به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: یک مدافع میانی جذب می‌کنیم

پورکیانی: یک مدافع میانی جذب می‌کنیم

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: در لیست تیم فقط یک جای خالی داریم که این سهمیه را هم برای جذب یک مدافع میانی اختصاص دادیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد شرایط استقلال خوزستان،‌ گفت: بعد از دیدار مقابل نفت تهران تمرینات تیم طبق برنامه دنبال می‌شود و بازیکنان کار خود را پیش می برند. اعضای تیم کاملا با انگیزه هستند تا بتوانند در مسابقه با پدیده عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در مورد پایان نقل و انتقالات و اینکه آیا استقلال خوزستان قصد جذب بازیکن جدیدی دارد، خاطرنشان کرد:‌ در لیستمان یک جای خالی داریم. سرمربی تیم درخواست جذب یک مدافع برزیلی خارجی را داشته که مدیریت باشگاه با این مسئله موافقت کرده است. امروز به این بازیکن نامه زدیم و درخواستمان را ارائه کردیم. این بازیکن به عنوان سهمیه آزاد جذب می‌شود و در روزهای آینده هم فرصت جذب او را داریم. مذاکراتمان برای جذب مدافع ادامه دارد تا به نتیجه برسیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه روز گذشته نسف‌قارشی توانست الحید بحرین را شکست دهد و هفته آینده حریف اول این تیم در لیگ قهرمانان با کسب پیروزی در مسابقه نسف‌قارشی و الفتح عربستان مشخص می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بین تیم‌های ایرانی و عربستانی وجود دارد دوست دارم با تیم ازبکستانی بازی کنیم تا در مسائل میزبانی هم مشکلی نداشته باشیم و در ایران به میدان برویم. این مسئله خارج از توان ما است و نمی‌توانیم حریف‌مان را  انتخاب کنیم اما بیشتر علاقمند به بازی با حریف ازبکستانی هستیم.

پورکیانی در پایان، تصریح کرد: در هفته بیستم بازی سختی در پیش داریم. برای مدیریت باشگاه پدیده و رضا مهاجری سرمربی این تیم احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم این تیم بدون مشکل راهی اهواز شود و به سلامتی به مشهد بازگردند و در این بین بازی بسیار خوب و زیبایی را هم برگزار کنیم. مقابل پدیده هم مثل تمامی مسابقات دنبال کسب سه امتیاز هستیم و تمام تلاشمان را در این راستا می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
جواد
|
Kuwait
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
2
بإسلام خدمت خوزستان اسبورت عزيز خواستم بپرسم بازيهاي استقلال باتيمهاي عربستان دركدام كشور برگزار ميشه
مدیر پایگاه سلام
تیم چهارم گروه استقلال خوزستان هنوز مشخص نیست. برنده بازی تیمهای نسف قارشی ازبکستان و الفتح سعودی حریف استقلال می شود. اگر تیم سعودی به مرحله گروهی صعود کند، احتمال دارد که بازی در کشور عمان برگزار خواهد شد.

mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
3
دمتون گرم بخدا با اینکه هزاران مشکل مالی دارند دارن بازیکن جذب میکنند همه هم با تعصب بازی میکنند و خیلی قشنگ فوتبال خوزستان رو به نمایش میزارند ، اگه این روند همینطور ادامه پیدا کنه و تیم مشکل پیدا نکنه شک نکنید تو لیگ و آسیا نتیجه میگره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها