به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

مؤمنی: دوسال است خدا من را دوست ندارد

مؤمنی: دوسال است خدا من را دوست ندارد

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید خدا انگار من را دوست ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی مؤمنی در بازی استقلال خوزستان برابر سپاهان اصفهان، یک ضربه پنالتی را در دقایق پایانی از دست داد و مورد اعتراض هواداران قرار گرفت، تا جایی که این بازیکن با انتشار پیامی عنوان کرد که قصد دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

مهدی مؤمنی در گفت‌وگو با ایران ورزشی درخصوص اتفاقات بازی با سپاهان و ادامه حضورش در استقلال خوزستان صحبت کرده است که در ادامه می‌خوانید.

چرا اینقدر ناراحت و بی‌حال هستی؟
 با اتفاقاتی که در بازی با سپاهان افتاد دیگر حالی برایم نمانده. کلا آدم از فوتبال بیزار می‌شود. من فکر می‌کنم اتفاقات از قبل هماهنگ شده بود؛ از وقتی که محمد طیبی بازوبند کاپیتانی را به من داد. بزرگترین اشتباه طیبی این بود که بازوبند را به من داد. از آنجا همه چیز شروع شد. بعد از بازی با استقلال، وقتی آمدیم سر تمرین، لیدرها دعوا کردند. این اتفاقات به بازی هم کشیده شد که از دقیقه 5 ناسزا گفتن به من شروع شد و تا دقیقه 90 هم ادامه داشت.

یعنی اینکه چه کسی کاپیتان تیم باشد، اینقدر مهم است؟
 مربی باید کاپیتان را انتخاب کند. من دنبال کاپیتانی نیستم و مشکل ما هم کاپیتانی نیست. ما 3 هفته است داریم رویایی بازی می‌کنیم و باید 3 بازی را هم می‌بردیم که تا الان فقط 4 امتیاز گرفتیم. الان استقلال خوزستان جدید شکل گرفته. عملکرد ما در 3 بازی اخیر وحشتناک خوب بود. من هم پاس گل دادم، هم پنالتی گرفتم اما از دقیقه 5 ناسزا گفتن لیدرها از چهار طرف ورزشگاه شروع شد. باشگاه می‌گوید لیدرها نبودند اما مگر می‌شود از 4 جهت ورزشگاه ناسزا گفتن بدون برنامه باشد؟ مگر من خانواده‌ام را از سر راه آوردم که از دقیقه 5 تا پایان بازی به من ناسزا می‌گویند؟ یعنی فوتبال اینقدر کثیف است؟ خودشان خانواده ندارند که اینقدر راحت فحاشی می‌کنند؟ چرا من باید 90 دقیقه فحش بخورم؟ مگر بد بازی کردم؟ اگر بد بازی می‌کردم مطمئن باشید خودم از دقیقه 5 بیرون می‌آمدم. این رفتارها واقعا مسخره است که به بازیکنی که جزو برترین‌های هفته بود اینقدر فحاشی کنند. من فکر می‌کنم از داخل تیم چند بازیکن دارند خط می‌دهند.

چه دلیلی دارد که آنها خط بدهند؟
 والله دلیلش را نمی‌دانم اما چرا از دقیقه 5 باید به من فحاشی کنند؟

شاید به خاطر اینکه انتظار داشتند بازوبند را یک بازیکن بومی ببندد؟
 من بازوبند نمی‌خواهم. اصلا به فکر بازوبند نیستم. طیبی وقتی در بازی با استقلال اخراج شد بازوبند را به من داد. من گفتم به کی بدهم؟ گفت خودت قدیمی‌تر از همه هستی، خودت ببند وگرنه من دنبال کاپیتانی و این مسائل نیستم. همین اتفاقات هم باعث شد با ذهن آشفته پنالتی را بزنم.

چرا پشت توپ رفتی که پنالتی را بزنی؟
 فقط می‌خواستم به فحاشی‌ها پایان بدهم.

اما بدشانسی آوردی.
 خدا انگار من را دوست ندارد. 2 سال است که من را دوست ندارد. ما 3 هفته رویایی داشتیم و دوست ندارم درگیر حاشیه شویم اما باید به حال فوتبال تاسف خورد. مگر یک بار یا 2 بار فحش دادند؟ از دقیقه 5 تا پایان بازی، یک سر فحاشی می‌کردند. البته این را بگویم که خیلی از هواداران خوب و فهیم هم هستند که می‌آیند و تیم را 90 دقیقه با جان و دل و در سرما و گرما تشویق می‌کنند اما یکسری انگار فرهنگ و خانواده ندارند.

ظاهرا به خاطر این اتفاقات درخواست رضایتنامه کردی؟
 بله، رفتم باشگاه درخواست دادم تا ببینم چه می‌شود.

فکر نمی‌کنی تصمیمت برای رفتن کمی احساسی است؟
 نه، فقط این بحث نیست. مشکل مالی هم خیلی تیم را اذیت می‌کند. من از اول فصل تا الان فقط 23 درصد گرفتم. یعنی خیلی کمتر از چیزی که وعده و وعید دادند. باشگاه در بحران مالی قرار گرفته و شرایط سخت است. برای من هم سخت است. در این مدت به 11 بازیکن اصلی پول دادند که من کمتر از همه گرفتم. دلیلش را هم نمی‌دانم. من هم به خاطر این مساله رفتم باشگاه و گفتم مشکل دارم اما گفتند هفته بعد و از این هفته بعد الان 4، 5 هفته می‌گذرد و خبری نشده. به خاطر همین هم درخواست رضایتنامه کردم چون به هر حال صبر هم حدی دارد و نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم.

از باشگاه دیگری پیشنهاد داری؟
 پیشنهاد دارم اما واقعا دلم با استقلال خوزستان است. گزینه اول، دوم و سوم من استقلال خوزستان است اما اگر نتوانند مشکل را حل کنند مجبورم جدا شوم و بروم.

در کل بازی با سپاهان را چطور دیدی؟
 بازی خیلی خوبی بود. ما می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم. همانطور که قبلا هم گفتم از نیم‌فصل دوم ما 3 بازی خیلی خوب و عالی انجام دادیم. در بازی با تراکتور من یک شوت به دروازه زدم که اگر افشین توپ را رها می‌کرد گل می‌شد. همه بچه‌ها و کادرفنی خیلی زحمت می‌کشند. پورموسوی با هوش بالایش تفکرات خوبی به تیم تزریق کرده. استقلال خوزستان واقعا متفاوت شده. طوری که دیگر حریفان هیچ حرفی برای گفتن ندارند. ما اگر بدشانسی و بی‌دقتی نداشتیم و توپ‌هایمان گل می‌شد حداقل 3، 4 گل دیگر به سپاهان می‌زدیم. به تیمی که شرایط خوبی دارد و در هفته‌های اخیر خیلی خوب کار کرد. ما خیلی خوب بازی می‌کنیم اما متاسفانه به بازی قشنگ امتیاز نمی‌دهند.

فکر می‌کنم دلیل دیگری که برای زدن پنالتی وجود داشت که فکر می‌کنی باید طلسم گل نزدن‌هایت را بشکنی؟
 درست است. من خیلی روی این مساله کار کردم اما شانس نیاوردم. خیلی دوست داشتم گل بزنم اما نشد که نشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
4
8
واقعا جای بی عدالتی هستش که به این بازیکن که با تعصب و دوندگی زیاد انرژی میزاره برا تیم فحاشی کرد، هوادارهای فوتبال فهم شاهد بودند در بازی پلی اف با مس کرمان کارهای تاکتیکی ویسی به بن بست خورد این مومنی بود که با حرکات انفرادی دقیقه نود تیم رو از محلکه در اورد مهدی جان به دل نگیرید اونایی که فوتبال رو درک کردند پی به ارزشهای شما برده اند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
5
5
مومنی پنالتی خراب کردی طلبکارم هستی؟
فولادین
|
Seychelles
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
1
6
بهترین بازی کنای دنیا پنالتی خراب کردن ولی بی احترامی بشون نمیشه ....اونایی که فحاشی کردن خودشون بزارن جای مومنی ببینم چه حالی بشون دست میده....فوتبال روز دنیا در حال پیشرفته ولی بعضیا هنوز دنبال فحاشی هستن!!!
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
3
6
فدای سرت داداش جبران میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
4
3
افتضاح بازی کردی آقای مؤمنی نه این بازی اکثر بازیها افتضاح بازی میکنی نمیدونم روچه حسابی همیشه فیکسی!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
4
لطفا تماشاگرای محترم کمی اژدری رو مورد لطفتون قرار بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
1
1
مكروه
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
1
2
من کاری به مومنی ندارم اما خدایی یه سوال دارم از هواداران؟؟؟
ساسان انصاری که تو برنامه 90 گفت من مخلص هواداران هستم و تو این چند بازی فقط به خودش فکر میکنه و به هم تیمی هاش پاس هم نمیده و افتضاح بازی میکنه چرا اون فحش نمیخوره؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
2
0
بااين حرفات انتظار داري خدا هم كمكت كنه شماداري ناشكري ميكني نميدوني داري كفر ميكني خداوند بنده هاش امتحان ميكنه
موسوي شادگان
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
0
اقای الموج مثل اینکه شما کمر به نابودی تیم بستی.حالا ساسان گل نمیزنه چرا بقیه گل نمی زنن،؟
علیرضا
|
Australia
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
کسی که فحش میده اول از هر چیز لایق اون فحشها خودشه یعنی چی فحش میده همه از خراب شدن اون پنالتی ناراحتن ازهمه ناراحتر خود مومنی این بازیکن دوندگی زیادی داره بابا قدر بدونید اون واقعا با تعصب بازی میکنه
غمگناکم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
بازم خوش به حالت که دو ساله دوست نداره. مارو که خدا انداخت بیرون فراموش کرد. اصلا دوست نداره. هععععی روزگار
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها