به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ویسی: نفت آبادان زیبا و تکنیکی بازی می‌کند

ویسی: نفت آبادان زیبا و تکنیکی بازی می‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش فرصت جبران در نیم فصل دوم را نداشته و به دنبال این است تا بیشتر از این از مدعیان بالای جدولی عقب نماند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظها رکرد: شناخت خوبی از نفت داریم و می‌دانیم تیمی است که زیبا و تکنیکی بازی می‌کند. نفتی‌ها در نیم فصل اول خوب بودند و امیدواریم فردا از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و بیشتر از این با ۴-۵ تیم اول فاصله‌مان زیاد نشود چون فرصت دیگری نداریم و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه نفت در بازی‌های بیرون از خانه عملکرد بهتری داشته است، عنوان کرد: این تیم در خانه تحت تاثیر تماشاگران بوده و نتوانسته است نتایج خوبی بگیرد. ما نفتی را آنالیز کرده‌ایم که بیرون از خانه خوب بوده و قطعا در بازی فردا نیز خطرناک خواهد بود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیمش در ۶-۷ هفته اخیر بازنده نبوده، گفت: از روند نتیجه‌گیری تیمم راضی‌ام و اگر با همین روند ادامه دهیم در پایان فصل ۵۸ امتیاز کسب خواهیم کرد و می‌توانیم به سهمیه آسیایی هم دست یابیم. با تمام وجود کار می‌کنیم تا امتیازهای لازم را بگیریم اما اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و بعضی وقت‌ها به ضرر ما رقم می‌خورد. با این حال باید حواس‌مان جمع باشد تا امتیازهای داخل خانه را از دست ندهیم. امروز دیدید تراکتورسازی مساوی کرد و یک پنالتی هم در جریان بازی از دست داد. این‌ها اتفاقات فوتبال است. بازیکنانم به وضوح درک کرده‌اند که دیگر وقت جبران نداریم و نباید امتیازات را از دست بدهیم.

ویسی در پاسخ به این پرسش که وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات چطور است، تصریح کرد: با چند بازیکن مذاکره کردیم و برخی از آن‌ها مبلغ زیادی را درخواست کرده‌اند. علی کریمی هنوز جواب قطعی به ما نداده و امروز و فردا می‌کند. درخصوص فرشید باقری هم به باشگاه استقلال نامه زده‌ایم و پیگیر هر دو بازیکن هستیم.

او درباره انتقالش به بیمارستان در حین بازی سپاهان و نفت تهران در هفته گذشته گفت: پزشکان چیزی به من نگفتند و فقط گفتند که فشارم بالا و پایین می‌شود و باید تا حدودی مراعات کنم.

ویسی درباره اینکه گفته می‌شود سپاهان به دنبال جذب فرشید باقری از استقلال است، گفت: او با این تیم قرارداد دارد و هنوز قراردادش را فسخ نکرده است. ما با بازیکنانی صحبت می‌کنیم که آزاد باشند. از نظر اخلاقی درست نیست که ما با بازیکن تحت قرارداد با تیم دیگری صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان درباره محرومان و مصدومان تیمش، گفت: طبق معمول شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت نداریم و به این موضوع عادت کرده‌ایم. بازیکن محروم دیگری در تیم‌مان نیست.

ویسی با بیان اینکه سه امتیاز این دیدار بسیار مهم است، افزود: باید سه امتیاز بازی را بگیریم تا جزو ۴ -۵ تیم نخست جدول باشیم و در زمان مناسب با یک شوک خودمان را بالاتر بکشیم.

او درباره هواداران سپاهان و حمایت از این تیم گفت: سپاهان بدون هوادارانش معنا ندارد و اگر آن‌ها نبودند ما هم یک تیم معمولی بودیم. در بازی قبل از دقیقه ۱۰ علیه ما شعار دادند. این اتفاق در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد. در بازی لیورپول و ساوثهمپتون این تیم در دقیقه ۹۴ گل خورد اما هوادارانش اعتراضی نکردند. حتی در دیدار امروز تراکتورسازی و ماشین‌سازی هم مهاجم تراکتور در دقیقه ۸۴ یک پنالتی را از دست داد. اعتراض هواداران از دقیقه ۱۰ فرهنگ درستی نیست و باید اصلاح شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
3
2
ویسی یادت باشه ابادان سرورته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
درست میگی ولی زمان دست نشان خوب و تکنیکی بازی میکرد . ایندفعه تخریبی بازی میکنیم چون مثل تیم شما بازیکنان با کیفیت نداریم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها