به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

سیدصالحی: بازی با فولاد مثل فینال است

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همان‌طور که قبلا گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و دربی اهواز دومین فینالی است که بعد از اتمام تعطیلات لیگ برتر در آن به میدان می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدمهدی سیدصالحی در مورد دیدار هفته هجدهم تیمش مقابل نفت تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: دو تیم بازی خوبی در جریان مسابقه به نمایش گذاشتند. در نیمه اول مسابقه می توانستیم دو گل وارد دروازه حریف‌مان کنیم اما موفق به انجام این کار نشدیم. در نیمه دوم توپی که خطر چندانی نداشت وارد دروازه ما شد اما پس از این مسئله با تلاشی که انجام دادیم به نتیجه‌ تساوی رسیدیم.

وی در رابطه با دربی اهواز و دیدار هفته نوزدهم تیمش مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد خوزستان تیم خوب و قابل احترامی است. قبل از شروع دوباره مسابقات گفته بودم هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد. یک فینال را پست سر گذاشتیم و حالا به فینال دوم رسیدیم. امیدوارم با ارائه یک بازی تماشاگر‌پسند بتوانیم در این مسابقه حریف‌مان را شکست دهیم.

مهاجم استقلال خوزستان در رابطه با اینکه در 3 دیدار گذشته‌ای که تیمش با فولاد خوزستان داشته متحمل شکست شده‌اند اظهار داشت: هر بازی شرایطش با مسابقه قبل فرق می‌کند با حضور کادر فنی و مدیریت خوبی که داریم تیم ما در شرایط مناسبی به سر می‌برد. بدون شک این مسابقه با سه بازی قبلی فرق می‌کند و مطمئن باشید که ما برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذاریم.

سید‌صالحی در پاسخ به این سوال که کادر فنی استقلال خوزستان اعلام می‌کند هدفشان رسیدن به نیمه بالایی جدول است و آیا می‌توانند از پس این مهم بر بیایند، خاطرنشان کرد: تمام فکر و ذهن تیم ما این است که در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. هدف کادر فنی هم همین است و بازیکنان در کنار کادر فنی تلاش می‌کنند تا به جایگاه‌مان در جدول بهبود ببخشیم البته در نیم‌فصل دوم کسب نتیجه بسیار سخت‌تر از نیم‌فصل اول است و بدون شک با پتانسیلی که ما داریم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها