به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیحات شولی درباره احتمال لغو بازی استقلال

خوزستان اسپورت- مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز، گفت: تصمیم درباره برگزاری یا لغو دیدار امروز تیم های استقلال خوزستان و پدیده، یک ساعت و نیم قبل از بازی توسط داور اعلام می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالنبی شولی در خصوص صحبت های فتاحی، مسوول برگزاری لیگ مبنی بر احتمال لغو دیدار استقلال خوزستان و پدیده با توجه به آلودگی هوای اهواز، اظهار کرد: من با آقای فتاحی صحبت کردم که اگر بازی امروز (پنجشنبه) برگزار نشود، فردا نیز نمی توان آن را برگزار کرد، چرا که فردا گرد و خاک و آلودگی هوای اهواز خیلی بیشتر است.

وی با بیان این که داور باید تشخیص دهد که این بازی برگزار می شود یا خیر، گفت: هیچ کسی جز او نمی تواند در این خصوص تصمیم گیری کند. به هر حال یک ساعت و نیم قبل از بازی، داور به ورزشگاه می آید و در خصوص برگزاری یا لغو این دیدار، تصمیم گیری می کند.

مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان بیان کرد: گفته می شود که آلودگی هوا تا عصر امروز کمتر می شود ولی همان طور که گفتم برگزاری یا لغو بازی، به تصمیم داور این دیدار بستگی دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
تو اوضاع قارشميش پديده
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
1
دارن بهش حال ميدن
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
1
سلام خوزستان اسپورت میخوام برم استادیوم ، بازی برگزار میشه ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها