به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دغاغله: سال آینده تیم را برای قهرمانی می‌بندیم

دغاغله: سال آینده تیم را برای قهرمانی می‌بندیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که از مردم می‌خواهم از نتایج تیم دلسرد نشوند، گفت: سال آینده تیم را برای قهرمانی می‌بندیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فاطمه دغاغله در خصوص آمادگی تیمش پیش از مصاف با تیم همیاری در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: تمام بازیکنانم برای این دیدار انگیزه دارند تا با نتیجه خوبی آن را پشت سر بگذاریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل دوم، عنوان کرد: حریف این هفته ما 10 سالی است که در لیگ برتر حضور دارد. همیاری تیم یک دست و هماهنگی است و بازی سختی با آن داریم. ما به سابقه، تجربه و جایگاه همیاری نگاه نمی کنیم و با تمام قوا برابر آن ها ظاهر می شویم و به دنیال پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در ادامه، گفت: جا دارد از رییس هیات فوتبال استان که بی دریغ زمین چمن ورزشگاه تختی را برای تمرین در اختیار ما می گذارد، قدردانی کنم. با توجه به حمایت آقای طالقانی، هیچ دغدغه ای از این نظر نداریم.

وی با دعوت از بانوان استان برای تماشای دیدار تیمش برابر همیاری، عنوان کرد: تیم نیاز به روحیه دارد و از بانوان استان می خواهم که روز جمعه (15 بهمن ماه) به ورزشگاه بیایند و با حمایت از بازیکنان به آن ها انگیزه بدهند. استقلال تنها نماینده استان در لیگ برتر است که اولین حضور خود در لیگ را تجربه می‌کند و بر همین اساس نیاز به حمایت داریم.

دغاغله با بیان این که از مردم می خواهم از نتایج تیم دلسرد نشوند، گفت: ما سال آینده تیم را برای قهرمانی می‌بندیم. امسال جوانگرایی کردیم و برای سال آینده بازیکنان خوزستانی که به تیم های دیگر رفته اند را جذب می‌کنیم تا با یک تیم خوب و منسجم در لیگ شرکت کنیم. بازیکنان فعلی ما، کم سن و سال هستند و مطمئنا برای فصل آینده نتایج بهتر خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
3
فکر نمیکنید نتیجه هاتون کمتر از ضعیف گرفتنه?!!!همش 5تا میخورید...شما به اسم خوزستان میرید یادتون باشه...اکثر کاربرا تو سایت خوزستان اسپورتن لطفا خبرهاتون اینجا بزارید..و من الله توفیق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها