در دقایق به گل برتری برسیم.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های خوب تیم ما این است که تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش برنمی‌داریم. سه امتیاز این دیدار شرایط ما را خیلی بهتر می‌کند و برای‌مان بسیار ارزشمند بود. همچنین پیروزی در این دیدار برای هواداران‌مان که مدت طولانی بود بردمان را در اهواز جشن نگرفته بودند، لازم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه تیمش از دقیقه 48 به بعد دچار اُفت بدنی شده است، تصریح کرد: بازی‌های لیگ برتر سخت و فشرده هستند و تیم‌ها رفته رفته تحلیل می‌روند. جا دارد به تیم حریف نیز تبریک بگویم. پدیده مربی کاردان و باهوشی دارد و بازی را نیز خیلی خوب مدیریت کردند. آنها با تمام وجود بازی کردند و تا انتهای بازی دست از تلاش برنداشتند.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در خط میانی دچار خلاء و کمبود بازیکن نیست، گفت: ما از میثم دورقی راضی بودیم، اما او به دلیل شرایطی که داشت درخواست جدایی از تیم داد و ما هم چون به هیچ عنوان نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت بازیکنی را بگیریم، به او اجازه جدایی دادیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین از بحرانی و سالاروند نیز راضی هستیم که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند، اما از همین لحظه اعلام می‌کنیم که به جپاروف نیاز داریم و خواهان جذب او هستیم. ما دو سال پیش در شرایط حساس که تیم‌مان نزدیک به سقوط بود به ایمان مبعلی نیاز داشتیم اما این بازیکن را در  آن مقطع حساس به استقلال تهران دادیم. اکنون هم اگر استقلال بتواند جپاروف را به ما بدهد با تمام وجود این بازیکن را جذب خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
2
6
اقای پورموسوی ارش افشین سر فرم نیست فقط مناسب واسه ۱۵ دقیقه اخر بازیه.با اشتباهات افشین داشتین بازی رو واگذار میکردین
ali
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
4
آقا سید عزیزما اولا تبریک میگم .دوم اینکه مگه ویسی میذاره شما چپاروف رو ببرید.قرارداد بست رفت.شما یه لطفی بکن مثه مسولای سپاهان یواشکی کارهات روبکن.کی روحش خبر داشت میره سپاهان.حالا ماازیه هفته پیش داد میزنیم چپاروف رو میخوایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
4
استقلال تهران اگر كمي اخلاق حرفه اي دارد بايد به نمايش بگذارد و آن روز را كه استقلال خوزستان در آن شرايط حساس بهترين بازيكن خود را تقديم آنها كرد تا بتوانند در بازيهاي آسيابي خودي نشان دهند را فراموش نكنند و امروز خودشان اقدام به جبران كنند
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
1
1
آقای روشنایی عزیزمگه شما نبودی گفتی تهرانیا با شما برادرند !!! خوب الان تحویل بگیر هدیه برادری رو !!!! جباروف رو دادن به برادر اصلی خودشون یعنی اصفهان .
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
1
0
مگر تیمهای خوزستانی پول دارند که بازیکن بخرند ؟؟؟اصلا مگه خوزستان درآمدی داره بابا ما که بدبخت عالم و آدمیم . اون اصفهان و تبریز هستند که پول دار هستند نه خوزستان مظلوم . بدا به حال مسوولان . به خدا اگر مسوولان بی عرضه نبودند می خوانستند بودجه خوبی برای تیمهای فوتبال خوزستانی که هر استانی آرزوی داشتن اونها رو داره پرداخت کنند . متاسفانه پیش بینی میشه تا چند سال آینده به دلیل نرسیدن بودجه مناسب به تیمهای خوزستانی فوتبال خوزستان نابود بشه . سال دیگه هم شمالی ها میان لیگ برتر هم تیم های کرجی که دادند خرج های ملیاردی می کنند . با این بودجه های کم و بازیکن سازی جای تیم های خوزستانی لیگ یک خواهد شد .این مسله واقعیت داره چه کسی خوشش بیاد چه نیاد . این داستان با توجه به بی تدبیری مسوولان استان قابل پیشبینی هست . چرا تیم ته جدولی ماشین سازی هم این همه بازیکن می خره اما تیمهای خوزستانی مثل فولاد حتی توان خریدن یک محاجم رو نداره .کاری که سالهای قبل انجام می داد . یا استقلال خوزستان و نفت . واقعا باید از الان تدبیری صورت بپزیرد الان هم دیر شده .
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
اره سید جون خودت الان دودستی تقدیمت میکنن رفت سپاهان تموم کرد. کجای کاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
زهیوی خوب دادین؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
1
0
استقلال خوزستان هم برادری خودش با رضایت نامه دادن به زهیوی برا رفتن به استقلال تابت کرده !!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها